Uživatelské hodnocení a recenze Electrolux EIV634. Odkazy na odborné recenze a testy Electrolux EIV634.

Bez ztráty výkonu automaticky přizpůsobí varné zóny velikosti nádobí. Každá varná zóna má vlastní ovládání. Funkce Hob2Hood bezdrátově propojuje varnou desku a odsavač par. Celý popis

Electrolux EIV634 parametry

Cena Electrolux EIV634: 10 279 Kč
Značka: Electrolux Varná deska

Electrolux EIV634 popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Materiál desky sklo Typ varné desky indukční Počet plotýnek/hořáků 4 Typ ovládání dotykové Hmotnost 10.64 kg Flexi zóna ano Integrovaný odsavač par ano Hob2Hood ano

Popis produktu Indukční vestavná elektrická varná deska díky funkci propojení varných zón umožňuje spojit dvě různé zóny a vytvořit jednu dostatečně velkou, která nabídne víc místa na vaření. Varná deska Infinite automaticky přizpůsobí varné zóny velikosti daného nádobí a to bez ztráty výkonu, což je opravdu praktické. Funkce Hob2Hood umožňuje bezdrátové propojení varné desky s odsavačem par a ten automaticky přizpůsobí intenzitu odsávání podle výkonu varné desky. Každá jednotlivá varná zóna má individuální dotykové ovládání a díky tomu můžete teplotu jednoduše měnit přesně tak, jak potřebujete. Další výhodou jsou podsvícené ukazatele, detekce hrnců a pánví, využití zbytkového tepla, akustický signál, automatické zahřátí, funkce rychlé ohřátí, dětský zámek, časovač a moderní vzhled se zkosenou hranou. Funkce propojení varných zón Díky funkci propojení varných zón můžete snadno spojit dvě různé varné zóny a vytvořit jednu dostatečně velkou varnou plochu, která vám nabídne víc místa na vaření. Nastavení teploty a času se sladí automaticky. Velkou plochu můžete využít například s grilem Plancha nebo s pánvemi na restování. Varná deska Infinite Varná deska Infinite je sofistikovaná v každém ohledu. Automaticky přizpůsobí varné zóny velikosti vašeho nádobí, a to bez ztráty výkonu. Užijte si dokonalou svobodu bez omezení a vařte to, na co máte právě chuť. Dotykové ovládání DirectAccess Dotykové ovládání je snadné a intuitivní. Každá jednotlivá varná zóna má individuální ovládání výkonu, díky tomu můžete teplotu jednoduše měnit a upravovat podle aktuální potřeby. Další výhodou jednolitého povrchu je, že se snadno čistí a udržuje. Funkce Hob2Hood Jednodušší už to být nemůže: začněte vařit a odsavač sám automaticky přizpůsobí intenzitu odsávání podle výkonu vaší varné desky. Vy máte díky tomu o starost méně a můžete se plně věnovat přípravě a dochucování jídla. Funkce Hob2Hood totiž umožňuje bezdrátové propojení varné desky s odsavačem par, což jistě oceníte. Získejte více prostoru k přípravě jídla spojením varných zón Pomocí funkce spojení varných zón na naší indukční varné desce můžete zkombinovat dvě různé varné zóny a vytvořit tak jednu velkou varnou plochu. Nastavení teploty a času jsou automaticky sladěna a varnou plochu využijete na maximum s grily plancha nebo restovacími pánvemi. Varné zóny s vlastním nastavením velikosti pro všechny vaše hrnce a pánve S indukční varnou deskou Infinite® se velikost varných zón přizpůsobí dnu vašich nádob. Automaticky rozpozná velikost používaných nádob a k jejich dnu dodá správné množství tepla. Můžete tak používat celou řadu různých hrnců a pánví. Nechte vaši varnou desku, ať se postará o odsavač par Technologie Hob2Hood znamená, že varná deska automaticky ovládá nastavení odsavače par. Během vaření se otáčky ventilátoru upravují v závislosti na změnách teploty nebo podle toho, zda začnete používat více než jednu zónu. Můžete se tak soustředit méně na úpravu nastavení a více na vytváření lahodných pokrmů. Nastavení přípravy pokrmu upravíte pouhým posuvem Pomocí posuvných ovladačů s rychlou odezvou můžete upravovat nastavení snadno a plynule. Umožňují přesné zvýšení či snížení teploty pouhým lehkým dotykem. Svým pokrmům tak dodáte přesnou dávku tepla za přesně stanovenou dobu. Chladný povrch pro rychlé čištění Uchovávejte vaši varnou desku při přípravě jídla čistou. Díky indukční technologii zůstává okraj varných zón na dotyk chladný. Takže dokonce i když vaříte při vysokých teplotách, rozlité jídlo můžete odstranit snadno a bezpečně ihned, jakmile něco takového nastane. Intenzivní teplo během okamžiku Pomocí funkce posílení výkonu PowerBoost si při vaření zajistíte rychlou a intenzivní dávku tepla. Ideálně se hodí pro rychlejší přípravu pokrmů. Vodu tak uvedete do varu za méně než 90 sekund a pánve připravíte pro prudké smažení ve správnou chvíli. Dokumenty Návod – Electrolux 700 FLEX Bridge EIV634.pdf Informační list – Electrolux 700 FLEX Bridge EIV634.pdf Produktový list – Electrolux 700 FLEX Bridge EIV634.pdf

Recenze ELECTROLUX EIV634 recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro ELECTROLUX EIV634 recenze

Recenze ELECTROLUX EIV634 recenze