Uživatelské hodnocení a recenze meteostanice National Geographic 3 View. Odkazy na odborné recenze a testy National Geographic 3 View.

Chystáte se koupit produkt: National Geographic 3 View a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili produkt National Geographic 3 Viewpřed vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili s chcete naspat vlastní hodnocení či recenzi na meteostanici National Geographic 3 View

Meteostanice National Geographic 3 View informace

Meteostanice Bresser National Geographic, 3 obrazovky Poskytuje informaci o počasí a teplotě. Meteostanice Bresser National Geographic se třemi obrazovkami je kompaktní, moderní meteostanice v horizontálně orientovaném těle. S touto stanicí budete vždy připraveni na případné změny počasí a budete znát přesnou hodnotu teploty a vlhkosti vzduchu za oknem. Stanice je vybavena třemi LCD displeji, které ukazují podrobné informace o počasí, teplotě, vlhkosti a přesný datum a čas. V případě potřeby můžete zapnout podsvícení obrazovky. Na čelním panelu jsou tlačítka sloužící k ovládání meteostanice a zajišťující další funkce. Na zadní straně pouzdra je prostor pro baterie. Meteostanice nejen zobrazuje aktuální teplotu, ale naměřené hodnoty i ukládá a zpracovává. Nejedná se jen o užitečný přístroj, ale i neobvyklý interiérový doplněk. Hlavní funkce: Meteostanice přijímá informace o teplotě v místnosti a v exteriéru z tří snímačů (jeden snímač je součástí dodávky a další dva lze zakoupit samostatně). Symboly počasí na displeji: jasno, částečně zataženo, zataženo, déšť, silný déšť, sněžení, sněhová bouře. Výstrahy před možnou tvorbou ledovky a příliš vysokou nebo nízkou teplotou. Čas se zobrazuje ve formátu 12 nebo 24 hodin s manuálním nastavením. Budík s funkcí opakovaného buzení. Bresser National Geographic je společný projekt mezinárodní organizace National Geographic a německé společnosti Bresser, která vyrábí optické přístroje špičkové kvality. Byla to právě kvalita výrobků, na kterou se organizace National Geographic orientovala při hledání spolehlivého partnera pro výrobu teleskopů, binokulárních dalekohledů a příslušenství pod svým jménem. Řada National Geographic cílí na osoby vyznávající aktivní životní styl a s touhou poznávat svět kolem sebe.
Meteostanice Bresser National Geographic, 3 obrazovky Poskytuje informaci o počasí a teplotě. Meteostanice Bresser National Geographic se třemi obrazovkami je kompaktní,… celá specifikace

Meteostanice National Geographic 3 View parametry

Průměrná cena: 1 390 Kč