Uživatelské hodnocení a recenze LG OLED48C11LB. Odkazy na odborné recenze a testy LG OLED48C11LB.

Chystáte se koupit televizi LG OLED48C11LB a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili LG OLED48C11LB před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na televizi LG OLED48C11LB

LG OLED48C11LB informace

Popis produktu Televize s technologií Oled má samosvítící body, které dokáží zobrazit barvy stoprocentně odpovídající realitě. Inteligentní technologie rozpozná, co se právě děje na obrazovce a přizpůsobí tomu veškeré nastavení obrazu i zvuku, čímž posune zážitek ze sledování na novou úroveň. Nechybí ani herní režim, který udělá maximum pro vaše vítezství. Sportovní fanoušci zase ocení upomínky a informace o aktuálním stavu zápasu. V LG myslí i na vaše oči a životní prostředí – minimalizované vyzařování modrého světla má společnost LG doloženo certifikáty, stejně jako ekologický proces výroby. Lepší barvy Technologie OLED dokáže zobrazit barvy mnohem věrněji než LED televizory. Má totiž samosvítící pixely, které umí s barvami pracovat mnohem lépe. Podle testování zobrazí 100 % barev shodně s realitou, což je o 30 % lepší výsledek, než jakého dosáhly LED televizory. Pro filmy jako stvořená Ostrý obraz, syté barvy, perfektní jas. Černá, která je skutečně černá a barvy přesně podle představ autorů jednotlivých videí. S televizorem od LG jsou spokojeni i hollywoodští režiséři a od filmových odborníků dokonce získal ocenění. Pro sledování filmů je navíc připravený režim Filmmaker, který vám video zobrazí bez jakýchkoli úprav. Buďte v centru dění Obrovská obrazovka a široký sledovací úhel – to je skvělá kombinace pro sledování sportovních přenosů se všemi vašimi přáteli. Navíc eliminuje rozmazání i při akčních scénách, takže máte absolutní přehled o ději na obrazovce. A aby vám už nic neuteklo, dá vám funkce Upozornění na sport vědět o začátku zápasu nebo stavu utkání. Dolby Atmos Dolby Atmos má pod palcem jak obraz, tak i zvuk. Inteligentní technologie dokáže rozpoznat, na jaký žánr právě koukáte, a přizpůsobí nastavení tak, abyste si sledování co nejvíce užili. S multidimenzionálním prostorovým zvukem jde o dokonalou kombinaci, která každý filmový večer dovede k dokonalosti. Jednoché ovládání Ovladač Magic Remote prošel inovací, a tak má nyní ergonomický tvar a funkci ukazovátka pro rychlejší vyhledávání. Funkce Magic Tap zase propojí televizor s vaším telefonem. A pokud ovladač zrovna nemáte po ruce, můžete oslovit hlasového asistenta. Pomůže vám k vítězství Minimální zpoždění na vstupu, doba odezvy 1ms a podpora technologie Dolby Vision HDR s frekvencí 4K 120 Hz. Herní technologie Game Optimizer dokáže přizpůsobit nastavení na míru konkrétní hře, ale samozřejmě si vše můžete doladit i podle vlastních preferencí. Teď budete mít oproti svým protihráčům vždy navrch. Ve vašem stylu V rámci řady C si můžete vybrat z pěti různých úhlopříček. Bude vám vyhovovat 45, 55, 65, 77 nebo dokonce 83 palců? Zvolit si můžete i barvu zad vaší televize – C12 v barvě Vanilla White, nebo C11 v barvě Meteor Titan. Šetří oči i planetu Díky technologii OLED jsou televizory šetrnější pro oči. Vyzařují menší množství škodlivého modrého světla, obrazovka tolik neoslňuje a ani nebliká, Kromě očí myslí v LG také na životní prostředí. Při jejich výrobě bylo použito méně plastů i nebezpečných materiálů a mají nižší riziko škodlivých emisí. Obraz, nebo televize? Televizor s tenkým designem využijete, i když zrovna nic nesledujete. Dokáže se totiž proměnit v umělecké dílo, které vypadá určitě mnohem lépe než velký černý obdélník. Kde televizor bude, záleží jen na vás – pověsíte ho na stěnu, nebo dáte přednost stojanu s upravitelnou výškou? Rozjasněte svět pomocí samosvítících pixelů Na LG OLED TV je radost pohledět. Samosvítící pixely poskytují skutečně působivou kvalitu obrazu a celou řadu možností designu. Nejmodernější technologie pomáhají vzbudit nečeknou úroveň obdivu. Získáte v něm všechno, co máte na televizorech rádi – ale ve všech ohledech dokonalejší. Rozjasněte svět pomocí samosvítících pixelů * nové funkce jsou dostupné pouze u určitých modelů Čím se OLED technologie odlišuje od ostatních? Odpovědí jsou samosvítící pixely. Technologie samosvítících displejů, která revolučním způsobem mění zážitek ze sledování. Na rozdíl od LED TV, které jsou omezeny technologií podsvícení, LG OLED TV dokáží zprostředkovat neuvěřitelně reálný obraz a nabízí jedinečný design. Čím se OLED technologie odlišuje od ostatních? 100 milionů důvodů zamilovat si OLED Samosvítící pixely Pokud jde o kvalitu obrazu, OLED hravě poráží LED. Důvodem je, že OLED má miliony samosvítících pixelů schopných vytvořit dokonalou černou a přesné barvy. Výsledkem je zážitek jako žádný jiný. 100 milionů důvodů zamilovat si OLED OLED, která zastíní LED Nekonečný kontrast Jednoduše řečeno OLED má miliony samosvítících pixelů, které se rozsvěcují a zhasínají, aby zajistily dokonalou černou a nekonečný kontrast. Taková černá je lepší než u mini-LED a LED TV. Nezáleží tedy na tom, kolik tisíc diod mají LED TV v podsvícení. Vždy budou ve stínu OLED TV. OLED, která zastíní LED OLED poskytuje úchvatné barvy Věrnost barev 100% Globální testovací agentura Intertek potvrdila, že displeje LG OLED mají 100% věrnost barev. To znamená, že barvy, které vidíte na obrazovce, věrně odrážejí barvy původního obrazu. Takže všechno, co vidíte, vypadá tak, jak autor zamýšlel. OLED poskytuje úchvatné barvy * věrnost barev určuje vzorec pro přesnost barev displeje Delta E ≦2 a to ve 125 barevných vzorcích ** 83palcový panel LG OLED bude certifikován v první polovině roku 2021 Pohled, jaký nikde jinde nenajdete LG OLED TV Pokud hledáte TV, jakou jinde nenajdete, už hledat nemusíte. LG OLED TV je umělecké dílo, velké plátno, portál do herního světa a sedadlo v první řadě na sportovní akci. Je to vše, co od televizoru chcete. Pohled, jaký nikde jinde nenajdete * služba Disney+ vyžaduje předplatné Inovace neuvěřitelných rozměrů Design OLED LG OLED TV mění názor na to, jak by měly televizory vypadat. Jejich neuvěřitelně tenké provedení je tak stylové – nejenže doplní váš domácí interiér, ale také ho vylepší. Inovace neuvěřitelných rozměrů Máte na výběr z více velikostí Vyberte si svůj styl Dokonalost LG OLED TV C1 je k dispozici v pěti velikostech od 48 palců do obřích 83 palců. Máte na výběr z více velikostí Navržený tak, aby vynikl Navržený tak, aby vynikl Stojan Gallery Malebná umělecká díla už nemusí být jen na stěně. Stojan Gallery vám dává možnost umístit televizor do prostoru a proměnit tak svůj domov na galerii. * Stojan Gallery se prodává samostatně A cenu za nejlepší kvalitu obrazu získává… OLED Cinema LG OLED TV při každém sledování poskytuje neuvěřitelně ostrý obraz, jež si zaslouží ocenění. A díky dokonalé černé a 100% věrnosti barev můžete filmy vidět tak, jak to jejich tvůrci zamýšleli. A cenu za nejlepší kvalitu obrazu získává… * služba Disney+ vyžaduje předplatné Domov pro všechny vaše oblíbené služby Zábava Získejte přístup k aplikaci Apple TV a Netflix. Všechny nejnovější filmy, televizní seriály, dokumenty a živé sportovní zápasy najdete na jednom místě. Domov pro všechny vaše oblíbené služby * streamovací služba Netflix vyžaduje předplatné ** Apple, logo Apple a Apple TV jsou ochranné známky společnosti Apple Inc, registrované v USA a dalších zemích *** podporované služby se mohou v jednotlivých zemích lišit Úžasný zážitek při sledování TV Úžasný zážitek při sledování TV Dolby Vision IQ a Dolby Atmos Dolby Vision IQ inteligentně upravuje nastavení obrazu na základě žánru sledovaného obsahu a okolního prostředí, zatímco Dolby Atmos poskytuje multidimenzionální prostorový zvuk – mocná kombinace, která je zárukou dechberoucích filmových zážitků. * snímky obrazovek jsou simulované Vize režiséra probuzená k životu FILMMAKER MODE™ Režim FILMMAKER MODE™ vypne vyhlazování pohybu, ale zároveň zachovává původní poměr stran, barvy i frekvenci snímků. Díky tomu přesně vystihuje vizi režiséra, takže si film užijete tak, jak byl zamýšlen. Vize režiséra probuzená k životu Užijte si zábavu na maximum Užijte si zábavu na maximum HDR 10 Pro LG vylepšilo technologii dynamického rozsahu HDR 10 Pro, která upravuje jas, aby bylo možné vylepšit barvy, odhalit i ty nejdrobnější detaily a vnést do každého záběru maximální realističnost. Kromě toho běžný obsah HDR ještě zostřuje. Všechny vaše oblíbené filmy a televizní pořady teď budou ještě živější a zářivější od začátku do konce. Pro soupeře hra končí OLED Gaming LG OLED TV vám dopřeje náskok ve hře díky rychlé odezvě, nejnovějším herním funkcím a 120Hz displejem pro plynulejší hraní her. Je to dokonalý televizor pro vaše hry. Pro soupeře hra končí Neporazitelná kombinace Neporazitelná kombinace Partnerství s předními lídry v oboru her LG i nadále spolupracuje se špičkami v oboru, abyste si mohli hraní her užívat skutečně naplno. Spojili jsme se se společnostmi NVIDIA a AMD, abychom z LG OLED TV vytvořili jediný televizor s certifikací G-SYNC a AMD FreeSync™ Premium. Podporujeme také AMD FreeSync. Kromě toho jsme spojili síly také s konzolí Xbox, abychom umožnili plný potenciál her nové generace a stali se oficiálním partnerem konzole Xbox Series X. Díky této kombinaci jsme dosáhli ohromující kvality obrazu a ultra rychlé odezvy OLED. Máte tak záruku, že z každé hry dostanete maximum. Hrajte s tím nejlepším Specifikace nejnovějších her LG OLED TV poskytují odezvu 1 ms a podpora technologií VRR, ALLM a eARC vyhovuje nejnovějším standardům HDMI 2.1. Tyto funkce umožňují plynulý pohyb rychle se pohybujícího obsahu ve vyšším rozlišení a plynulou synchronizovanou grafiku, což vám poskytuje realističtější zážitek a větší šanci vyhrát. Hrajte s tím nejlepším Nevídané úrovně ovládání Nevídané úrovně ovládání Optimalizace her Funkce Game Optimizer spojuje všechna nastavení hry na jedno místo. Automaticky upravuje obraz, aby bylo možné grafiku optimalizovat bez ohledu na typ hry, kterou hrajete. Můžete také přepínat mezi technologiemi NVIDIA G-SYNC a AMD FreeSync, takže všechny vaše hry budou plynulejší, s menšími prodlevami, bez sekání a trhání. TV ve vlastní lize OLED Sport LG OLED TV prezentují každý zápas v celé jeho realistické kráse. Rychlá sportovní akce s plynulým pohybem znamená, že divák nikdy neměl lepší podívanou – teď máte k dispozici sedadlo pro ty nejlepší sportovní akce v první řadě. TV ve vlastní lize Tak plynulý pohyb jste ještě nikdy neviděli Tak plynulý pohyb jste ještě nikdy neviděli OLED Motion Pro Pokročilá technologie zpracování pohybu zmenšuje rozmazání a poskytuje plynulejší akci a lepší zážitek ze sledování. Nepřijdete o rychlé a jemné detaily každé hry ani během rychlých sportovních utkání. * snímky obrazovek jsou simulované Nikdy nezmeškáte zápas svého týmu Upozornění na sport Funkce upozornění na sport vás informuje před zápasem, během něj i po něm. Nemějte strach, že přijdete o důležité momenty ze zápasu svého oblíbeného týmu, i když sledujete něco jiného. Nikdy nezmeškáte zápas svého týmu * použití se může v jednotlivých zemích lišit Jasná výhoda pro domácí Jasná výhoda pro domácí Připraveno na Bluetooth Surround Jednoduše připojte Bluetooth reproduktory a vychutnejte si skutečně bezdrátový prostorový zvuk. Všechny akce budou znít lépe a realističtěji, takže vám do obývacího pokoje vnesou atmosféru velkého zápasu. * reproduktory se prodávají samostatně Mozek, který vás ohromí Procesor α9 4K Gen4 AI Středobodem každého LG OLED TV je procesor α9 Gen4 4K AI, revoluční čip, který k analýze a optimalizaci obsahu využívá algoritmy hlubokého učení. Každá úprava obrazu a zvuku probíhá automaticky, takže všechno, co sledujete, bude vypadat úchvatně. Mozek, který vás ohromí Takto vypadá profesionál AI Picture Pro Díky použítí rozsáhlé databáze, které čítá více než milion vizuálních datových bodů, je algoritmus hlubokého učení schopný rozpoznat druh obsahu, odstraňuje obrazový šum a optimalizuje kvalitu obrazu. Nová funkce rozpoznání scény nyní může analyzovat typ zobrazené scény a podle toho obraz vylepšit. Zvuk vyladěný na profi úroveň AI Sound Pro Díky učení z více než 17 milionů audio datových bodů procesor identifikuje hlasy, efekty a frekvence, aby poté mohl optimalizovat zvuk dle žánru. Vy si tak poslech můžete mnohem více užít. Nová funkce Auto Volume Leveling udržuje stálou úroveň hlasu v různých typech obsahu. Záleží nám na celkovém obrazu LG OLED TV jsou pro vás i životní prostředí bezpečnější než LED TV. Protože naše televizory využívají samosvítící pixely, jsou příjemnější pro oči, a to i při dlouhodobém sledování. Panely LG OLED byly také oceněny jako ekologicky šetrná zařízení s menším rizikem škodlivých emisí. Záleží nám na celkovém obrazu Televizor, který je ohleduplný k očím Displej šetrný pro oči LG OLED TV byly certifikovány jako displeje bez blikání s nízkou hladinou modrého světla, které pro vaše oči neznamenají žádné fotobiologické riziko. Na rozdíl od LED TV, které blikají a vysílají velké množství modrého světla. Takže se posaďte, uvolněte a užívejte si ten pohled. Televizor, který je ohleduplný k očím * funkce Flicker-free je optimalizovaná pro výchozí nastavení. Uživatelé, kteří aktivují OLED Motion nebo OLED Motion Pro, mohou zaznamenat problikávání ** LG OLED TV byly certifikovány Starostlivost máme v povaze Ekologicky šetrná OLED LG OLED TV jsou oficiálně šetrné k životnímu prostředí. Při srovnání s LED TV jsou bezpečnější, protože nepoužívají zadní podsvícení, jsou vyrobeny z menšího množství plastu, používají méně nebezpečných materiálů a vykazují nižší riziko vzniku škodlivin ve vzduchu v interiéru. Starostlivost máme v povaze * panely LG OLED TV získaly od organizace SGS certifikaci pro ekologický produkt Myslíte si, že znáte smart technologie? Zamyslete se znovu ThinQ AI LG ThinQ je tu, abyste si sledování televize mohli užít na maximum. Vyberte si svého oblíbeného hlasového asistenta a ovládejte svůj televizor hlasem pomocí zbrusu nové domácí obrazovky, která vám nabídne větší pohodlí a snazší ovládání. Myslíte si, že znáte smart technologie? Zamyslete se znovu * funkčnost a podpora hlasových asistentů je závislá na podporovaném jazyku a místě užití Vítejte na své nové domovské obrazovce Vítejte na své nové domovské obrazovce Nový domov Nově navržená domácí obrazovka zobrazuje návrhy na obsah ušitý na míru, poskytuje snadnější přístup k oblíbeným položkám a umožňuje ovládat propojená zařízení z jednoho místa. Spíše kouzelná hůlka Nový dálkový ovladač Přepracovaný ovladač Magic Remote se vyznačuje ergonomickým tvarem, který se dobře drží, a rychlejším vyhledáním díky funkci ukazovátka a pohybu kolečkem. Vestavěné AI poskytuje snadný přístup ke službám, zatímco tlačítka pro hlavní poskytovatele obsahu nabízí zkratky ke všem vašim oblíbeným položkám. Kromě toho teď máte k dispozici funkci Magic Tap – chytrý nový trik, který připojí váš telefon k televizoru. Spíše kouzelná hůlka Vaše centrum domácnosti Vaše centrum domácnosti Hlasové ovládání LG ThinQ nabízí jednoduché příkazy a ovládání domácího systému IoT pomocí rozpoznávání přirozeného hlasu*. * podporované služby, nabídky a aplikace se mohou v jednotlivých zemích lišit ** zobrazené nabídky se mohou při vydání lišit *** dostupnost hlasového ovládání a podpora jazyků se může u jednotlivých produktů a v jednotlivých zemích lišit Základní údaje Modelová řada 2021 Smart TV ANO Procesor Procesor α9 Gen4 Typ displeje 4K OLED Typ podsvícení OLED Velikost obrazovky (cm) 121 cm Velikost obrazovky (inch) 48 ” Rozlišení 3840×2160 px True Motion TM200 (100 Hz) Barva černá (Meteor Titan) Ultra HD (2160p) ANO Druhy příjmu signálu Pozemní – terestriální (DVB-T2) ANO Kabelový (DVB-C) ANO Satelitní (DVB-S2) ANO Příjem digitální TV ANO HbbTV – Hybridní TV (spojení TV s Internetem) ANO HEVC kodek H.265 ANO Obraz HDR 10 ANO Dolby Vision ANO HLG ANO HFR ANO Pixelové stmívání ANO AV1 ANO Auto Low Latency Mode (ALLM) ANO FILMMAKER MODE™ ANO AI kontrola jasu ANO G-Sync / FreeSync / VRR ANO / ANO / ANO HGiG ANO AI obraz / AI zvuk ANO / ANO Rozlišení Ultra HD ANO 4K upscaler ANO HDR ANO Wide Color Gamut Perfect Color VP9 ANO Zvuk Dolby Digital Plus ANO Hudební výkon 40 W (2.2 k) Bezdrátová zvuková synchronizace ANO Dolby Atmos ® ANO eARC / ARC ANO / ANO OLED Surround ANO Bluetooth Surround ANO Ladění zvuku jedním dotykem ANO SIMPLINK (HDMI CEC) ANO Podporované zvukové kodeky AC4, AC3(Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, WMA, apt-X Smart TV Internetový prohlížeč ANO Kompatibilita s aplikací LG ThinQ ANO LG ThinQ ANO LG Home Dashboard ANO Smart Share Operační systém WebOS Smart TV Nahrávání TV vysílání ANO Připojení klávesnice, myši ANO Bluetooth ANO V5.0 Bezdrátové reproduktory WiSA ANO Google Asistent ANO Amazon Alexa ANO Apple AirPlay 2 ANO Apple HomeKit ANO Připojení mobilního telefonu ANO Rychlý přístup do aplikací (Quick access) ANO Vyhledávání a ovládání TV hlasem ANO Síť Miracast ANO Wi-Fi ANO DLNA (Filmy/Fotografie/Hudba) ANO Konektory Line out 1 USB 3 HDMI 2.1 4 RF vstup 2 Optický výstup 1 LAN konektor 1 CI Slot 1 Sluchátkový výstup 1 TV Příslušenství Standardní ovladač NE Magický dálkový ovladač ANO (MR21N) Rozměry a hmotnost Rozměry – TV stojan (Š x H) 838 x 251 mm Rozměry – TV bez stojanu (Š x V x H) 1071 x 618 x 46,9 mm Rozměry – TV v krabici (Š x V x H) 1280 x 765 x 203 mm Rozměry – TV + stojan (Š x v x H) 1071 x 650 x 251 mm Hmotnost (čistá/balení) 18,9 / 22,9 kg Rozměry VESA 300 x 200 (OLW480) ERP info Energetická třída G (v rozsahu A až G) Spotřeba elektrické energie při běžném provozu (1000 h) 88 kWh Spotřeba elektrické energie při HDR provozu (1000 h) 142 kWh Pohotovostní režim 0,5 W Dokumenty Informační list 2021 – LG OLED48C11LB.pdf Návod – LG OLED48C11LB.pdf Energetický štítek 2021 – LG OLED48C11LB.pdf

LG OLED48C11LB parametry

Cena LG OLED48C11LB: 26 990 Kč
Značka: LG Televize

LG OLED48C11LB popis

Hlavní charakteristiky Výrobce LG Druh televizorů OLED Úhlopříčka obrazovky 121 cm Úhlopříčka v palcích 48 palců DVB-T2 ano DVB-S/S2 ano DVB-C ano Smart televizory ano 4K televizory ano Hmotnost 18.9 kg Energetická třída G Modelový rok 2021 Rozteč otvorů VESA 300 x 200 Spotřeba energie při standardním dynamickém rozsahu (SDR) na 1000 h 88 kWh Spotřeba energie při vysokém dynamickém rozsahu (HDR) na 1000 h 142 kWh

Recenze LG OLED48C11LB recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro LG OLED48C11LB recenze

Recenze LG OLED48C11LB recenze