Uživatelské hodnocení a recenze LG OLED65C12. Odkazy na odborné recenze a testy LG OLED65C12.

LG OLED65C12 informace

LG OLED65C12, stříbrná/bílá S televizí LG OLED65C12 vás čeká úžasná zábava, od níž se bude těžké odtrhnout. Jedná se totiž o moderní přístroj, který vám zásluhou… Celý popis

LG OLED65C12 parametry

Cena LG OLED65C12: 46 990 Kč
Značka: LG Televize

LG OLED65C12 popis

Hlavní charakteristiky Výrobce LG Druh televizorů OLED Úhlopříčka obrazovky 164 cm Úhlopříčka v palcích 65 palců DVB-T tuner ano DVB-T2 ano DVB-S/S2 ano DVB-C ano Smart televizory ano 3D televizory ne 4K televizory ano Hmotnost 32.6 kg Přenosné ne 8K televizory ne Energetická třída G Modelový rok 2021 Rozteč otvorů VESA 300 x 200 Spotřeba energie při standardním dynamickém rozsahu (SDR) na 1000 h 126 kWh Spotřeba energie při vysokém dynamickém rozsahu (HDR) na 1000 h 222 kWh

Popis produktu LG OLED65C12, stříbrná/bílá S televizí LG OLED65C12 vás čeká úžasná zábava, od níž se bude těžké odtrhnout. Jedná se totiž o moderní přístroj, který vám zásluhou skvělého 4K Ultra HD rozlišení, procesoru α9 Gen4 a technologii HDR přinese skutečně impozantní obraz. Ten vás dočista pohltí, takže se rázem ocitnete v centru filmového, seriálového i třeba sportovního dění. Aby byl navíc váš zážitek kompletní, postará se tato OLED televize i o prostorový zvuk – jeho garantem je zde špičková audio technologie Dolby Atmos. Televizor má úhlopříčku 65 palců (164 cm) a jeho ovládání máte pod palcem díky přiloženému multifunkčnímu magickému ovladači. Klíčové vlastnosti: – Úžasný obraz díky 4K Ultra HD rozlišení, podpoře HDR a technologii OLED – Procesor α9 Gen4 s automatickou optimalizací sledovaného obsahu – Prostorový zvuk Dolby Atmos – Skvělá plynulost pohybů zásluhou technologie OLED Motion Pro – Operační systém webOS Smart TV se spoustou chytrých funkcí a aplikací Usaďte se do svého oblíbeného křesla a připravte se na audiovizuální smršť, která jen tak neskončí. Společnost O2 uvedla na trh pro televizní službu přes internet O2 TV aplikaci i pro televizory značky LG. Majitelé televizorů LG najdou aplikaci v obchodu přímo ve svém televizoru. O2 nyní nabízí O2 TV pro všechny dostupné smart TV platformy. Obraz, který má jasno Tato chytrá televize využívá moderní technologii OLED, která přináší dokonale čisté a jasné zobrazení. Využívá totiž miliony samosvítících pixelů, které umějí vytvořit precizně vykreslenou černou a realistické barvy. Procesor s umělou inteligencí Srdcem tohoto televizoru je inovativní čip α9 Gen4 4K AI, který dokáže přesně analyzovat přijímaný audiovizuální obsah a na základě toho precizně vyšperkovat jeho obraz i zvuk. Využívá k tomu umělou inteligenci s pokročilými algoritmy hlubokého učení. Působivý design LG OLED TV se pyšní i krásně zpracovaným designem, na němž vyniká zejména neuvěřitelně tenounký profil. Přístroj se tak pro vás stane nejen bránou k úžasné audiovizuální zábavě, ale i atraktivním doplňkem vašeho interiéru. Vaše oblíbené služby na jednom místě Ať už rádi sledujete filmy a seriály z produkce Netflix, anebo dáváte přednost službě Apple TV, s televizí LG OLED65C12 si rozhodně přijdete na své. V jejím operačním systému webOS Smart TV máte totiž hezky pohromadě pestrou paletu populárních streamovacích platforem a dalších aplikací. Vysoký dynamický rozsah Televize LG OLED65C12 využívá technologie vysokého dynamického rozsahu (HDR) Dolby Vision IQ, HDR10 Pro a HLG. Při sledování filmů, seriálů i třeba večerních zpráv se tak můžete spolehnout na dokonalý jas a kontrast, což vám přinese o poznání realističtější podívanou. Krásně plynulé pohyby Díky technologii OLED Motion Pro vyniká tato OLED televize perfektní plynulostí obrazu. Skvěle se tak hodí i pro hraní videoher či sledování akčních sportovních utkání. Precizně vyladěný zvuk Technologie Dolby Atmos se postará o to, že vás zvuk při sledování televize dočista pohltí. Jednotlivé tóny navíc vyladí technologie AI Sound Pro. A kromě toho můžete k televizoru připojit i externí bezdrátové reproduktory – umožní vám to technologie Bluetooth Surround. Součást vaší chytré domácnosti LG OLED65C12 můžete snadno začlenit do vaší stávající chytré domácnosti. Stačí k tomu využít aplikaci LG ThinQ, jejímž prostřednictvím se dá televize spojit s dalšími přístroji a spotřebiči nebo také spárovat s vaším oblíbeným hlasovým asistentem. Technologie displeje: OLED Úhlopříčka obrazovky: 164 cm (65″) Rozlišení displeje: 4K Ultra HD Technologie zobrazení: OLED Frekvence panelu (Hz): 100 HDR (vysoce dynamický rozsah): Ano Typ podsvícení: Nemá Lokální řízení jasu (Micro Dimming): ANO Obraz v obraze (PIP): NE Ambilight: Smart TV: Ano HbbTV (červené tlačítko): Ano Typ panelu: OLED Tuner: DVB-C; DVB-S2; DVB-T; DVB-T2 (H.265) Twin Tuner: NE Operační systém: WebOS Wi-Fi: Integrovaná Internetový prohlížeč: ANO Webové aplikace: Apple TV; Disney Plus; HBO GO; Kuki; Lepší.TV; Netflix; Prime Video; Rakuten TV; Skylink Live TV; Spotify; Telly; Voyo; YouTube DLNA: ANO TimeShift: ANO PVR (záznam na USB/HDD): Ano Přehrávání multimédií z USB/ HDD: ANO Fast scan – automatické ladění Skylink: ANO Integrovaný DVD přehrávač: NE Ovládání hlasem: Ano Chytrý ovladač: Ano (v balení) SMART Funkce: ANO Bezdrátové připojení: AirPlay; Bluetooth; Miracast; Wi-Fi Zvuk: Dolby Atmos Hudební výkon (W): 40 Prémiové ozvučení: ANO Komponentní: NE Počet HDMI: 3 HDMI 2.1: 3 HDMI ARC: ANO Počet USB: 3 USB 2.0: 3 CI slot: ANO LAN (Ethernet): ANO Scart: NE PC vstup (VGA): NE Sluchátkový výstup: Ano ( nezávislá hlasitost sluchátek a repro TV) Optický výstup: ANO Energetická třída 2021: G Spotřeba v pohotovostním režimu (W): 0.5 Napájení 12/24 V: NE Doporučená sledovací vzdálenost (m): 1,3 Amazon Alexa: ANO Apple HomeKit: ANO Google Home: NE Vlastní systém: ANO Modelový rok: 2021 Barva: bílá; stříbrná Televize pro náročné: Ano Hotelový mód: ANO Rodičovský mód: ANO Teletext: ANO Specifické funkce: Procesor ?9 4K Gen4 AI, G-Sync, FreeSync, VRR, Dolby Atmos Počet jader procesoru: Procesor ?9 Distribuce: oficiální ČR Země původu: PL Stojan: Středový statický Šířka stojanu/rozteč nožiček (cm): 99,8 Rozměr pro uchycení (VESA) (mm): 300×200 Hmotnost bez podstavce (kg): 24 Výška bez podstavce (cm): 83 Šířka bez podstavce (cm): 144.9 Hloubka bez podstavce (cm): 4.69 Provedení výrobku: stříbrná barva, bílá barva 65” LG OLED TV, webOS Smart TV » 4K rozlišení (ULTRA HD) » Dokonalá černá a nekonečný kontrast » Procesor Alpha9 Gen4 » webOS SMART TV + HbbTV » Propojení s mobilem » LG ThinQ ROZJASNĚTE SVĚT POMOCÍ SAMOSVÍTÍCÍCH PiXELŮ Na LG OLED TV je radost pohledět. Samosvítící pixely poskytují skutečně působivou kvalitu obrazu a celou řadu možností designu. Nejmodernější technologie pomáhají vzbudit nečeknou úroveň obdivu. Získáte v něm všechno, co máte na televizorech rádi – ale ve všech ohledech dokonalejší. Čím se OLED technologie odlišuje od ostatních? Odpovědí jsou samosvítící pixely. Technologie samosvítících displejů, která revolučním způsobem mění zážitek ze sledování. Na rozdíl od LED TV, které jsou omezeny technologií podsvícení, LG OLED TV dokáží zprostředkovat neuvěřitelně reálný obraz a nabízí jedinečný design. SAMOSVÍTÍCÍ PiXELY 100 milionů důvodů zamilovat si OLED. Pokud jde o kvalitu obrazu, OLED hravě poráží LED. Důvodem je, že OLED má miliony samosvítících pixelů schopných vytvořit dokonalou černou a přesné barvy. Výsledkem je zážitek jako žádný jiný. Nekonečný kontrast OLED, která zastíní LED. Jednoduše řečeno OLED má miliony samosvítících pixelů, které se rozsvěcují a zhasínají, aby zajistily dokonalou černou a nekonečný kontrast. Taková černá je lepší než u mini-LED a LED TV. Nezáleží tedy na tom, kolik tisíc diod mají LED TV v podsvícení. Vždy budou ve stínu OLED TV. Věrnost barev 100% OLED poskytuje úchvatné barvy. Globální testovací agentura Intertek potvrdila, že displeje LG OLED mají 100% věrnost barev. To znamená, že barvy, které vidíte na obrazovce, věrně odrážejí barvy původního obrazu. Takže všechno, co vidíte, vypadá tak, jak autor zamýšlel. LG OLED TV Pohled, jaký nikde jinde nenajdete. Pokud hledáte TV, jakou jinde nenajdete, už hledat nemusíte. LG OLED TV je umělecké dílo, velké plátno, portál do herního světa a sedadlo v první řadě na sportovní akci. Je to vše, co od televizoru chcete. Design OLED. Inovace neuvěřitelných rozměrů. LG OLED TV mění názor na to, jak by měly televizory vypadat. Jejich neuvěřitelně tenké provedení je tak stylové – nejenže doplní váš domácí interiér, ale také ho vylepší. Stojan Gallery Navržený tak, aby vynikl. Malebná umělecká díla už nemusí být jen na stěně. Stojan Gallery vám dává možnost umístit televizor do prostoru a proměnit tak svůj domov na galerii. OLED Cinema A cenu za nejlepší kvalitu obrazu získává… LG OLED TV při každém sledování poskytuje neuvěřitelně ostrý obraz, jež si zaslouží ocenění. A díky dokonalé černé a 100% věrnosti barev můžete filmy vidět tak, jak to jejich tvůrci zamýšleli. Zábava Domov pro všechny vaše oblíbené služby. Získejte přístup k aplikaci Apple TV, Netflix. Všechny nejnovější filmy, televizní seriály, dokumenty a živé sportovní zápasy najdete na jednom místě. Dolby Vision IQ a Dolby Atmos Úžasný zážitek při sledování TV Dolby Vision IQ inteligentně upravuje nastavení obrazu na základě žánru sledovaného obsahu a okolního prostředí, zatímco Dolby Atmos poskytuje multidimenzionální prostorový zvuk – mocná kombinace, která je zárukou dechberoucích filmových zážitků. FILMMAKER MODE™ Vize režiséra probuzená k životu. Režim FILMMAKER MODE™ vypne vyhlazování pohybu, ale zároveň zachovává původní poměr stran, barvy i frekvenci snímků. Díky tomu přesně vystihuje vizi režiséra, takže si film užijete tak, jak byl zamýšlen. HDR 10 Pro Užijte si zábavu na maximum. LG vylepšilo technologii dynamického rozsahu HDR 10 Pro, která upravuje jas, aby bylo možné vylepšit barvy, odhalit i ty nejdrobnější detaily a vnést do každého záběru maximální realističnost. Kromě toho běžný obsah HDR ještě zostřuje. Všechny vaše oblíbené filmy a televizní pořady teď budou ještě živější a zářivější od začátku do konce. OLED Gaming Pro soupeře hra končí. LG OLED TV vám dopřeje náskok ve hře díky rychlé odezvě, nejnovějším herním funkcím a 120Hz displejem pro plynulejší hraní her. Je to dokonalý televizor pro vaše hry. Partnerství s předními lídry v oboru her Neporazitelná kombinace. LG i nadále spolupracuje se špičkami v oboru, abyste si mohli hraní her užívat skutečně naplno. Spojili jsme se se společnostmi NVIDIA a AMD, abychom z LG OLED TV vytvořili jediný televizor s certifikací G-SYNC a AMD FreeSync™ Premium. Podporujeme také AMD FreeSync. Kromě toho jsme spojili síly také s konzolí Xbox, abychom umožnili plný potenciál her nové generace a stali se oficiálním partnerem konzole Xbox Series X. Díky této kombinaci jsme dosáhli ohromující kvality obrazu a ultra rychlé odezvy OLED. Máte tak záruku, že z každé hry dostanete maximum. Specifikace nejnovějších her Hrajte s tím nejlepším. LG OLED TV poskytují odezvu 1 ms a podpora technologií VRR, ALLM a eARC vyhovuje nejnovějším standardům HDMI 2.1. Tyto funkce umožňují plynulý pohyb rychle se pohybujícího obsahu ve vyšším rozlišení a plynulou synchronizovanou grafiku, což vám poskytuje realističtější zážitek a větší šanci vyhrát. Optimalizace her Nevídané úrovně ovládání. Funkce Game Optimizer spojuje všechna nastavení hry na jedno místo. Automaticky upravuje obraz, aby bylo možné grafiku optimalizovat bez ohledu na typ hry, kterou hrajete. Můžete také přepínat mezi technologiemi NVIDIA G-SYNC a AMD FreeSync, takže všechny vaše hry budou plynulejší, s menšími prodlevami, bez sekání a trhání. OLED Sport TV ve vlastní lize. LG OLED TV prezentují každý zápas v celé jeho realistické kráse. Rychlá sportovní akce s plynulým pohybem znamená, že divák nikdy neměl lepší podívanou – teď máte k dispozici sedadlo pro ty nejlepší sportovní akce v první řadě. OLED Motion Pro Tak plynulý pohyb jste ještě nikdy neviděli. Pokročilá technologie zpracování pohybu zmenšuje rozmazání a poskytuje plynulejší akci a lepší zážitek ze sledování. Nepřijdete o rychlé a jemné detaily každé hry ani během rychlých sportovních utkání. Upozornění na sport Nikdy nezmeškáte zápas svého týmu. Funkce upozornění na sport vás informuje před zápasem, během něj i po něm. Nemějte strach, že přijdete o důležité momenty ze zápasu svého oblíbeného týmu, i když sledujete něco jiného. Připraveno na Bluetooth Surround Jasná výhoda pro domácí. Jednoduše připojte Bluetooth reproduktory a vychutnejte si skutečně bezdrátový prostorový zvuk. Všechny akce budou znít lépe a realističtěji, takže vám do obývacího pokoje vnesou atmosféru velkého zápasu. Procesor Alpha9 4K Gen4 AI Mozek, který vás ohromí. Středobodem každého LG OLED TV je procesor Alpha9 Gen4 4K AI, revoluční čip, který k analýze a optimalizaci obsahu využívá algoritmy hlubokého učení. Každá úprava obrazu a zvuku probíhá automaticky, takže všechno, co sledujete, bude vypadat úchvatně. AI Picture Pro Takto vypadá profesionál. Díky použítí rozsáhlé databáze, které čítá více než milion vizuálních datových bodů, je algoritmus hlubokého učení schopný rozpoznat druh obsahu, odstraňuje obrazový šum a optimalizuje kvalitu obrazu. Nová funkce rozpoznání scény nyní může analyzovat typ zobrazené scény a podle toho obraz vylepšit. AI Sound Pro Zvuk vyladěný na profi úroveň. Díky učení z více než 17 milionů audio datových bodů procesor identifikuje hlasy, efekty a frekvence, aby poté mohl optimalizovat zvuk dle žánru. Vy si tak poslech můžete mnohem více užít. Nová funkce Auto Volume Leveling udržuje stálou úroveň hlasu v různých typech obsahu. LG OLED Záleží nám na celkovém obrazu. LG OLED TV jsou pro vás i životní prostředí bezpečnější než LED TV. Protože naše televizory využívají samosvítící pixely, jsou příjemnější pro oči, a to i při dlouhodobém sledování. Panely LG OLED byly také oceněny jako ekologicky šetrná zařízení s menším rizikem škodlivých emisí. Displej šetrný pro oči Televizor, který je ohleduplný k očím. LG OLED TV byly certifikovány jako displeje bez blikání s nízkou hladinou modrého světla, které pro vaše oči neznamenají žádné fotobiologické riziko. Na rozdíl od LED TV, které blikají a vysílají velké množství modrého světla. Takže se posaďte, uvolněte a užívejte si ten pohled. Ekologicky šetrná OLED Starostlivost máme v povaze. LG OLED TV jsou oficiálně šetrné k životnímu prostředí. Při srovnání s LED TV jsou bezpečnější, protože nepoužívají zadní podsvícení, jsou vyrobeny z menšího množství plastu, používají méně nebezpečných materiálů a vykazují nižší riziko vzniku škodlivin ve vzduchu v interiéru. ThinQ AI Myslíte si, že znáte smart technologie? Zamyslete se znovu. LG ThinQ je tu, abyste si sledování televize mohli užít na maximum. Vyberte si svého oblíbeného hlasového asistenta a ovládejte svůj televizor hlasem pomocí zbrusu nové domácí obrazovky, která vám nabídne větší pohodlí a snazší ovládání. Nový domov Vítejte na své nové domovské obrazovce Nově navržená domácí obrazovka zobrazuje návrhy na obsah ušitý na míru, poskytuje snadnější přístup k oblíbeným položkám a umožňuje ovládat propojená zařízení z jednoho místa. Nový dálkový ovladač Spíše kouzelná hůlka. Přepracovaný ovladač Magic Remote se vyznačuje ergonomickým tvarem, který se dobře drží, a rychlejším vyhledáním díky funkci ukazovátka a pohybu kolečkem. Vestavěné AI poskytuje snadný přístup ke službám, zatímco tlačítka pro hlavní poskytovatele obsahu nabízí zkratky ke všem vašim oblíbeným položkám. Kromě toho teď máte k dispozici funkci Magic Tap – chytrý nový trik, který připojí váš telefon k televizoru. Hlasové ovládání Vaše centrum domácnosti. LG ThinQ nabízí jednoduché příkazy a ovládání domácího systému IoT pomocí rozpoznávání přirozeného hlasu*. *Podporované služby, nabídky a aplikace se mohou v jednotlivých zemích lišit. Dostupnost hlasového ovládání a podpora jazyků se může u jednotlivých produktů a v jednotlivých zemích lišit. Rozměry výrobku: Hmotnost (kg): 32.600 Výška (cm): 86.20 Šířka (cm): 144.90 Hloubka (cm): 25.10 Rozměry balení: Hmotnost (kg): 41.200 Výška (cm): 95.00 Šířka (cm): 167.70 Hloubka (cm): 20.70 EAN: 8806091201621 Záruční doba: 24 měsíců TV s rozlišením 4K Ultra HD (3840×2160), úhlopříčka 164 cm, DVB-C/S2/T/T2 (H.265), Wi-Fi, Smart TV – internetový prohlížeč, HbbTV, HDR, PVR, 3x HDMI, 3x USB, OS WebOS, chytrý ovladač, energetická třída G Dokumenty Informační list 2021 – LG OLED65C12.pdf Energetický štítek 2021 – LG OLED65C12.pdf Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Recenze LG OLED65C12 recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro LG OLED65C12 recenze

Recenze LG OLED65C12 recenze