Uživatelské hodnocení a recenze Bosch PUE 611BB1E. Odkazy na odborné recenze a testy Bosch PUE 611BB1E.

Indukční varná deska: na ní vaříte rychle, bezpečně, čistě a navíc s nízkou spotřebou energie. Power Boost Výkon vyšší, než jste čekali. Celý popis

Bosch PUE 611BB1E parametry

Cena Bosch PUE 611BB1E: 6 822 Kč
Značka: Bosch Varná deska

Bosch PUE 611BB1E popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Bosch Materiál desky sklo Typ varné desky indukční Počet plotýnek/hořáků 4 Typ ovládání dotykové Hmotnost 11.371 kg Hob2Hood ne Flexi zóna ano

Popis produktu Indukční varná deska: na ní vaříte rychle, bezpečně, čistě a navíc s nízkou spotřebou energie. Power Boost Výkon vyšší, než jste čekali. Zdokonalená funkce PowerBoost používaná u našich indukčních varných desek zajišťuje mnohem vyšší výkon, díky kterému je možné proces vaření urychlit. Nyní můžete například uvést do varu 2 litry vody téměř tři krát rychleji, než na konvenční sklokeramické desce. Touch Select Pomocí nového ovládacího panelu můžete velmi jednoduše ovládat zvolenou varnou zónu. Stačí si zvolit stupeň výkonu, jaký potřebujete. A díky novým funkcím QuickStart a ReStart je vaření ještě jednodušší. Indukční technologie Indukční varné desky generují teplo pouze tam, kde je zapotřebí. Na dně hrnce. Co to pro vás znamená? Větší bezpečnost a více pohodlí. Díky nižší teplotě si nespálíte ruce. Vy ani vaše děti. A nejen to. Indukční varná deska přivede dva litry vody k varu dvakrát rychleji než keramická varná deska, čímž také ušetříte velkou část energie. Senzorové ovládání TouchSelect TopControl-digitální ukazatel Rozpoznání velikosti hrnce 17 stupňů výkonu Možnost blokace ovládacího panelu na 20s při čištění během vaření Funkce reStart – nastaví původní nastavení desky při náhodném vypnutí PowerBoost – rychlé uvedení do varu Funkce quickStart Funkce PowerManagement – nastavení max.příkonu desky Timer pro každou varnou zónu Ukazatel zbytkového tepla pro každou varnou zónu – 2stupňový Bezpečnostní vypínání – automaticky se vypne, když je určitý čas bez přerušení provozu Dětská pojistka – blokuje ovládací panel Hlavní vypínač

Recenze Bosch PUE 611BB1E recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Bosch PUE 611BB1E recenze

Recenze Bosch PUE 611BB1E recenze