Uživatelské hodnocení a recenze Candy CIS642SCTT/4U. Odkazy na odborné recenze a testy Candy CIS642SCTT/4U.

Vestavná indukční deska Candy CIS642SCTT/4U vás potěší spoustu šikovných funkcí. Komfortní dotykové ovládání Slider usnadňuje obsluhu a devět úrovní výkonu zrychluje vaření. Celý popis

Candy CIS642SCTT/4U parametry

Cena Candy CIS642SCTT/4U: 5 990 Kč
Značka: Candy Varná deska

Candy CIS642SCTT/4U popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Materiál desky sklokeramika Typ varné desky indukční Počet plotýnek/hořáků 4 Typ ovládání dotykové Hmotnost 9.8 kg Flexi zóna ne

Popis produktu Vestavná indukční deska Candy CIS642SCTT 4U, řady Timeless, šíře 60 cm, nabízí čtyři varné zóny s komfortním dotykovým ovládáním Slider a devíti úrovněmi výkonu. Pro každou z varných zón je také možné použít funkci Booster, která navýší výkon na maximum ve velmi krátkém čase. Pomocí funkce Power Management lze upravovat nastavení příkonu desky pro jednotlivé zóny podle potřeby mezi 2,5 až 7 kW. Novinkami jsou funkce Keep Warm (udržování tepla) a Pauza. Pro větší bezpečnost je součástí vybavení praktická dětská pojistka a funkce automatického vypnutí. Zvukový signál vás upozorní při vylití tekutin na desku. Elegantním design v černé barvě s rovnými hranami je vhodný do jakéhokoliv typu kuchyně. Indukce Candy – intuitivní ovládání, flexibilní nastavení a inteligentní přístup Řada indukčních desek Timeless Candy nabízí snadné intuitivní ovládání, flexibilní nastavení požadovaných funkcí a inteligentní přístup díky inovativním technologiím. Elektromagnetická cívka pod keramickým varným povrchem je aktivována pouze tehdy, je-li na ní umístěna pánev či hrnec z kovu. Zaručuje tak v průběhu vaření maximální bezpečnost. Power Management s možností nastavení příkonu Funkce Power Management, kterou indukční varná deska Candy CIS642SCTT/4U disponuje, umožňuje v domácnostech s omezeným příkonem energie snadno nastavit maximální příkon varné desky a tím zabránit přetížení. Pohodlně nastavíte maximální požadovaný příkon každé zóny od 2,5 do 7 kW a dle toho i typ připojení na jistič. Už žádné vyhozené pojistky z důvodu přetížení sítě. Funkce Booster pro okamžité zvýšení výkonu vybrané varné zóny Funkce Booster vám během vaření umožňuje dočasně zvýšit výkon na vybrané varné zóně pro urychlení přípravy jídla. Funkci Booster je možné využít pro všechny čtyři varné zóny varné desky Candy CIS642SCTT/4U. Inteligentní funkce pro komfortní vaření Funkce Keep Warm udržuje stabilní teplotu a zanechá vaše jídlo přesně takové, jaké potřebujete bez plýtvání energiemi. Funkci Pauza oceníte v případě, že potřebujete přerušit vaření a po chvíli se k němu vrátíte. Důmyslné zabezpečení desky O bezpečnost při vaření se postará ochranná dětská pojistka, pomocí které můžete uzamknout ovládací prvky desky proti nechtěnému použití. Další chytrou funkcí je bezpečnostní automatické vypnutí, které nastane kdykoliv zapomenete vypnout varnou zónu. Kontrolky zbytkového tepla upozorní, že deska je stále horká a celou vaši domácnost pak jistí ochrana před přehřátím. Dotykové ovládání Slider Moderní dotykové ovládání umožní klouzavým pohybem prstu tam a zpět regulovat výkon varné zóny buď pro každou zónu samostatně nebo jako jeden centrální ovladač pro všechny čtyři zóny. Jednoduché dotykové ovládání vám maximálně zpříjemní a zjednoduší průběh vaření. Elegantní provedení s rovnými hranami Na první pohled vás varná deska zaujme elegantním a čistým designem v černé barvě s rovnými hranami. Tento klasický, ale moderní vzhled se skvělé hodí i do vaší kuchyně. Hladký povrh varné desky se navíc velmi snadno čistí a udržuje a deska tak bude stále vypadat jako nová. indukční sklokeramická deska šíře 60 cm, 4 varné zóny , dotykové ovládání – central slider, Booster, časovač, Power Management – nastavení výkonu desky pro jistič 16A nebo 32 A, dětská pojistka, rovné hrany CANDY CIS642SCTT/4U na Nej-ceny.cz Dokumenty Návod – Candy CIS642SCTT/4U.pdf

Recenze Candy CIS642SCTT/4U recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Candy CIS642SCTT/4U recenze

Recenze Candy CIS642SCTT/4U recenze