Uživatelské hodnocení a recenze Amica PG6710SRB. Odkazy na odborné recenze a testy Amica PG6710SRB.

FlameControl Od této chvíle máte plynové desky Amica plnou kontrolu nad ohněm. Díky až 9 úrovním výkonu a intuitivním knoflíkům můžete přesně přizpůsobit velikost plamene typu… Celý popis

Amica PG6710SRB parametry

Cena Amica PG6710SRB: 6 968 Kč
Značka: Amica Varná deska

Amica PG6710SRB popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Amica Typ varné desky plynové

Popis produktu FlameControl Od této chvíle máte plynové desky Amica plnou kontrolu nad ohněm. Díky až 9 úrovním výkonu a intuitivním knoflíkům můžete přesně přizpůsobit velikost plamene typu připravovaných pokrmů. Menší plamen, na úrovni 2-3, je ideální pro dušené pokrmy, úrovně 6-7 jsou optimální pro vaření zeleniny a 8-9 pro smažení masa nebo ryb. Vaříte, dušíte, ohříváte nebo smažíte – přizpůsobte velikost plamene vašim potřebám a optimálně využívejte energii! Pohodlně, ekonomicky a příjemně! Stabilní litinové sítě Nestabilní rošty, které se navíc obtížně čistí, jsou minulostí. Plynové desky Amica používají moderní, silné a plně stabilní litinové rošty, které můžete pro vaše pohodlí umýt v myčce na nádobí. Pokud chcete pohnout potem, uděláte to beze strachu, že rošt se bude pohybovat s potem. Vynikající design ve službách pohodlí kuchyně. Ploché hořáky Nízké, pohodlné na čištění, efektivní a efektivní. Jedná se o moderní ploché hořáky namontované v plynových deskách Amica. Nad povrchem skla vyčnívá pouze horní část hořáku, což nejen zvyšuje estetiku, ale také účinnost ohřevu. Kromě toho usnadňuje čištění, protože nečistoty nepronikají hluboko do hořáku. Plyn na skle Nyní nemusíte ztrácet čas a energii při čištění desky od namáhavých nečistot. Plynové desky Amica jsou navrženy tak, že odstranění nečistot vám zabere chvíli. To vše díky dokonale hladkému povrchu z kvalitního tvrzeného skla. Užijte si pohodlí! Elektrický zapalovač plynu v knoflíku Už žádné prsty spálené zápalkami a neustále zapálené plynové zapalovače. Díky elektrickému zapalovači plynu v knoflíku bude vypalování plynu úžasně jednoduché a pohodlné. Uděláte všechno jednou rukou. Stiskněte a otočte knoflík a hořák se zapálí. Pro pohodlí vařte v kuchyni. Ochrana proti odtoku plynu Když hořák náhodně zhasne, může to být nebezpečné. Ne v případě plynových desek Amica, ve kterých se používá speciální plynový uzavírací ventil. Bezpečnost nad vším!

Recenze Amica PG6710SRB recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Amica PG6710SRB recenze

Recenze Amica PG6710SRB recenze