Uživatelské hodnocení a recenze LightSpeed Sierra. Odkazy na odborné recenze a testy LightSpeed Sierra.

Chystáte se koupit LightSpeed Sierra a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili produkt LightSpeed Sierra před vámi?

Sluchátka LightSpeed Sierra informace

Zkuste nejnovější přírůstek do rodiny sluchátek Lightspeed. Řada Sierra je nejlepší ve své třídě. Sierra přichází s funkcí ANR a Bluetooth. Náušníky z měkké kůže a robustní plastová konstrukci si vaše uši zamilují. Kabelové vstupy pro audio zařízení (mp3, Ipod, atd.) Připojení mobilního telefonu přes Bluetooth. Funkce auto music off (automatické vypnutí hudby při příchozím hovoru nebo radiotelefonní konrespondenci).Hledáte-li sluchátka s ANR a Bluetooth, sluchátka Sierra by neměla uniknout Vaší pozornosti. Funkce ANRActive Noise Reduction – aktivní redukce hlukuHmotnost450 gPohodlí a trvanlivostNáušníky z měkké kůže pevně přilehnout k vašemu uchu.BluetoothUmožňuje bezdrátové připojení sluchátek k telefonu. Stereo streaming (A2DP) není k dispozici.Hudební spojeníIntegrovaný ovládací vstup vám umožní připojit přehrávač hudby. (Ipod, Mp3) standardní jack 3,5 mm i 2,5 mm pro telefon.Auto MusicMutePříjem rádiová komunikace je hračka s MusicMute, které automaticky snižuje hudební přehrávač o 80 procent.Zdroj energie a konektoryDvě AA baterie, Dvojitý GA standardní konektor.PříslušenstvíPouzdro pro přenášení, hudební kabel 3,5 mm, kabel 2,5 mm.

LightSpeed Sierra parametry

Zařazení: LightSpeed>Sluchátka

Recenze LightSpeed Sierra recenze, parametry a obchody