Uživatelské hodnocení a recenze LG 75NANO91P. Odkazy na odborné recenze a testy LG 75NANO91P.

Chystáte se koupit televizi LG 75NANO91P a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili LG 75NANO91P před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na televizi LG 75NANO91P

LG 75NANO91P informace

Popis produktu LG 75NANO91P – Televize 189cm Real 4K NanoCell televizor dokáže zobrazit opravdu Čisté barvy a skutečně ostrý obraz díky 8 milionům pixelů. Obraz je tak mnohem detailnější, než u standartního HD televizoru. A díky technologii NanoCell přináší zážitek ve 4K, který výrazně překračuje mezinárodní standardy. Každá barva je křišťálově čistá LG NanoCell TV využívá nanočástice, naši vlastní charakteristickou nanotechnologii, k filtrování a vylepšování barev, přičemž odstraňuje nečistoty z vlnových délek RGB. To znamená, že na obrazovce budou zobrazeny pouze čisté a přesné barvy. Výsledkem je živější a realističtější obraz, který vašemu obrazu vdechne život. Tmavé odstíny dávají vyniknout detailům LG NanoCell TV nemá z tmavých prostorů obavy. Díky technologii Full Array Dimming technologie NanoCell přesně řídí jednotlivé zóny podsvícení LED. Výsledkem je hlubší černá a minimální prosvítání podsvícení, větší kontrast a podrobnější obraz. TV s více než jednou uměleckou stránkou LG NanoCell TV navržen s ohledem na estetiku domácnosti. Díky elegantnímu minimalistickému designu visí na stěně pevně jako umělecké dílo, dodává nádech krásy a zapadá do vašeho prostoru. Nano kino Čisté barvy a celá řada nejnovějších obrazových technologií přináší v podobě LG NanoCell TV kino do vašeho domova. Naše vylepšené HDR, vylepšené technologie Dolby a nejnovější filmový režim nabízí skutečně filmový zážitek. Domov pro všechny vaše oblíbené služby Získejte přístup k aplikaci Apple TV a Netflix. Všechny nejnovější filmy, televizní seriály, dokumenty a živé sportovní zápasy najdete na jednom místě. Úžasný zážitek při sledování TV Dolby Vision IQ inteligentně upravuje nastavení obrazu na základě žánru sledovaného obsahu a okolního prostředí, zatímco Dolby Atmos poskytuje multidimenzionální prostorový zvuk – mocná kombinace, která je zárukou dechberoucích filmových zážitků. Užijte si zábavu na maximum LG vylepšilo technologii dynamického rozsahu HDR 10 Pro, která upravuje jas, aby bylo možné vylepšit barvy, odhalit i ty nejdrobnější detaily a vnést do každého záběru maximální realističnost. Kromě toho běžný obsah HDR ještě zostřuje. Všechny vaše oblíbené filmy a televizní pořady teď budou ještě živější a zářivější od začátku do konce. TV s ohromnými možnostmi Od nejtemnějších jeskyní po nejjasnější nové světy rozsvítí LG NanoCell TV vaši hru živými barvami. Cloudová herní technologie a automatické úpravy pro dosažení vysoce kvalitního obrazu nabízejí skutečně vzrušující herní zážitek. Nevídané úrovně ovládání Všechny vaše hry bodou nesrovnatelně lepší. Funkce Game Optimizer automaticky upravuje nastavení obrazu, optimalizuje grafiku a jas, aby poskytovala lepší herní zážitek bez ohledu na to, jaký typ hry hrajete. Neporazitelná kombinace Svoboda hraní. Partnerství mezi společností LG a konzolí Xbox zajišťuje, že jste připraveni na hraní nové generace. Díky ohromující kvalitě obrazu a mimořádně rychlé odezvě využijete svůj Xbox na maximum. AMD FreeSync™ Hrajte na vyšší úrovni. Televizor LG NanoCell podporuje technologii AMD FreeSync™ Premium, která zajišťuje proměnlivou frekvenci obnovy snímků během hry. To výrazně snižuje trhání a sekání obrazu, a tím poskytuje jasnější a plynulejší herní zážitek. Hrajte na nejvyšší úrovni Získejte náskok před soupeři. Technologie VRR, ALLM a eARC splňují nejnovější specifikace HDMI 2.1 a umožňují rychle se pohybující obsah ve vyšším rozlišení a plynulou, synchronizovanou grafiku. Nano Sport LG NanoCell TV nabízí vzrušující zážitek ze zápasu. Prostorový zvuk Bluetooth do vašeho domova přináší věrnou atmosféru stadionu a funkce Sports Alerts vás zásobuje nejnovějšími informacemi o vašich oblíbených týmech. Nikdy nezmeškáte zápas svého týmu Funkce upozornění na sport vás informuje před zápasem, během něj i po něm. Nemějte strach, že přijdete o důležité momenty ze zápasu svého oblíbeného týmu, i když sledujete něco jiného. Jasná výhoda pro domácí Jednoduše připojte Bluetooth reproduktory a vychutnejte si skutečně bezdrátový prostorový zvuk. Všechny akce budou znít lépe a realističtěji, takže vám do obývacího pokoje vnesou atmosféru velkého zápasu. Dokumenty Informační list 2021 – LG 75NANO91P.pdf Energetický štítek 2021 – LG 75NANO91P.pdf

LG 75NANO91P parametry

Cena LG 75NANO91P: 39 990 Kč
Značka: LG Televize

LG 75NANO91P popis

Hlavní charakteristiky Výrobce LG Druh televizorů LCD Úhlopříčka obrazovky 189 cm Úhlopříčka v palcích 75 palců DVB-T2 ano DVB-S/S2 ano Smart televizory ano 4K televizory ano Hmotnost 31.9 kg Energetická třída G Modelový rok 2021 Rozteč otvorů VESA 400 x 400 Spotřeba energie při standardním dynamickém rozsahu (SDR) na 1000 h 143 kWh Spotřeba energie při vysokém dynamickém rozsahu (HDR) na 1000 h 234 kWh

Recenze LG 75NANO91P recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro LG 75NANO91P recenze

Recenze LG 75NANO91P recenze