Uživatelské hodnocení a recenze Hisense 55U8GQ. Odkazy na odborné recenze a testy Hisense 55U8GQ.

Chystáte se koupit televizi Hisense 55U8GQ a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili Hisense 55U8GQ před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na televizi Hisense 55U8GQ

Hisense 55U8GQ informace

Popis produktu Technické specifikace vychutnejte si sledování filmů a pořadů v té nejlepší obrazové kvalitě 4K Ultra HD rozlišení vlastní engine Hi-View bude zárukou dostatečného výkonu běh operačního systému i nainstalovaných aplikací technologie Quantum Dot dokáže zobrazit přes miliardu barev a tak zobrazit vykouzlit mnohem věrnější barevné podání funkce Full Array Local Dimming přináší nezávisle kontrolované ztmívací zóny pro bohatší černou a čistší bílou technologie Dolby Vision zajistí jasnější a přesnější obraz, lepší jas a živější barvy technologie Dolby Vision IQ upravuje obraz podle okolních podmínek a obsahu a přizpůsobuje ho pro co nejlepší sledovatelnost unikátní Sportovní režim vás vezme doslova do centra stadionu díky automatické úpravě obrazu i zvuku certifikace Imax Enganced umožní televizi optimalizovat barvy, zvuk, jas nebo kontrast, aby se co nejvíce přizpůsobila kinu speciální Režim filmaře nastaví poměr stran i vlastnosti obrazu přesně tak, jak je zamýšleli filmoví tvůrci nejrealističtější prostorové zvukové zážitky přináší technologie Dolby Atmos integrovaný Herní režim se postará o nejrychlejší odezvu a zajistí maximálně plynulý průběh každé hry inteligentní úprava obrazu v reálném čase pomůže podle zdroje vylepšit zážitek ze sledování antireflexní obrazovka výrazně sníží úroveň odrazu světla, což vám umožní pohodlné sledování i za slunečných dnů Úchvatné zážitky ve 4K Ultra HD Užijte si při sledování svých oblíbených filmů až čtyřikrát více detailů, než u klasické Full HD televize. Televize Hisense vám umožní vychutnat si váš oblíbený obsah v úžasném 4K Ultra HD rozlišení, které vás okouzlí neuvěřitelnou mírou detailů a přirozeným pohybem. Hi-View Engine Vlastní výkonný čipset Hisense Hi-View poskytne televizi více než dostatečnou výpočetní kapacitu pro všechny její operace. Můžete se tak spolehnout na rychlé a kvalitní převzorkování, svižný běh nainstalovaných aplikací, ale také bleskové přepínání nebo orientaci v menu. Miliarda barev Technologie Quantum Dot využívá namísto světelných LED diod takzvaných kvantových bodů, které dokážou na obrazovce reprodukovat mnohem širší spektrum barev než tradiční televizory. Dohromady se můžete těšit dokonce na více než miliardu barev. Maximální kontrast Technologie Full Array Local Dimming se u vašeho televizoru postará o to nejlepší možné zobrazení černé a bílé. Využívá totiž nezávisle řízených ztmavovacích zón, které jsou tak schopny dotvořit přesně tu kýženou atmosféru tmavých či světlých scén. Obraz jako v kině Kvůli dokonalému obrazu už nyní nemusíte chodit do kina. Televize Hisense přinese kino k vám domů díky podpoře technologie Dolby Vision HDR, která poskytuje přesnější a jasnější obraz, ať už při koukání na filmy, hraní her či sledování videí. Kód produktu: ED816392 Part no.: 55U8GQ EAN: 6942147464830 Dokumenty Informační list 2021 – Hisense 55U8GQ.pdf Energetický štítek 2021 – Hisense 55U8GQ.pdf

Hisense 55U8GQ parametry

Cena Hisense 55U8GQ: 22 902 Kč
Značka: Hisense Televize

Hisense 55U8GQ popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Hisense Druh televizorů QLED Úhlopříčka obrazovky 139 cm Úhlopříčka v palcích 55 palců DVB-T tuner ano DVB-S/S2 ano DVB-C ano Smart televizory ano 4K televizory ano Hmotnost 19 kg Energetická třída G Modelový rok 2021 Rozteč otvorů VESA 400 x 300

Recenze Hisense 55U8GQ recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Hisense 55U8GQ recenze

Recenze Hisense 55U8GQ recenze