Uživatelské hodnocení a recenze LG OLED65BX3LB. Odkazy na odborné recenze a testy LG OLED65BX3LB.

LG OLED65BX3LB informace

4K televizor se Smart technologií, inteligentním procesorem a precizním zobrazením černé povýší sledování filmů i hraní her na jedinečný zážitek. Celý popis

LG OLED65BX3LB parametry

Cena LG OLED65BX3LB: 32 706 Kč
Značka: LG Televize

LG OLED65BX3LB popis

Hlavní charakteristiky Výrobce LG Druh televizorů OLED Úhlopříčka obrazovky 164 cm Úhlopříčka v palcích 65 palců DVB-T tuner ano DVB-T2 ano DVB-S/S2 ano DVB-C ano Smart televizory ano 3D televizory ne 4K televizory ano Hmotnost 25 kg Přenosné ne 8K televizory ne Energetická třída G Modelový rok 2020 Rozteč otvorů VESA 300 x 200 Spotřeba energie při standardním dynamickém rozsahu (SDR) na 1000 h 122 kWh Spotřeba energie při vysokém dynamickém rozsahu (HDR) na 1000 h 234 kWh

Popis produktu Ať už sledujete filmy či seriály, hrajete hry nebo si přehráváte hudební klipy, zasloužíte si dokonalý vizuální zážitek. Tento 4K televizor vám ho dodá, a to bez kompromisů. OLED technologie využívá samosvítící pixely, které zajišťují jedinečný kontrast a perfektní zobrazení černé barvy. Díky tomu ve filmech objevíte i ty nejmenší detaily a ve hrách vás nebude rušit rozostřený obraz. Televizor potěší i extra tenkým designem, díky němuž dokonale zapadne do vašeho obývacího pokoje a výtečným zvukem, který vás doslova vtáhne do děje. Díky aplikacím Apple TV, Netflix a LG Channels si budete moci dopřát nekonečnou porci zábavy a určitě vás potěší, že televizi budete moci ovládat i hlasem či přes mobilní telefon. Výjimečný obraz bez kompromisů Zárukou precizního obrazu je 4k rozlišení společně s OLED technologií. Ta využívá samosvítící pixely, díky nimž si budete moci vychutnat nejhlubší černou, bohaté barvy a maximálně reálnou kvalitu obrazu. Navíc slibuje maximální pozorovací úhel až k samým krajům obrazovky, a zároveň produkuje méně modrého světla, takže je šetrnější k očím. Jedinečný procesor α7 4K Gen3 AI pak pomocí algoritmů hlubokého učení analyzuje a neustále vylepšuje obsah na obrazovce. Zvuk, co vás vtáhne do děje Aby byl váš zážitek ze sledování filmů a seriálů opravdu dokonalý, kromě kvalitního obrazu potřebujete i kvalitní zvuk. Výrobce proto tento televizor opatřil technologií Dolby Atmos, která zajišťuje působivý zvukový přednes. A pokud by vám přece jen nestačila, na televizor můžete snadno připojit dva Bluetooth reproduktory a vytvořit tak efekt prostorového zvuku. Ideální do chytré domácnosti Vychutnejte si moderní funkce, které z televize udělají středobod vaší domácnosti. Inteligentní technologie Al ThinQ vám umožní zadávat jednoduché příkazy a ovládat vaši chytrou domácnost hlasem i pomocí mobilního telefonu. Kompatibilní je i se systémy Google Asistant a Amazon Alexa. Samozřejmostí jsou pak aplikace, které vás přenesou do světa zábavy. Mezi ně patří Apple TV, Netflix či LG Channels. Hrajte hry naplno a bez omezení Tento televizor využijete nejenom na sledování filmů, ale i na hraní her. Nabízí kompatibilitu s NVIDIA G-SYNC, vysokou snímkovou i obnovovací frekvenci a nízké zpoždění na vstupu. Jakákoliv hra tak bude plynulá, bez nežádoucího rozostření a v detailním zobrazení. Dokonalý sportovní zážitek Díky velmi rychlé odezvě potěší tato televize i sportovní fanoušky, kterým umožní vychutnávat si sportovní scény s nižším rozmazáním a blikáním. Funkce OLED Motion Pro zobrazuje i rychlé scény jednotně a zřetelně, zatímco pokročilá funkce TruMotion vám umožní spatřit každý pohyb. Ať už budete sledovat jakýkoliv sport, bude si jej moci vychutnat tak, jako na živo. Televize OLED s rozlišením 4K (3840 x 2160 px). Úhlopříčka 65″/164 cm. Smart TV s OS webOS SMART TV. Technologie HDR, Dolby Vision, Dolby Audio, LG ThinQ Al, FilmMaker Mode, nVidia a G-Sync, sportovní upozornění, Amazon Alexa a Google Assistant. Typ tuneru DVB-C/T/T2/S/S2. Wi-Fi. Bluetooth. Energetická třída A. Dokumenty Informační list 2021 – LG OLED65BX3LB.pdf Návod – LG OLED65BX3LB.pdf Energetický štítek 2021 – LG OLED65BX3LB.pdf Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Recenze LG OLED65BX3LB recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro LG OLED65BX3LB recenze

Recenze LG OLED65BX3LB recenze