Uživatelské hodnocení a recenze Kruger& Matz KM0258UHD-S5. Odkazy na odborné recenze a testy Kruger& Matz KM0258UHD-S5.

Chystáte se koupit televizi Kruger& Matz KM0258UHD-S5 a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili Kruger& Matz KM0258UHD-S5 před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na televizi Kruger& Matz KM0258UHD-S5

Kruger& Matz KM0258UHD-S5 informace

Popis produktu Vždy perfektní obraz Používáte pozemní televizi, takže kvalita obrazu není vždy dobrá? Chytrá televize Kruger & Matz vám umožní zbavit se tohoto problému! Zařízení bylo vybaveno funkcí redukce šumu, takže můžete sledovat své oblíbené televizní programy v dobré kvalitě. Vydejte se do světa zábavy Chytré televize vzbuzují velký zájem – to vše díky příležitostem, které nabízejí. Díky vestavěnému Wi-Fi modemu a portu RJ-45 můžete televizor snadno připojit k síti a získat tak přístup k webovému prohlížeči, půjčovně Youtube nebo Netflix. Filmy a seriály na vyžádání Dopřejte si extra dávku zábavy! Sledujte filmy, seriály a pořady v kvalitě UHD kdykoli a kdekoli pomocí online půjčovny Netflix. Na velké obrazovce Zajímá vás, jak připojit telefon k televizi? Není nic jednoduššího! Zvláště pokud vlastníte 58palcový televizor s chytrým televizorem Kruger & Matz. Zařízení bylo vybaveno funkcí zobrazení Wi-Fi, která vám umožňuje bezdrátově streamovat obsah z mobilního zařízení přímo na televizní obrazovku. Odložit na později Zmeškali jste znovu epizodu svého oblíbeného seriálu? Skvělým řešením pro vás bude televize se záznamem na USB. Funkce DVR vám umožní nahrávat programy na externí disk – rozhodnete se, co a kdy budete sledovat! Můžete víc Chytrá televize Kruger & Matz byla vybavena řadou portů, díky kterým můžete jakýmkoli způsobem připojit další zařízení a proměnit ji tak v platformu multimediální zábavy. Sledujte filmy, připojte herní konzoli nebo domácí kino a užijte si televizi naplno. Tenký design Díky štíhlému designu bude 58palcová televize Kruger & Matz vypadat skvěle, ať už ji položíte na skříňku, nebo namontujete na zeď. Navíc odstín tlumené černé ji dodává styl, díky čemuž dokonale ladí s dekorem vašeho obývacího pokoje.

Kruger& Matz KM0258UHD-S5 parametry

Cena Kruger& Matz KM0258UHD-S5: 9 926 Kč
Značka: Kruger& Televize