Uživatelské hodnocení a recenze Kally’s Mashup Nickelodeon Smoby. Odkazy na odborné recenze a testy Kally’s Mashup Nickelodeon Smoby.

Chystáte se koupit Kally’s Mashup Nickelodeon Smoby a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili produkt Kally’s Mashup Nickelodeon Smoby před vámi?

Sluchátka Kally’s Mashup Nickelodeon Smoby informace

Sluchátka pro děti Kally’s Mashup Nickelodeon od francouzského Smoby jsou perfektním hudebním doplňkem pro všechny dívky od 5 let. Dětská sluchátka jsou vyhotovena v příjemné tyrkysovo-fialové kombinaci s moderním designem ve stylu oblíbené televizní série Kally’s Mashup, ve které mladá dívka touží po kariéře popové zpěvačky. Sluchátka si dívky velmi rychle oblíbí a mohou přes ně kdekoli poslouchat hudbu. Sluchátka pro děti jsou vyrobena z kvalitního a odolného materiálu, přičemž vnitřní výstelka je vyhotovena v imitaci kůže, takže budou mít děti při poslechu ještě lepší zážitek. Dětské hudební doplňky jsou prostředkem, díky kterému se u dětí dají objevit skryté talenty a záliby. Dívčí sluchátka se mohou připojovat k různým přenosným i nepřenosným audio přehrávačům, ať už jde o počítač, mp3 přehrávač, televizor nebo mobilní telefon. Sluchátka pro děti mají dostatečně dlouhý kabel s délkou až 1,5 m. Rozměry dětských sluchátek jsou 17*14*8 cm. Smoby je renomovaný francouzský výrobce dětských hraček. Je lídrem na trhu a hračky jsou vyrobeny ze zdravotně bezpečného a kvalitního plastového materiálu, který prošel evropskými testy kvality, splňuje i nejvyšší bezpečnostní kritéria. Plast na hračkách Smoby je pevný, odolný a zároveň jemný a hladký k dětským ručkám, sametový na dotek.

Kally’s Mashup Nickelodeon Smoby parametry

Zařazení: Kally’s>Sluchátka

Recenze Kally’s Mashup Nickelodeon Smoby recenze, parametry a obchody