Uživatelské hodnocení a recenze Audio-Technica SR30BT. Odkazy na odborné recenze a testy Audio-Technica SR30BT.

Chystáte se koupit Audio-Technica SR30BT a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili produkt Audio-Technica SR30BT před vámi?

Sluchátka Audio-Technica SR30BT informace

Audio-Technica SR30BT černá Praktická bezdrátová sluchátka Audio-Technica SR30BT v černém provedení jsou ideální na dlouhé cesty díky své ohromné výdrži až 70 hodin na jedno nabití a skládací konstrukci. Lehké náušníky pohodlně přiléhají na uších a poskytují dobrou zvukovou izolaci. Sluchátka jsou vybavena 40 mm dynamickými měniči Sound Reality, které zajistí křišťálově čistý zvuk. Díky bezdrátové technologii Bluetooth 5.0 s lepším dosahem a rychlejším párováním lze jednoduše streamovat oblíbenou hudbu z mobilu či tabletu. Vestavěné ovládací prvky a mikrofon umožní přijímání a ukončení hovorů, ovládání přehrávání hudby a nastavení hlasitosti. Audio-Technica SR30BT černá od výrobce Audio-technica v kategorii Televize, Foto, audio a video | Domácí Audio | Sluchátka | Bluetooth sluchátka za skvělé ceny v Electroword.cz

Audio-Technica SR30BT parametry

Zařazení: Audio Technica>Sluchátka

Recenze Audio-Technica SR30BT recenze, parametry a obchody