Uživatelské hodnocení a recenze LG 50NANO81P. Odkazy na odborné recenze a testy LG 50NANO81P.

Chystáte se koupit televizi LG 50NANO81P a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili LG 50NANO81P před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na televizi LG 50NANO81P

LG 50NANO81P informace

Popis produktu 8 MILIONŮ PIXELŮ – ABSOLUTNĚ DOKONALÝ OBRAZ Čisté barvy ve skutečném rozlišení 4K na televizoru NanoCell jsou ohromující. Skutečné rozlišení 4K s přibližně 8 miliony pixelů přináší obraz, který je viditelně ostřejší a detailnější ve srovnání se standardním televizorem s rozlišením HD. Skutečné rozlišení 4K na televizoru NanoCell je podporováno technologií NanoCell a výsledkem je skutečný 4K zážitek, který překonává mezinárodní standardy. VŠECHNY BARVY JSOU KŘIŠŤÁLOVĚ ČISTÉ Televizor využívá vlastní nanotechnologii, v jejímž rámci nanočástice vylepšují barvy, aplikuje se filtr a odstraňují se nedokonalosti z vlnových délek RGB. To znamená, že na obrazovce se budou zobrazovat pouze čisté a přesné barvy. Výsledkem je mnohem živější a realističtější obraz, který vdechne život jakémukoliv obsahu. TELEVIZOR S VÍCE NEŽ JEN JEDNOU UMĚLECKOU STRÁNKOU Při navrhování televizoru se výrobci zaměřili i na estetickou stránku domácnosti. Díky stylovému, minimalistickému designu působí na stěně jako umělecké dílo, nezabírá prakticky žádný prostor a místnosti dodává nádech elegance. VÝKON HODNÝ VELKÉHO PLÁTNA Televizor s čistými barvami a množstvím nových zobrazovacích technologií přinese atmosféru kina do vašeho obývacího pokoje. Vylepšené rozlišení HDR, nejnovější technologie Dolby a Filmmaker Mode přímo z filmového studia jsou zárukou zážitku jako v kině. VŠECHNY VAŠE OBLÍBENÉ PROGRAMY Získejte aplikaci Apple TV a Netflix. Vyberte si z nejnovějších filmů, televizních pořadů, dokumentů a sportovních zápasů živě, a to vše na jednom místě. VIZE REŽISÉRA OŽÍVÁ NA OBRAZOVCE Režim Filmmaker Mode deaktivuje vyhlazování pohybu, přičemž zachovává původní poměr stran, barvy a frekvenci snímků. Díky tomu se přesně zachovává původní vize režiséra a vy si můžete film vychutnat tak, jak byl zamýšlen. DOPŘEJTE SI DYNAMICKÝ ZÁŽITEK Společnost LG vyvinula vlastní technologii dynamického rozsahu HDR10 Pro, která upravuje jas a zdokonaluje barvy, odhaluje i ty nejmenší detaily a každému snímku dodává realistickou podobu. Zároveň zdokonaluje i intenzitu běžného obsahu v rozlišení HDR. Všechny vaše oblíbené filmy a pořady budou nyní živější a jasnější od začátku až do konce. TELEVIZOR S MNOŽSTVÍM ZÁBAVY Od nejtemnějších jeskyní až po rozjasněné nové světy – tento televizor dodá všem hrám živé barvy. Cloudové herní technologie a automatické upravování obrazu pro dosažení maximální kvality jsou zárukou nezapomenutelných herních zážitků. OPTIMALIZACE HER Nová úroveň pro všechny vaše hry. Optimalizace her automaticky upraví nastavení obrazu, optimalizuje grafické nastavení a viditelnost pro lepší zážitek z hraní všech typů her. SPOLUPRÁCE S VÝROBCEM KONZOLY XBOX Spolupráce společnosti LG a výrobce konzoly Xbox přináší hry nové generace. Vytěžte ze své konzoly Xbox maximum díky neuvěřitelné kvalitě obrazu a mimořádně krátkým časem odezvy. HRAJTE NA VYSOKÉ ÚROVNI Získejte výhodu před soupeři. Technologie ALLM a eARC splňují nejnovější specifikace HDMI 2.1 a umožňují zobrazovat rychlý pohyb ve vyšším rozlišení a plynulé, synchronizované grafické prvky. ŠPIČKOVÝ VÝKON Televizory LG NanoCell přinášejí napínavé zážitky ze sportovních akcí. Prostorový zvuk přes Bluetooth přenese atmosféru ze stadionu až do vašeho obývacího pokoje a sportovní upozornění vám umožní sledovat nejnovější výsledky svých oblíbených zápasů. SPORTOVNÍ UPOZORNĚNÍ Sportovní upozornění vás budou informovat o zajímavých okamžicích před zápasem, během něj i po něm. Už se nemusíte bát, že vám utečou důležité výsledky vašich oblíbených týmů, zatímco sledujete jiný obsah. PODPORA PROSTOROVÉHO ZVUKU PŘES BLUETOOTH Stačí bezdrátově připojit reproduktory a můžete si vychutnat skutečný zážitek z prostorového zvuku. Každá akce bude znít věrněji a působivěji, a tak se atmosféra rozhodujícího zápasu přenese i do vašeho obývacího pokoje. (Reproduktory se prodávají samostatně.) ČTYŘJÁDROVÝ PROCESOR S PODPOROU 4K Procesor odstraňuje zkreslení obrazu a umožňuje zobrazovat sytější barvy a obsah s lepším kontrastem. Obraz s nižším rozlišením přejde konverzí na vyšší rozlišení a výsledkem je obraz v téměř 4K kvalitě. THINQ AI Aplikace LG ThinQ zdokonalí váš zážitek ze sledování televize. Vyberte si svého oblíbeného hlasového asistenta a ovládejte televizor hlasem na zcela nové domovské obrazovce, která přináší větší pohodlí a kontrolu. – Nové domovské zobrazení – na nově navržené domovské obrazovce se zobrazují přizpůsobené návrhy obsahu. Poskytuje snadnější přístup k oblíbeným a umožňuje ovládat všechna připojená zařízení na jednom místě. – Nový ovladač Magic Remote – propracovaný ovladač Magic Remote nabízí ergonomický design s jednoduchým uchopením, přičemž jeho systém ukazování a posouvání umožňuje rychlejší vyhledávání. Vestavěná technologie umělé inteligence poskytuje snadný přístup ke službám, zatímco zkratky hlavních poskytovatelů obsahu usnadňují přístup ke všem oblíbeným. Kromě všech těchto vymožeností je k dispozici funkce Magic Tap, která šikovně spojuje telefon s televizorem. – Ovládání hlasem – technologie LG ThinQ umožňuje snadné ovládání zařízení připojených do domácího internetu prostřednictvím příkazů pomocí přirozeného rozpoznávání hlasu. (Podporované nabídky a aplikace se mohou lišit v závislosti na zemi; dostupnost hlasového ovládání se může lišit v závislosti na produktu a zemi.) Dokumenty Energetický štítek 2021 – LG 50NANO81P.pdf

LG 50NANO81P parametry

Cena LG 50NANO81P: 14 990 Kč
Značka: LG Televize

LG 50NANO81P popis

Hlavní charakteristiky Výrobce LG Druh televizorů LED Úhlopříčka obrazovky 126 cm Úhlopříčka v palcích 50 palců Průměrný příkon 63 W DVB-T tuner ano DVB-T2 ano DVB-S/S2 ano Smart televizory ano 3D televizory ne 4K televizory ano Hmotnost 51 kg Energetická třída F Modelový rok 2021 Rozteč otvorů VESA 200 x 200 Spotřeba energie při standardním dynamickém rozsahu (SDR) na 1000 h 63 kWh Spotřeba energie při vysokém dynamickém rozsahu (HDR) na 1000 h 104 kWh

Recenze LG 50NANO81P recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro LG 50NANO81P recenze

Recenze LG 50NANO81P recenze