Uživatelské hodnocení a recenze Beats by Dr. Dre Solo HD. Odkazy na odborné recenze a testy Beats by Dr. Dre Solo HD.

Chystáte se koupit Beats by Dr. Dre Solo HD a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili produkt Beats by Dr. Dre Solo HD před vámi?

Sluchátka Beats by Dr. Dre Solo HD informace

Hudba, kterou posloucháš ve svých sluchátkách, by měla zachytit všechny zvukové detaily, které umělec chce, abys slyšel. Normální sluchátka ale nemohou podat bohatý a plný zvuk dnešních digitálních zvukových stop, obzvláště ne ta malá a lehká sluchátka. Ovšem vysoký výkon sluchátek Monster Beats Solo, která jsou navržena pro aktivní život dneška, podávají zvuk tak reálný, že budeš unešený, z jak kompaktní a přenosné věci pochází. Sluchátek, která mohla reprodukovat skutečnou dynamiku dnešní hudby, bylo pramálo – až legendární Beats™ Studio™ sluchátka vstoupila na scénu. A teď, nová sluchátka s tradicí Beats, Beats Solo™ ti přinesou úžasný zvuk v menším a lehčím designu on-ear. S Beats Solo uslyšíš veškeré zvukové detaily, které hudebníci a nahrávací technici ve studiu vytvořili. Hluboké basy. Tvrdě bijící bubny. Tučné střední tóny. A čisté, nezkreslené výšky. To vše s komfortem trvajícím nespočet hodin. Sluchátka Monster Beats Solo jsou kompaktní a neuvěřitelně lehká a zároveň připravená pro tvůj aktivní životní styl, posilování v tělocvičně nebo časté cestování. Skládací design umožňuje Monster Beats Solo vejít se do praktického pouzdra, které je souřástí balení. Se sluchátky Solo od Monster Beats nebylo nikdy jednodušší získat skvělý hudební zážitek. Se zabudovaným ControlTalk ovladačem na kabelu sluchátek Beats Solo™ dostaneš schopnost ovládat svou hudbu, stejně jako jednoduché volání přes handsfree ve vysoké kvalitě. Užiješ si rychlý přístup k ovládání přehrávání hudby, s tlačítky jako volume, play/pause, přepínání stop, bez potřeby vytahovat svůj smartphone HTC z kapsy nebo batohu. Navíc, vysoko stupňový mikrofon, vysoké rozlišení, hluk izolující sluchátka jsou zkombinované tak, že slyšíš a jsi slyšen mnohem čistěji než kdykoli předtím. Se sluchátky Monster Beats Solo ucítíš hudbu, nikoli sluchátka. Plyšové polstrování na uši pohodlně sedí a tvoří akustickou vložku, která blokuje zvuky a hluk z okolí.

Beats by Dr. Dre Solo HD parametry

Zařazení: Beats>Sluchátka

Recenze Beats by Dr. Dre Solo HD recenze, parametry a obchody