Uživatelské hodnocení a recenze Hisense 65U8QF. Odkazy na odborné recenze a testy Hisense 65U8QF.

Hisense 65U8QF informace

Hisense 65U8QF Vychutnejte si úžasné vizuální zážitky při sledování vašich oblíbených filmů, seriálů a pořadů na chytré ULED televizi Hisense 65U8QF. Televize Hisense vedle… Celý popis

Hisense 65U8QF parametry

Cena Hisense 65U8QF: 32 990 Kč
Značka: Hisense Televize

Hisense 65U8QF popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Hisense Druh televizorů LED Úhlopříčka obrazovky 163 cm Úhlopříčka v palcích 65 palců DVB-T tuner ano DVB-T2 ano DVB-S/S2 ano DVB-C ano DVB-C2 ne Smart televizory ano 4K televizory ano Hmotnost 31.9 kg Energetická třída G Modelový rok 2020 Rozteč otvorů VESA 400 x 400 Spotřeba energie při standardním dynamickém rozsahu (SDR) na 1000 h 215 kWh Spotřeba energie při vysokém dynamickém rozsahu (HDR) na 1000 h 280 kWh

Popis produktu Hisense 65U8QF Vychutnejte si úžasné vizuální zážitky při sledování vašich oblíbených filmů, seriálů a pořadů na chytré ULED televizi Hisense 65U8QF. Televize Hisense vedle svého neuvěřitelně detailního 4K Ultra HD rozlišení zaujme vylepšenou obrazovou technologií Dolby Vision HDR, vyšperkovaným zvukem DTS a nová verze operačního systému VIDAA U vám zpřístupní stovky hodin zábavy s vašimi oblíbenými aplikacemi. Opravdu dokonalý zvuk z integrovaného soundbaru od JBL Nezávisle kontrolované ztmívací zóny pro bohatší černou a čistší bílou Obraz prozářený osmi milony pixely dá vyniknout každičkému detailu. Opravdu propracovaný zvuk, který si ničím nezadá s kino kvalitou HDR pro přesnost barev a maximální kontrast Inspirováno technologiemi využívanými v kinech pro nejlepší obraz Více barev Barvy televizoru Hisense budou vždy maximálně věrné realitě díky technologii Quantum Dot, která se stará o rozšíření barevného gamutu, tedy množství barev, které je přístroj schopen zobrazit. Maximální kontrast Technologie Full Array Local Dimming se u vašeho televizoru postará o to nejlepší možné zobrazení černé a bílé. Využívá totiž nezávisle řízených ztmavovacích zón, které jsou tak schopny dotvořit přesně tu kýženou atmosféru tmavých či světlých scén. Nic vám neukne Dynamická data dovolují televizi dělat úpravy scénu po scéně a zlepšit tak kvalitu každého obrazu. I velmi rychlé scény či nejjemnější detaily tak budou maximálně přesné, díky čemuž vám i v těch nejvypjatějších momentech nic neunikne. Obraz jako v kině Kvůli dokonalému obrazu už nyní nemusíte chodit do kina. Televize Hisense přinese kino k vám domů díky podpoře technologie Dolby Vision , která poskytuje přesnější a jasnější obraz i v oblastech se stíny. Televizor Hisense zvládne dekódování souborů ve formátu Dolby Vision z různých zdrojů, takže si budete moci užít špičkový obraz při hraní her i sledování videí. Krystalicky čistý zvuk Dolby Atmos je prvotřídní technologie pro vylepšení kvality zvuku, která vytváří ten nejrealističtější prostorový zážitek. Díky ní se ocitnete doslova uprostřed dění. Úchvatné zážitky ve 4K Ultra HD Užijte si při sledování svých oblíbených filmů až čtyřikrát více detailů, než u klasické Full HD televize. Televize Hisense 65U8QF vám umožní vychutnat si váš oblíbený obsah v úžasném 4K Ultra HD rozlišení, které vás okouzlí neuvěřitelnou mírou detailů a přirozeným pohybem. Procesor Integrovaný engine Hi-View s propeacovanou umělou inteligencí zajišťuje výkonné zpracování obrazu a dodá vašemu televizoru barvy, kontrast i detaily, jako ve skutečnosti. Rychlý přístup do světa zábavy Ovládání chytrého televizoru nikdy nebylo tak snadné, jako s vylepšenou verzí operačního systému VIDAA U3.0. Užijte si spoustu zábavy ve vašich oblíbených aplikacích, jako jsou Netflix, YouTube, VOYO nebo Stream.cz. Zároveň můžete využít i chytrou asistentku Alexu k ovládání vaší televize hlasem. Herní režim Pro co nejlepší výsledky ve vašich hrách, ať už půjde o zběsilé závody nebo střílečky plné výbuchů, oceníte vestavěný Herní režim. Ten slibuje vstupní zpoždění ne více než 20 ms, díky čemuž se můžete vždy spolehnout na ultra rychlou reakci. Dokumenty Informační list 2021 – Hisense 65U8QF.pdf Energetický štítek 2021 – Hisense 65U8QF.pdf Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Recenze Hisense 65U8QF recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Hisense 65U8QF recenze

Recenze Hisense 65U8QF recenze