Uživatelské hodnocení a recenze House of Marley Rebel BT. Odkazy na odborné recenze a testy House of Marley Rebel BT.

Chystáte se koupit House of Marley Rebel BT a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili produkt House of Marley Rebel BT před vámi?

Sluchátka House of Marley Rebel BT informace

Popis sluchátek House of MARLEY Rebel BT: Připravte se na bezdrátovou revoluci… Zda jsou to striktně reggae roots riddimy,nebo jiná vámi oblíbená hudba, sluchátka Rebel vás nikdy nezklamou. Přinášejí skvělý akustický výkon s unikátním Marley vzhledem. Čistý design je umocněn výkonnými 40 mm reproduktory. 8 hodin bezdrátového přehrávání hudby vám zpříjemní cestování, čekání ve frontě, nebo relax na dovolené. Vyrobena z unikátních materiálů pocházejících z recyklovaných vstupů, s důrazem na udržitelnost zdrojů. Stiskněte PLAY a užívejte si… Popis sluchátek Marley Rebel BT : 40 mm dynamické měniče poskytují zvuk se skvělými basy. Bluetooth 4 A2DP kódování pro kvalitní reprodukci zvuku. Zabudovaná, dobíjecí lithium-iontová baterie s kapacitou až 8 hodin nepřetržitého přehrávání. Ovládací tlačítka: On / Off, Hlasitost, Multi-funkční Play / Pause / Answer / End pro ovládání hudby / hovoru na pravém náušníku. Ultra-jemné náušníky jsou komfortní a poskytují izolaci od vnějších ruchů. Lehký, čalouněný hlavový most vyroben z ekologických materiálů: odolného polykarbonátu a REGRIND – směsi vyrobené z recyklovaného silikonu. 1,3 m dlouhý kabel pomáhá redukovat zauzlení při používání. Je speciálně vyroben tak, aby eliminoval statickou elektřinu, takže zvuk je jasný a zřetelný. Technické parametry sluchátek Marley Rebel BT : Typ měničů: 40 mm dynamické, neodymové Frekvenční rozsah: 18 Hz – 20 kHz Citlivost: 113 dB Impedance: 16 Ω Délka kabelu: 1.3 m (odnímatelný) Jack: 3,5 mm, pozlacený Doba provozu přes Bluetooth: 8 hodin Obsah balení: Sluchátka Marley Rebel BT Odnímatelný kabel s 1-tlačítkovým ovladačem se zabudovaným mikrofonem micro USB kabel pro nabíjení vestavěné baterie Poznámka: Tlačítko na ovladači je použitelné na většině smartphonů, na přijetí a ukončení hovoru. Na vybraných modelech smartphonů tlačítko slouží i pro ovládání přehrávání hudby.

House of Marley Rebel BT parametry

Zařazení: House>Sluchátka

Recenze House of Marley Rebel BT recenze, parametry a obchody