Uživatelské hodnocení a recenze NOERDEN LIFE 2+. Odkazy na odborné recenze a testy NOERDEN LIFE 2+.

Elegantní hybridní hodinky, vybavené ?adou chytrých funkcí, disponují dotykovým safírovým sklí?kem a kovovým ?emínkem. Pomocí jednoduchého poklepání tak m?žete ovládat… Celý popis

NOERDEN LIFE 2+ parametry

Cena NOERDEN LIFE 2+: 1 990 K?
Značka: NOERDEN Chytré hodinky

NOERDEN LIFE 2+ popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Noerden Typ displeje barevný Úhlop?í?ka displeje 1.39 palce Hmotnost 69.5 g NFC ne Slot pro SIM ne

Popis produktu Elegantní hybridní hodinky, vybavené ?adou chytrých funkcí, disponují dotykovým safírovým sklí?kem a kovovým ?emínkem. Pomocí jednoduchého poklepání tak m?žete ovládat nap?íklad vaši hudbu, klepnutím na sklí?ko hodinek dvakrát p?ehrajete další skladbu, klepnutím t?ikrát p?ehrajete p?edchozí skladbu. Integrovaný G-senzor automaticky detekuje vaše pohyby a odesílá nam??ená data prost?ednictvím technologie Bluetooth do mobilní aplikace pro kompletní p?ehled. K dispozici je navíc také automatická synchronizace místního ?asu p?i cestování mezi r?znými ?asovými pásmy. Vždy tak budete mít p?esný ?as bez ohledu na to, kam cestujete. Hodinky jsou vodot?sné do 5 ATM a nabízí výdrž až 6 m?síc? díky vým?nné baterii. ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE Výdrž baterie: až 6 m?síc? Typ baterie: vým?nná baterie CR2032 (240 mAh) Funkce a vybavení: k?emíkový oscilátor, Bluetooth, akcelerometr, senzor sv?tla, safírové sklí?ko, kovový ?emínek, monitoring spánku, detekce b?hu, ovládání hudby, notifikace (p?íchozí volání, SMS atd.), dálkové ovládání fotoaparátu, funkce tichý alarm a najít telefon, synchronizace ?asu Displej: ne (ru?i?kový ciferník) Hmotnost: 69,5 g Vod?odolnost: ano, 5 ATM Barva: ?erná NOERDEN chytré elegantní hybridní hodinky LIFE2+ Black/ dotyk. safírové sklí?ko/ 5 ATM/ výdrž až 6 m?síc?/ ?erné/ CZ app – ?erná na Nej-ceny.cz

Recenze NOERDEN LIFE 2+ recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro NOERDEN LIFE 2+ recenze

Recenze NOERDEN LIFE 2+ recenze