Klarstein Virtuoso, 7000 W informace

Indukční varná deska Klarstein VIRTUOS kombinuje technické inovace s luxusním vzhledem a přináší nový lesk do vaší kuchyně. Indukční vaření je bezpečné, efektivní a šetří… Celý popis

Klarstein Virtuoso, 7000 W parametry

Cena Klarstein Virtuoso, 7000 W: 6 299 Kč
Značka: Klarstein Varná deska

Klarstein Virtuoso, 7000 W popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Klarstein Materiál desky sklokeramika Typ varné desky indukční Počet plotýnek/hořáků 4 Typ ovládání dotykové Hmotnost 10 kg Značka kvality ne Integrovaný odsavač par ne Hob2Hood ne Flexi zóna ano

Popis produktu Indukční varná deska Klarstein VIRTUOS kombinuje technické inovace s luxusním vzhledem a přináší nový lesk do vaší kuchyně. Indukční vaření je bezpečné, efektivní a šetří energii: Namísto nepřímého přenosu tepla z varných ploch k hrnci se teplo vytváří pomocí elektromagnetického oscilačního obvodu přímo v hrnci – sklokeramická deska se ohřívá jen proto, že na ní stojí horký hrnec. Varná deska Virtuoso nabízí čtyři varné plochy s průměrem 18 cm, které přinášejí s celkovým výkonem 7000 W obsah hrnců a pánví do varu. Dvě desky nabízí výkon do 1500 W a dvě do 2000 W – je samostatně nastavitelný v 9 teplotních stupních. Indukční deska Klarstein je ovládaná integrovaným dotykovým senzorem s digitálním displejem, takže povrch kuchyňské desky neobsahuje další regulátory a knoflíky. Kromě teploty lze pro každou varnou desku naprogramovat časovač v minutových nebo 10 minutových krocích, který buď vypne plotýnku po uplynutí nastaveného času, nebo nechá zaznít zvukový signál. Aby při vaření vše probíhalo hladce, vestavěný sporák má různé pojistky: K dispozici má rozpoznání hrnce, které je propojeno s vypínacím automatickým mechanismem, který aktivně vypne varnou desku, když na ní není žádný pasující hrnec. Podobně se aktivuje i ochrana proti přehřátí, pokud by měla být varná deska příliš horká. Zbytkový ukazatel tepla vás informuje, zda jsou vypnuté plotýnky ještě horké. Kromě toho může být aktivována dětská pojistka, aby nedopatřením nenastaly změny v nastavení vaření. Po vizuální stránce indukční varná deska Klarstein VIRTUOS přesvědčí svým černým, snadno udržovatelným sklokeramickým povrchem, který se snadno začlení do každé kuchyně – ať už klasické, nebo moderní. Materiál, potřebný pro zabudování do pracovní desky, je součástí dodávky.

Recenze Klarstein Virtuoso, 7000 W recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Klarstein Virtuoso, 7000 W recenze

Recenze Klarstein Virtuoso, 7000 W recenze