Uživatelské hodnocení a recenze Mora VDP 647 X. Odkazy na odborné recenze a testy Mora VDP 647 X.

Jednoduché ovládání Ovládání plynové varné desky je velmi jednoduché a pohodlné a realizuje se prostřednictvím přizpůsobených 4 otočných knoflíků s elektrickým zapalováním. Ty… Celý popis

Mora VDP 647 X parametry

Cena Mora VDP 647 X: 2 990 Kč
Značka: Mora Varná deska

Mora VDP 647 X popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Materiál desky nerez Typ varné desky plynové Počet plotýnek/hořáků 4 Typ ovládání mechanické Hmotnost 6.7 kg Hob2Hood ne

Popis produktu Jednoduché ovládání Ovládání plynové varné desky je velmi jednoduché a pohodlné a realizuje se prostřednictvím přizpůsobených 4 otočných knoflíků s elektrickým zapalováním. Ty si můžete nastavit jednoduchým otočením na intenzitu plamene, jakou právě vaše jídlo potřebuje. Ovládací panel s otočnými knoflíky se nachází na přední straně. Pojistka Stop Gas Plynová varná deska Mora VDP 647 X nabízí jednoduchou přípravu různých druhů jídel. Přizpůsobené má 4 plynové hořáky, které jsou vybaveny pojistkou Stop Gas. Tato pojistka zabezpečuje automatické zastavení plynu, který se přivádí do hořáků, v případě náhodného vyhasnutí plamene. Díky tomu budete mít zajištěnou maximální bezpečnost během vaření i náhodného zhasnutí plamene hořáků. Nemusíte se tak obávat ani náhodného úniku plynu. Vlastnosti Plynová varná deska je vybavena 4 hořáky (1 malý, 2 střední a 1 velký) s pojistkou Stop Gas, které jsou chráněny dvoudílnou varnou mřížkou, vyrobené ze smaltu. Při použití správného nádobí na vaření a nejvhodnějšího hořáku, můžete dosáhnout optimální výsledky vašeho vaření. Povrch varné desky je nerezový. Barva: nerez Šířka: 58 cm Výška: 9 cm Hloubka: 51 cm Hmotnost: 6,7 Kg Varné zóny Počet hořáků/varných zón: 4 Materiál mřížek: Smalt Pojistka hořáků: Ano Malý hořák (počet): 1 Standardní hořák (počet): 2 Velký hořák (počet): 1 Vzhled Typ horního povrchu: Kov-Plyn Ergonomie Umístění ovládání: přední Další parametry Elektrické zapalování: Ano

Recenze Mora VDP 647 X recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Mora VDP 647 X recenze

Recenze Mora VDP 647 X recenze