Uživatelské hodnocení a recenze HP t540 1X7P2AA. Odkazy na odborné recenze a testy HP t540 1X7P2AA.

Tenký klient HP t530 Upgradujte své cloudové výpočetní prostředí s prvním tenkým klientem od HP navrženým pro kancelář budoucnosti. Tenký klient HP t530 nabízí elegantní design… Celý popis

HP t540 1X7P2AA parametry

Cena HP t540 1X7P2AA: 9 611 Kč
Značka: HP Stolní počítač

HP t540 1X7P2AA popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Typ procesoru AMD GX

Popis produktu Tenký klient HP t530 Upgradujte své cloudové výpočetní prostředí s prvním tenkým klientem od HP navrženým pro kancelář budoucnosti. Tenký klient HP t530 nabízí elegantní design a potřebný výpočetní výkon a spolehlivost, aby splnil současné nároky a rostoucí požadavky budoucího využití. Rozšiřte svůj pracovní prostor HP t530 zvedl laťku v konstrukci tenkých klientů na novou úroveň. Získejte všechny potřebné funkce v neobyčejně moderním a kompaktním zařízením. A tichým diskem SSD a různými možnostmi nasazení se opravdu hodí do každé kanceláře. Snadno zvládněte náročné cloudové operace Tenký klient s nejnovější technologií AMD vám pomůže snadno splnit veškeré výpočetní potřeby. Potřebujete-li provádět operace s náročným zpracováním nebo vykreslovat grafiku, budete mít k dispozici úžasného cloudového pomocníka s vlastnostmi počítače. Budoucnost vaší kanceláře Konečně přichází tenký klient navržený pro současné i budoucí potřeby. V jeho výbavě nechybí flash úložiště, spousta paměti a možností připojení, plus několik portů včetně USB-C™ pro podporu starších i nových periferních zařízení, aby váš přechod do budoucnosti proběhl bez problémů. Tenký klient nové generace Seznamte se s neuvěřitelně dlouhou životností, která je postavena okolo dvoujádrového procesoru AMD GX-215JJ s taktovací frekvencí 1,5–2,0 GHz SoC s grafickou kartou Radeon™ R2E a nekompromisní SSD konstrukcí bez ventilátoru. Vítejte ve světě tenkých klientů s funkcemi stolního počítače a zaměřenými na budoucnost. Ochrana proti systémovým hrozbám Zabezpečení a výkon ruku v ruce s nově navrženými operačními systémy a hardwarem TPM (Trusted Platform Module). Virtualizované cloudové výpočetní prostředí zajišťuje ochranu proti systémovým hrozbám. Podpora ze všech stran. Přirozená podpora v podobě několika portů USB, včetně USB-C™, sériových a VGA portů. A se dvěma výstupy DisplayPort™ máte k dispozici podporu ze všech stran. Buďte ve spojení S integrovaným síťovým adaptérem GbE a volitelným adaptérem Wi-Fi s Bluetooth a řadou interních nebo externích anténních systémů máte zajištěnou konektivitu pro všechny vaše potřeby a možnosti nasazení. Paměť vyhovující vašim potřebám K dispozici máte SSD paměťové úložiště s kapacitou až 512 GB a systémovou paměť RAM s kapacitou až 16 GB, abyste měli dostatek výkonu nejen dnes, ale i v budoucnu. Vyberte si svůj oblíbený operační systém. Nyní si můžete vybrat mezi operačním systémem Windows nebo HP ThinPro s technologií Smart Zero Core. Tyto operační systémy umožňují propojit vaše vlastní řešení ISV s aplikacemi Citrix, VMware a Microsoft, anebo můžete použít čistě cloudové řešení se začleněnými prohlížeči. Hodnota bez dodatečných nákladů Zvýšená hodnota nemusí znamenat zvýšené náklady. To vše získáte přizpůsobením prostředí operačního systému. Tenký klient HP s exkluzivním softwarem nabízí přidanou hodnotu, aby uspokojil nejen vaše výkonové, ale i rozpočtové požadavky. Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Recenze HP t540 1X7P2AA recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro HP t540 1X7P2AA recenze

Recenze HP t540 1X7P2AA recenze