Uživatelské hodnocení a recenze AEG ITE42600KB. Odkazy na odborné recenze a testy AEG ITE42600KB.

VARNÁ DESKA INDUKČNÍ CRYSTALLINE 36 CM AEG Mastery ITE42600KB Na této profesionální varné desce AEG doma snadno připravíte pravé teppanyaki. Indukce ohřívá pouze místo, kde… Celý popis

AEG ITE42600KB parametry

Cena AEG ITE42600KB: 33 990 Kč
Značka: AEG Varná deska

AEG ITE42600KB popis

Hlavní charakteristiky Výrobce AEG Typ varné desky indukční Počet plotýnek/hořáků 2 Typ ovládání dotykové Hmotnost 9.14 kg Hob2Hood ne

Popis produktu VARNÁ DESKA INDUKČNÍ CRYSTALLINE 36 CM AEG Mastery ITE42600KB Na této profesionální varné desce AEG doma snadno připravíte pravé teppanyaki. Indukce ohřívá pouze místo, kde jsou položené suroviny, zbytek varné plochy zůstane na dotek chladný. Můžete tak pohodlně grilovat na japonský způsob, aniž byste museli stát u rozpálené plotny. PŘIPRAVUJTE AUTENTICKÉ TEPPANYAKI RECEPTY S touto profesionální elegantní deskou můžete připravit autentické teppanyaki pokrmy. Ohromte vaši návštěvu skvělou hostinou inspirovanou Japonskem. ŘADA CRYSTAL LINE. PROSTŘEDÍ PODLE VAŠICH PŘEDSTAV Crystal Line poskytuje flexibilitu pro přizpůsobení varných ploch ve vaší kuchyni. Součástí této řady jsou standardní řešení, unikátní indukční deska wok či japonský gril teppanyaki. VARNÉ ZÓNY SE AUTOMATICKY ROZSVÍTÍ DÍKY OVLÁDÁNÍ ACTIVETOUCH Když na varnou desku položíte pánev nebo hrnec, odpovídající ovladač se automaticky rozsvítí. Intuitivní senzory detekují, kterou zónu chcete použít. Ovladače neobsazených varných zón zůstanou nepodsvícené. Pak stačí už jediné. Nastavit na posuvném ovladači požadovanou teplotu. SOUBĚŽNÉ VAŘENÍ. SE DVĚMA TEPLOTNÍMI ZÓNAMI Díky dvěma teplotním zónám můžete připravovat pokrmy rozdílnými způsoby. Na jedné zóně intenzivně grilovat, na druhé například udržovat teplotu pokrmu. Pro větší rozmanitost při vaření. ČASOVAČ VARNÉ DESKY. PRO MAXIMÁLNÍ PŘESNOST Časovač varné desky lze nastavit až na jednu hodinu. Po uplynutí doby se deska automaticky vypne. Pro přesné výsledky vaření a váš komfort.

Recenze AEG ITE42600KB recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro AEG ITE42600KB recenze

Recenze AEG ITE42600KB recenze