Uživatelské hodnocení a recenze EcoSpark HIGH SK21 intense. Odkazy na odborné recenze a testy EcoSpark HIGH SK21 intense.

Chystáte se koupit EcoSpark HIGH SK21 intense a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili produkt EcoSpark HIGH SK21 intense před vámi?

Sluchátka EcoSpark HIGH SK21 intense informace

Sluchátka typu HIGH jsou tou nejlepší volbou pro zkušené muzikanty. Vysoce citlivé reproduktory umístěné v perfektně tvarovaných sluchátkách zaručují ten nejkvalitnější poslech hudby. Sluchátky vynikají svým zpracováním, hliníkovým krytem, který zamezí jakémukoli poškození. Kryt má neuvěřitelných 2000mAh stačí pro poslech hudby v celkové délce více jak 150hodin. Chip sluchátek od světoznámého výrobce Realtek. Dosah sluchátek je až 10metrů. Dotykové ovládání pomocí poťukání na stranu sluchátek. 6D stereo zvuk, který vám zaručí reálnou odezvu z jakéhokoli přístroje. 6D stereo je to nejlepší, co momentálně bezdrátová sluchátka nabízí. Pokud někdo shání kvalitu za přiměřenou cenu, jsou tyto sluchátky typu HIGH tou pravou volbou. Obsah balení návod sluchátka nabíječka náhradní hlavice do uší faktura

EcoSpark HIGH SK21 intense parametry

Zařazení: EcoSpark>Sluchátka

Recenze EcoSpark HIGH SK21 intense recenze, parametry a obchody