Uživatelské hodnocení a recenze Hoover HGV64SMTCG W. Odkazy na odborné recenze a testy Hoover HGV64SMTCG W.

Hoover HGV64SMTCG W informace

Hoover HGV64SMTCG W Plynová varná deska Hoover HGV64SMTCG W v bílém provedení na sklokeramickém povrchu, vyniká mimořádně jednoduchým a pohodlným ovládáním, které zvládne… Celý popis

Hoover HGV64SMTCG W parametry

Cena Hoover HGV64SMTCG W: 4 990 Kč
Značka: Hoover Varná deska

Hoover HGV64SMTCG W popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Materiál desky sklo Typ varné desky plynové Počet plotýnek/hořáků 4 Typ ovládání mechanické Hmotnost 12.1 kg Počet knoflíků 4 Hob2Hood ne Flexi zóna ne Integrovaný odsavač par ne Materiál mřížek litina

Popis produktu Hoover HGV64SMTCG W Plynová varná deska Hoover HGV64SMTCG W v bílém provedení na sklokeramickém povrchu, vyniká mimořádně jednoduchým a pohodlným ovládáním, které zvládne opravdu každý. Ovládací panel je vprednej části varné desky pro lepší přístup a pohodlnou manipulaci. Prostřednictvím 4 otočných knoflíků si nastavíte intenzitu plamene a určitě si toto skvělé a praktické ovládání rychle osvojíte. Dvě mohutné litinové mřížky a stříbrné ovládací knoflíky efektně doplňují celkový elegantní design. Mřížky jsou dostatečně pevné a odolné, aby udržely i velké a těžké hrnce. Hořáky a ovládací knoflíky Varná deska je vybavena 4 hořáky. K dispozici je elektrické zapalování hořáků, které je integrované v ovládacím knoflíku. Zapalování je tak velmi jednoduché a bezpečné. Stačí knoflík otočit a stisknout a hořák je zapálen. Díky bezpečnostní pojistce se v případě zhasnutí plamene, uzavření plyn. Tím je váš domov chráněn před nebezpečím výbuchu z nahromadění zemního plynu. Ovládací knoflíky se nacházejí v přední části varné desky a jsou tak snadno přístupné. Údržba Údržba varné desky je pohodlná a nenáročná. Čištění desky zvládnete běžnými čistícími prostředky a v případě většího znečištění třeba odstranit a umýt i mřížky. Po umytí je vložíte zpět na varnou desku a ta bude opět připravena k dalšímu použití. Varné zóny 1× rychlý hořák O 10 cm, 2,5 kW 1× pomocný hořák O 5 cm, 1 kW 2× střední hořák O 7,5 cm, 1,75 kW Vlastnosti Vestavná plynová varná deska na skle Vanity v bílém designu Šířka 60 cm Hloubka 51 cm Elektrické zapalování v knoflíku Bezpečnostní pojistka plynu Litinové podpěry hrnců (2×) Knoflíky ovládání vpředu Trysky na zemní plyn i propan butan jsou součástí balení

Recenze Hoover HGV64SMTCG W recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Hoover HGV64SMTCG W recenze

Recenze Hoover HGV64SMTCG W recenze