Uživatelské hodnocení a recenze Candy CH64CCB/4U. Odkazy na odborné recenze a testy Candy CH64CCB/4U.

Sklokeramická varná deska Candy CH 64 CCB/4U Vestavná sklokeramická deska CANDY CH 64 CCB/4U nové řady Timeless a šíře 60 cm nabízí 4 Highlight varné zóny s komfortním… Celý popis

Candy CH64CCB/4U parametry

Cena Candy CH64CCB/4U: 3 790 Kč
Značka: Candy Varná deska

Candy CH64CCB/4U popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Materiál desky sklo Typ varné desky sklokeramické Počet plotýnek/hořáků 4 Typ ovládání dotykové Hmotnost 7.98 kg Hob2Hood ne Flexi zóna ne Integrovaný odsavač par ne

Popis produktu Sklokeramická varná deska Candy CH 64 CCB/4U Vestavná sklokeramická deska CANDY CH 64 CCB/4U nové řady Timeless a šíře 60 cm nabízí 4 Highlight varné zóny s komfortním dotykovým ovládáním, 9 úrovněmi výkonu a možností připojení i na zásuvky 220 V. Pro větší bezpečnost je součástí vybavení funkce automatického vypnutí. Zvolte klasiku, čistý elegantní design v černé barvě s rovnými hranami. Řada Timeless Zcela nová řada s osvěžujícím designem, novými flexibilními zónami a novým uživatelským rozhraním, ve kterém jsou tyto speciální zóny zvýrazněny různými barvami. V neposlední řadě jsou varné desky Timeless vybaveny funkcí řízení spotřeby – funkcí, která umožňuje automatické omezení výkonu varné desky a zabrání tak jejímu přetížení. Intuitivní ovládání Další z předností této varné desky Candy je uživatelsky příjemné dotykové ovládání, díky kterému snadno aktivujete vybrané funkce a nastavíte si úroveň tepla, kterou právě potřebujete. Teplotu můžete nastavit pro všechny 4 zóny najednou, čímž podstatně urychlíte celý proces vaření. V jednoduchosti je krása! Povrch indukční varné desky je ze skleněné keramiky, která je známá svým rychlým a přesným přenosem tepla. Tento povrch je praktický také díky snadné údržbě a odolnosti vůči teplotním šokům. Potěší vás svým výkonem, spolehlivostí a bezpečnostními prvky, které vás a nejmenší členy vaší rodiny ochrání před případným nebezpečí během vaření. Varné zóny Highlight Sklokeramická varná deska CANDY CH 64 CCB/4U disponuje 4 varnými zónami Highlight, které se liší svojí velikostí. Výkon varných zón můžete ovládat dotykem jednoho prstu prostřednictvím dotykového ovládání umístěného v přední části desky, teplotu můžete navyšovat až do úrovně 9. Důmyslné zabezpečení desky Sklokeramická varná deska disponuje čtyřmi kontrolkami zbytkového tepla. V případě, že jste s vařením skončili, chytrá funkce automaticky vypne varné zóny a ochladí je. Deska s rovnými hranami Hned na první pohled vás upoutá čistý a moderní design. Díky rovným hranám deska perfektně zapadne do vaší kuchyňské linky a stane se její přirozenou součástí. Hladký povrch varné desky se navíc velmi snadno čistí a udržuje, protože povrch zůstává hladký a nepřilnavý, deska tak bude stále vypadat jako nová.

Recenze Candy CH64CCB/4U recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Candy CH64CCB/4U recenze

Recenze Candy CH64CCB/4U recenze