Uživatelské hodnocení a recenze Electro-Harmonix R&B BUDS. Odkazy na odborné recenze a testy Electro-Harmonix R&B BUDS.

Chystáte se koupit Electro-Harmonix R&B BUDS a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili produkt Electro-Harmonix R&B BUDS před vámi?

Sluchátka Electro-Harmonix R&B BUDS informace

Bezdrátová sluchátka EHX patří mezi největší výrobce kytarových, basových a vokálních stompboxů. Nyní svoje portfólio rozšířili o stále populárnější bezdrátová sluchátka, které jsou dnes k vidění téměř všude. Sluchátka disponují komfortním a elegantním designem, krystalicky čistím zvukem a skvělou kompatibilitou s vašimi smartphony, tablety a jejich hlasovými asistenty. EHX R&B BUDS jsou jak napovídá název malá jako štěnice, proto po chvíli nošení zapomenete na to, že v uších sluchátka vůbec máte. Na sluchátkách se nachází dotykové ovládání, kterým můžete ovládat přehrávač ve vašem zařízení (Start/Stop/Skip). Zařízení připojíte ke sluchátkům pomocí bezdrátové technologie Bluetooth 5.0. Součástí balení je nabíjecí obal, který poskytne sluchátkům až tři plná nabití, ta potom na jedno nabití vydrží až pětihodinový poslech hudby, takže vám jsou k dipozici po celý den. Tři velikosti náhradních nástavců zajistí, že vám sluchátka pohodlně padnou do uší a budou v nich dobře držet.

Electro-Harmonix R&B BUDS parametry

Zařazení: Electro-Harmonix>Sluchátka

Recenze Electro-Harmonix R&B BUDS recenze, parametry a obchody