Uživatelské hodnocení a recenze LG 55UP8000. Odkazy na odborné recenze a testy LG 55UP8000.

Chystáte se koupit televizi LG 55UP8000 a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili LG 55UP8000 před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na televizi LG 55UP8000

LG 55UP8000 informace

Popis produktu Elegantní Smart LED TV LG 55UP8000 v šedém provedení s úhlopříčkou 55″ (139 cm), 4K Ultra HD rozlišením (3840 × 2160) a operačním systémem webOS Smart TV přináší sytý, realistický obraz se zářivými barvami a maximálními detaily. To vše je zaobaleno do tenkého těla. Specifikem je výkonný procesor α5 4K či rozšířené možnosti umělé inteligence AI ThinQ s přehledným domovským zobrazením, které vám usnadní život v chytré domácnosti. Poutavý zážitek ze sledování oblíbeného filmu vám nabídne režim Filmmaker Mode (zachovává původní vizi režiséra) ve spolupráci s funkcí Active HDR (podpora formátů HDR včetně HDR10 a HLG). Špičkový výkon zaručen Přeneste si kino domů. FILMMAKER MODE™ a HDR vám nabídnou poutavější zážitek ze sledování TV. Připojte se ke svým oblíbeným streamovacím platformám a získejte přístup k oblíbenému obsahu. Televizní obrazovka s videem chlapce ve vlastnoručně vyrobeném skafandru, který si hraje s kosmickou lodí ve svém pokoji vyzdobeném miniaturami planet (přehrát video) Až do nejmenších detailů LG UHD TV nabízí díky funkci Active HDR zářivé barvy a přesné detaily. Užijte si své oblíbené filmy v originální kvalitě díky podporovaným formátům HDR včetně HDR10 a HLG. Hrajte jako boss Vrhněte se do akce. Díky funkci Game Optimizer, vyladěné grafice HDR a nízkému zpoždění na vstupu je hraní her rychlejší a poutavější. Díky režimům optimalizovaným pro různé herní žánry (FPS, RPG a RTS) můžete všechna svá nastavení spravovat z jednoho místa. Ovládejte kontrast a stabilizaci černé a bílé a dosáhněte lepší viditelnosti. Vzrušující sportovní zážitek Budete se cítit jako na stadionu. Funkce Bluetooth Surround Ready vám vytvoří atmosféru zápasu, jako byste stáli na postranní čáře. A díky službě Upozornění na sport budete vždy vědět, kdy hrají vaše oblíbené týmy. Funkce Upozornění na sport vás informuje před zápasem, během něj i po něm. Nemějte strach, že přijdete o důležité momenty ze zápasu svého oblíbeného týmu, i když sledujete něco jiného. Bluetooth Surround Ready Snadné připojení reproduktorů Bluetooth pro skutečně bezdrátový prostorový zvuk. Veškeré dění má bohatší a realističtější zvuk a přenáší do vašeho obývacího pokoje atmosféru velkého zápasu. Vylepšete svůj interiér Přidejte k výzdobě svého interiéru i UHD. Tenký panel a rámeček v kombinaci s estetickým designem vylepší každý interiér. Všechno, co sledujete, bude vypadat lépe Procesor odstraňuje šum videa a vytváří dynamičtější barvy a kontrast. Obraz v nízkém rozlišení je převeden do vyššího rozlišení a reprodukován co nejblíže kvalitě 4K. Procesor také ví, kdy, kde a jak vylepšit zvuk a vytvořit virtuální prostorový zvuk pro skvělý filmový zážitek. Dívejte se na vše ve 4K Televizor LG UHD TV přepočítává obsah 2K na nejrealističtější obraz 4K vylepšením detailů, definice obrazu a barev. Užijte si mnohem jasnější text a obraz se sníženým šumem a vylepšenou ostrostí. Světelný senzor měří intenzitu okolního světla, poté procesor jemně upraví mapování tónů pro optimální jas obrazovky. Inteligentní ovládání stmívání a algoritmus kompenzace pixelů zlepšují kontrast pro lepší tmavý obraz. A obsah HDR je vylepšen úpravami jasu, které transformují tmavší scény na scény s ohromujícím kontrastem, detaily a barevnou hloubkou. ThinQ AI LG ThinQ je tu, abyste si sledování televize mohli užít na maximum. Vyberte si svého oblíbeného hlasového asistenta a ovládejte svůj televizor hlasem pomocí zbrusu nové domácí obrazovky, která vám nabídne větší pohodlí a snazší ovládání. Spíše jako kouzelná hůlka Přepracovaný ovladač Magic Remote se vyznačuje ergonomickým tvarem, který se dobře drží, a rychlejším vyhledáním díky funkci ukazovátka a pohybu kolečkem. Vestavěné AI poskytuje snadný přístup ke službám, zatímco tlačítka pro hlavní poskytovatele obsahu nabízí zkratky ke všem vašim oblíbeným položkám. Kromě toho teď máte k dispozici funkci Magic Tap – chytrý nový trik, který připojí váš telefon k televizoru. Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter. Běžná (přeškrtnutá) cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučená koncová cena. Dokumenty Energetický štítek 2021 – LG 55UP8000.pdf

LG 55UP8000 parametry

Cena LG 55UP8000: 13 354 Kč
Značka: LG Televize

LG 55UP8000 popis

Hlavní charakteristiky Výrobce LG Druh televizorů LED Úhlopříčka obrazovky 139 cm Úhlopříčka v palcích 55 palců DVB-T tuner ano DVB-T2 ano DVB-S/S2 ano DVB-C ano Smart televizory ano 4K televizory ano Hmotnost 10 kg Energetická třída G Modelový rok 2021 Rozteč otvorů VESA 300 x 300 Spotřeba energie při standardním dynamickém rozsahu (SDR) na 1000 h 99 kWh Spotřeba energie při vysokém dynamickém rozsahu (HDR) na 1000 h 129 kWh

Recenze LG 55UP8000 recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro LG 55UP8000 recenze

Recenze LG 55UP8000 recenze