Uživatelské hodnocení a recenze Hisense 58AE7000F. Odkazy na odborné recenze a testy Hisense 58AE7000F.

Chystáte se koupit televizi Hisense 58AE7000F a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili Hisense 58AE7000F před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na televizi Hisense 58AE7000F

Hisense 58AE7000F informace

Popis produktu Chytrý televizor vyniká působivým 4K Ultra HD obrazem, který je ještě posílený kombinací s HDR. O kvalitní zvuk se stará technologie DTS Studio Sound. Má praktické vychytávky jako je herní mód, aplikace pro mobilní telefony, díky které se telefon stane ovladačem i Bluetooth pro párování reproduktorů nebo sluchátek. Výhodou je elegantní design s minimalizovanými rámečky, který výborně zapadne do jakékoli domácnosti. Působivý obraz Vynikající rozlišení 4K v kombinaci s HDR je zárukou toho, že obsah z flashdisků, konzolí i Blu-ray disků uvidíte v maximální kvalitě. Vysoký dynamický rozsah v kombinaci s detailním rozlišením přináší přesný obraz s bohatými barvami. Výraznější kontrasty S technologií Ultra Dimming jsou na různých částech obrazovky různé křivky rozšíření kontrastu. Díky tomu jsou kontrasty ještě zvýrazněné a obraz je tak působivější. Zaostřeno na hráče Herní mód minimalizuje zpoždění vstupu, což potěší hráče sportovních, závodních a akčních her. Díky tomu si vychutnáte hru skutečně naplno. Prostorový zvuk DTS Studio Sound je technologie, která přináší prostorový zvuk, který vás vtáhne do děje. Díky psychoakustickým technikám a post-processingu jsou také působivější basy, konzistentní hlasitost a křišťálově čisté dialogy. Praktický operační systém Propracovaný operační systém VIDAA zajišťuje intuitivní rozhraní, bleskovou odezvu a bohaté možnosti přehrávání obsahu. Propojení s mobilním telefonem Aplikace Remote NOW se postará o to, aby se tablet nebo chytrý telefon stal praktickým ovladačem. Díky tomu je možné maximálně jednoduše prohlížet fotografie a videa z telefonu na velké obrazovce i jednoduše zadávat text. Jednoduché párování s reproduktory Pro praktické párování reproduktorů nebo sluchátek s televizorem je dostupná bezdrátová technologie Bluetooth. Hisense 58AE7000F Tento televizor z řady Hisense AE7000F je perfektní vstupenka do světa Smart TV s úchvatným 4K Ultra HD obrazem vylepšeným o HDR. Kromě nádherné podívané, které se vaše stará TV nemůže rovnat, zaujme i moderním designem téměř bez rámečků nebo vynikající kvalitou zvuku, za níž stojí technologie DTS Studio Sound. Spousta možností se pak otevírá díky funkcím Smart TV, které přináší oblíbený systém VIDAA. Hráči ocení herní mód, nabízí se ale také Bluetooth pro bezdrátové spárování se sluchátky/reproduktory i návyková aplikace pro váš mobil, díky níž se ze smartphonu v mžiku stane dálkový ovladač. Vlastnosti – Nádherný obraz díky 4K rozlišení i technologiím HDR – Spousta možností Smart TV systému VIDAA – Herní mód snižující zpoždění na vstupu – Vynikající zvuk zásluhou DTS Studio Sound – Nádherný design s krásně tenkými rámečky HDR 10+/HLG Kombinace 4K rozlišení a HDR znamená, že si z Blu-ray disků, flashdisků nebo konzolí užijete obsah v té nejvyšší kvalitě, stejně jako z vybraných streamovacích služeb. Právě spojení detailního rozlišení a vysokého dynamického rozsahu stojí za přesnějším obrazem s bohatšími barvami a důrazem na každý detail. Technologie Ultra Dimming Obraz navíc výrazně vylepšuje také technologie Hisense Ultra Dimming využívající na jednotlivé části obrazovky různé křivky rozšíření kontrastu pro ještě působivější obraz. Výsledkem toho je výrazně lepší kontrast – v detailech i celkově. Herní mód Televizor potěší hráče díky hernímu režimu, jenž minimalizuje zpoždění na vstupu. To je důležité zejména v závodních, akčních a sportovních hrách. Díky tomu totiž budete reagovat rychleji. Vstupní zpoždění může klesnout až na 16 ms. DTS Studio Sound Stejně tak si v Hisense dali záležet na zvuku, když nasadili DTS Studio Sound. Tato technologie přináší prostorový zvuk, který vás obklopí a ještě více vtáhne do děje. Hisense navíc využilo i post-procesing a psychoakustické techniky pro 3D zvuk s působivějšími basy, křišťálově čistými dialogy a konzistentní hlasitostí. Operační systém VIDAA Televizor využívá propracovaný systém Smart TV VIDAA. Ten přináší bohaté možnosti využití, stejně jako rychlé reakce a intuitivní prostředí. Aplikace Remote NOW Poté, co si stáhnete zdarma dostupnou aplikaci Remote NOW z Google Play nebo Apple App Store, můžete váš chytrý telefon/tablet přeměnit v dálkové ovládání televizoru. Lze pak snadno prohlížet videa a fotografie z telefonu na velké obrazovce nebo snadněji zadávat text. Bluetooth Televizor můžete snadno připojit k sluchátkům nebo reproduktorům bezdrátově díky technologii Bluetooth. Dokumenty Energetický štítek 2021 – Hisense 58AE7000F.pdf

Hisense 58AE7000F parametry

Cena Hisense 58AE7000F: 12 886 Kč
Značka: Hisense Televize

Hisense 58AE7000F popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Hisense Druh televizorů LED Úhlopříčka obrazovky 146 cm Úhlopříčka v palcích 58 palců DVB-T tuner ano DVB-T2 ano DVB-S/S2 ano DVB-C ano Smart televizory ano 4K televizory ano Hmotnost 13.8 kg Energetická třída G Modelový rok 2020 Rozteč otvorů VESA 200 x 300 Spotřeba energie při standardním dynamickém rozsahu (SDR) na 1000 h 99 kWh Spotřeba energie při vysokém dynamickém rozsahu (HDR) na 1000 h 120 kWh

Recenze Hisense 58AE7000F recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Hisense 58AE7000F recenze

Recenze Hisense 58AE7000F recenze