Uživatelské hodnocení a recenze Motorola One Fusion+. Odkazy na odborné recenze a testy Motorola One Fusion+.

Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na mobilní telefon Motorola One Fusion+

Motorola One Fusion+ informace

Elegantnímu smartphonu nechybí nic důležitého – má skvělý fotoaparát, rychlé nabíjení i špičkový výkon. A k tomu umělou inteligenci, se kterou bude práce na telefonu ještě snazší. Celý popis

Motorola One Fusion+ parametry

Cena Motorola One Fusion+: 5 489 Kč
Značka: Motorola Mobilní telefony

Popis produktu Hlavní chloubou smartphonu od společnosti Motorola je špičkově vybavený fotoaparát. Ten totiž disponuje čtyřmi objektivy pro jakoukoli situaci, snímačem hloubky ostrosti a množstvím režimů a funkcí, které vám pomohou ke kvalitnějším snímkům. Vysokokapacitní baterii stačí nabíječka jednou za dva dny a vzhledem k rychlému nabití bude brzy připravena k dalšímu používání. Procesor prošel optimalizací a je nyní ještě výkonnější a dokáže pracovat rychleji než jeho předchůdce. Uživatelské prostředí si můžete upravit tak, aby vám maximálně vyhovovalo, a připraveno je také ovládání gesty. Fotoaparát připravený na vše Fotoaparát disponuje čtyřmi objektivy. Zatímco ultraširokoúhlý snímač zabere čtyřikrát více, než běžné telefonní fotoaparáty, Macro Vision vám umožní prozkoumávat svět detailů. 64Mpx objektiv zachytí každý detail i barvu maximálně realisticky. Snímač hloubky ostrosti zase umožní vyniknout hlavnímu objektu, zatímco pozadí lehce rozmaže. Západ slunce neznamená konec focení Pokud máte pocit, že vám snímky budou kazit špatné světelné podmínky, vyzkoušejte režim Noční vidění, který je spolu s technologií Quad Pixel připravený přesně na takovéto okamžiky. I po setmění tak nepřijdete o vzpomínky a získáte jasné a ostré fotografie plné detailů. Staňte se profesionálním fotografem Mezi dalšími funkcemi fotoaparátu najdete i Optimalizaci snímků, kdy inteligentní technologie upraví nastavení pro konkrétní situaci. S Automatickým zachycením úsměvu se spoušť aktivuje v okamžiku rozpoznání úsměvu u všech fotografovaných. Zvýraznění barvy vytvoří z obyčejného záběru umělecký skvost díky černobílému zpracování s jedinou barvou. Inteligentní kompozice zase navrhne, jak byste mohli dosáhnout kvalitnějších výsledků. Rychlé nabití a dlouhá výdrž S 5 000mAh baterií se nemusíte ohlížet po zásuvce častěji než jednou za dva dny. A díky TurboPower nabíječce nebudete muset telefon odkládat na dlouhou dobu – za pár minut bude připravený k několika hodinám používání. Rychlejší a výkonnější Procesor Qualcomm Snapdragon 730 je o pětinu výkonnější a lépe pracuje s energií. Tím dokáže šetřit baterii bez snížení výkonu. Spolu s 6GB pamětí RAM zajistí rychlou odezvu a bezproblémovou práci v náročných grafických programech, hrách nebo při multitaskingu. Lepší obraz i zvuk Prakticky bezrámečkový Total Vision Full HD+ displej o velikosti 6,5 ” s HDR10 má o čtvrtinu větší rozsah barev a tak si můžete užívat realistické zobrazení každého odstínu. Ještě lepší zážitek ze sledování filmů nebo hraní her budete mít i díky Hi-Fi reproduktoru, který má ostřejší a jasnější zvuk a navíc dokáže až čtyřnásobně zvýraznit basy. Personalisované prostředí Funkce Moje uživatelské prostředí vám umožní si vše nastavit podle potřeb. Zvolit si můžete vzhled ikon, barvu domovské obrazovky i styl písma. Využít můžete také ovládání gesty, díky kterým aktivujete fotoaparát nebo baterku bez nutnosti dotýkat se telefonu. Chytrý telefon Motorola řady One s výkonnou fotografickou soustavou pro nadšence do mobilní fotografie. 6.5″ IPS TFT LCD displej s Full HD+ rozlišením 2340 x 1080 bodů, 8jádrový procesor Qualcomm Snapdragon 730 až 2.2 GHz, 6 GB RAM, 128 GB interní paměti, čtyřnásobný zadní fotoaparát 64 (Quad Pixel) + 8 (ultra-wide) + 5 (macro) + 2 (depth) Mpx, přední fotoaparát 16 Mpx, Wi-Fi, Bluetooth 5.0, LTE, USB Type-C, GPS/ Glonass/ Galileo/ BDS, čtečka otisků prstů v displeji a identifikace tváře, baterie 5000 mAh s funkcí rychlonabíjení, OS Android. Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Hlavní charakteristiky Výrobce Motorola Konstrukce dotykové Operační systém Android Verze operačního systému Android 10 Hmotnost 210 g Možnost paměťové karty ano Paměť RAM 6144 MB Produktová řada Motorola Moto One

Recenze Motorola One Fusion+ recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Motorola One Fusion+ recenze

Recenze Motorola One Fusion+ recenze