Uživatelské hodnocení a recenze EcoSpark X12 PRO. Odkazy na odborné recenze a testy EcoSpark X12 PRO.

Chystáte se koupit EcoSpark X12 PRO a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili produkt EcoSpark X12 PRO před vámi?

Sluchátka EcoSpark X12 PRO informace

Prémiové provedení PINK – růžový obal na sluchátka, růžová sluchátka Luxusní bezdrátová sluchátka Sabbat X12Pro vám přínáší to nejlepší z hudby. Sluchátka vynikají svým designem, který je vytvořen pro to nejlepší uchycení v uchu bez vrážení špuntů hluboko do ucha. Díky tvaru venkovní hlavice vám budou sluchátka perfektně těsnit ale nebudete cítit nepříjemné tlačení ve vašem uchu. Sluchátka nabízí 3D ozvučení pro kvalitnější poslech hudby. Lze je spárovat jak s Android, tak s IOS. Stačí zapnout Bluetooth a následne propojit sluchátka s vaším přístrojem. Doba přehrávání hudby na jedno nabití sluchátek je 6 hodin. Pohotovostní doba sluchátka je 150 hodin. Obal na sluchátka vám poskytne rezervní powerbanku, která vám každé sluchátko nabije až 4x. Sluchátka mají indikátor nabití, připojení. Na vrchní části je tlačítko pro ovládání hudby, siri, či zesilování zvuku. Obal sluchátek je vybaven silným magnetem který zamezí jakémukoli nechtěnému otevření krytu. Kapacita baterie ve sluchátku – 60mAh Kapacita krytu – 750 mAh Doba poslechu hudby na jedno nabití sluchátka – až 6 hodin Podporované formány – HSP/HFP/A2DP/AVRCP Rozsah zvuku – 120+-5db Obsah balení: krabička návod sluchátka kryt s powerbankou na sluchátka náhradní hlavice 4x s uchycením na šnůrku látkový pytlíček na sluchátka nabíječka faktura

EcoSpark X12 PRO parametry

Zařazení: EcoSpark>Sluchátka

Recenze EcoSpark X12 PRO recenze, parametry a obchody