Uživatelské hodnocení a recenze Gardena 3166-20. Odkazy na odborné recenze a testy Gardena 3166-20.

Chystáte se koupit kultivátor Gardena 3166-20 a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili Gardena 3166-20 před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na kultivátor Gardena 3166-20

Gardena 3166-20 informace

Popis produktu ► Záruka v trvání 25 let je důkazem vysoké kvality Podrobnosti o podmínkách záruky najdete v přiloženém návodu k použití nebo online na www.gardena.com/warranty. Tato záruka nemá vliv na vaše zákonné záruční nároky. ► Nekývavé spojení Produkty z řady combisystem se jednoduše připojí k násadě a pevně se dotáhnou. Tato spolehlivá technologie zaručuje spolehlivou práci bez viklání. ► Použitelnost se všemi násadami Nástroje z řady GARDENA combisystem pasují na všechny násady z řady GARDENA combisystem. Ať už je násada ze dřeva nebo hliníku, nebo ať je určena pro úlevu vašim zádům, rozhodnutí je na vás. ► Snadná práce * Kultivátor z řady combisystem má tři robustní hroty a je optimální pro kamenitou půdu a hustě vysázené rostliny. ► Odolnost vůči korozi * Kultivátor z řady GARDENA combisystem je vyroben z vysoce kvalitní oceli potažené duroplastem pro optimální ochranu produktu proti korozi. ► Pro kypření a provzdušňování půdy Kultivátor z řady GARDENA combisystem má tři tuhé hroty a je optimální pro uvolňování a provzdušňování půdy bez poškození kořínků. Kultivátor má pracovní šířku 9 cm a je ideální pro kamenitou půdu a hustě rostoucí rostliny. Tento produkt je vhodný pro všechny násady z řady GARDENA combisystem, kdy GARDENA v závislosti na výšce postavy doporučuje násadu délky 130 cm. Záruční lhůta je 25 let. Použití Gentle on the roots, loosens and aerated the soil. Ideal for stony ground and close-set plants Záruka společnosti Gardena Záruka 25 let Pracovní šířka, cm 9 cm

Gardena 3166-20 parametry

Cena Gardena 3166-20: 256 Kč
Značka: Gardena Kultivátory