Uživatelské hodnocení a recenze Mora VDI 660FFW. Odkazy na odborné recenze a testy Mora VDI 660FFW.

Mora VDI 660 FFW, Indukcni vestavna sklokeramicka deska MORA VDI 660 FFW se vyrabi v zajimave bile barve a v provedeni se zkosenymi hranami Deska disponuje 4 indukcnimi… Celý popis

Mora VDI 660FFW parametry

Cena Mora VDI 660FFW: 10 890 Kč
Značka: Mora Varná deska

Mora VDI 660FFW popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Materiál desky sklo Typ varné desky indukční Počet plotýnek/hořáků 4 Typ ovládání dotykové Hmotnost 10 kg

Popis produktu Mora VDI 660 FFW, Indukcni vestavna sklokeramicka deska MORA VDI 660 FFW se vyrabi v zajimave bile barve a v provedeni se zkosenymi hranami Deska disponuje 4 indukcnimi zonami, ktere zahrivaji pouze dno nadoby a z duvodu nizke teploty povrchu desky nedojte k pripaleni a deska se velmi snadno cisti. Indukcni vareni je nejenom rychle, usporne, ale i velmi bezpecne. S ukazatelem zbytkoveho tepla na desce jste chraneni pred neprijemnym popalenim a jinymi nehodami.Diky intuitivnimu dotekovemu posuvnemu ovladani SLIDER muzete dotykem nebo posunuti prstem zvolit perfektni teplotu pomoci jedineho plynuleho pohybu. Deska ma mnoho uzitecnych funkci jako Sprint, kdy je mozne rychle zvysit vykon kazde zony a tim dosahnout rychleji varu nebo funkci TIMER, ktera umoznuje nastaveni delky vareni u jednotlivych zon dle potreby. V neposledni rade i uzitecna funkce Stop and Go, ktera umoznuje okamzite vypnout vsechny nastavene a probihajici procesy vareni. Nechybi ani detska pojistka, ktera brani prenastaveni a blokuje ovladani. Po odebrani nadoby z indukcni desky se po urcitem case bez preruseni provozu deska sama automaticky vypne, jizse nemusite se bat, ze jste nechali doma zapnutou plotynku. Posuvne dotykove ovladani Slider Snadne, pohodlne a intuitivni ovladani Ovladani varne desky je velmi snadne a pohodlne diky posuvnemu dotykovemu ovladani Slider na varne plose. Staci jen prejet prstem a vse se vam nastavi jak potrebujete. Ovladani je velice intuitivni a regulace vykonu jednotlivych zon velmi snadna. Navic je zarucena bezpecnost diky bezpecnostni pojistce na varne desce. Funkce Sprint Rychle zvyseni vykonu u zony s funkci Sprint Rychle zvyseni vykonu azo 40 % dosahnete aktivaci funkce Sprint. Funkce Sprint prinasi rychle zvyseni vykonu azna 3,7 kW, cozocenite predevsim pri vareni ve vetsich nadobach, ktere uznebude tak zdlouhave. Vareni bude prijemnejsi a navic setri vas cas. Dle modelu naleznete funkci Sprint u kazde varne zony ci u velke varne zony. casovac Pomocnik pri vareni a vice casu pro vas casovac vam jiste usnadni praci a nemusite tak kontrolovat cas. Muzete jej nastavit azna 99 minut dle vaseho vybraneho receptu. Po uplynuti nastavene doby se casovac i varny panel automaticky vypne, zazni pipnuti a vas pokrm je hotovy. Funkce Stopamp;Go Maximalni flexibilita pri vareni Pri dnesnim zivotnim stylu nepochybne ocenite praktickou funkci Stopamp;Go, ktera docasne zastavi vami nastavene parametry vareni dokud funkci opet neaktivujete. Muzete se tak bez obav povenovat nahlym situacim a pote se kdykoliv vratit k vareni presne tam, kde jste skoncili. Detsky bezpecnostni zamek ovladani Zajisti bezpeci pro vas i vase deti Bezpecnostni zamek ovladani zajistuje bezpeci vam i vasim detem pri priprave pokrmu. Zamek si navolite jednoduse na vasem ovladani, po zvoleni se automaticky zaktivuje, pro deaktivaci zvolite stejne tlacitko. AutoStop varne desky po odebrani nadoby Bezpecne vareni a manipulace u varne zony Z hlediska bezpecnosti potesi i automaticke vypnuti varne desky po odebrani nadoby do 1 minuty. Tato funkce vam zajisti nejen bezpecnou manipulaci u varne desky ale i jeji pripadne vypnuti pokud zapomenete. Vsechny desky maji bezpecnostni cidlo proti vzplanuti oleje max 290°C.

Recenze MORA VDI 660FFW recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro MORA VDI 660FFW recenze

Recenze MORA VDI 660FFW recenze