Malý, lehký a elegantní fotoaparát, se kterým dosáhnete perfektních výsledků díky výkonné stabilizaci obrazu, široké paletě fotografických režimů a nejnovějším technologiím. Celý popis

Olympus OM-D E-M10 Mark II parametry

Cena Olympus OM-D E-M10 Mark II: 12 315 Kč
Značka: Olympus Fotoaparáty

Olympus OM-D E-M10 Mark II popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Olympus Typ fotoaparátu kompakty s výměnným objektivem Rozlišení 16 Mpix Napájení Akumulátor Typ snímače Live MOS Formát snímače 4/3

Popis produktu Špičkově vybavený fotoaparát pro náročné uživatele, který vám nezabere místo v batohu a zátěž zvýší o pouhých 390 gramů. Výborná kvalita snímků s ostrými detaily předčí vaše očekávání, stejně jako přehlednější kompozice obrazu či možnost nahrávat video s různými snímkovými frekvencemi. Zaostření si můžete jednoduše sami měnit a využít můžete i různé kreativní režimy a funkce, které vám umožní dosáhnout zajímavých videí a snímků. Vše můžete navíc okamžitě sdílet s přáteli díky zabudované Wi-Fi. Skladný, lehký, kvalitní Kvalitu poznáte na první pohled a přesně tak tomu je i v případě E-M10 Mark II. Ačkoli je fotoaparát celokovový, váží pouze 390 gramů a díky svým malým ergonomicky tvarovaným rozměrům ho můžete brát sebou úplně všude, aniž by pro vás byl přítěží. Při výrobě všech částí přístroje bylo využito těch nejmodernějších technologií, díky kterým se můžete těšit na opravdu špičkové výsledky. Detaily jako na dlani Fotografie i videa, které pořídíte s E-M10 Mark II, mají tak mimořádné rozlišení, že je můžete beze studu porovnávat se snímky vyfocenými digitální zrcadlovkou. Zachytí i ty nejmenší detaily v perfektní kvalitě. Vysoce výkonná stabilizace obrazu zase dostane z každého objektivu maximum. Vyberte si objektiv Díky elektronickému hledáčku s OLED displejem a 2,36 miliony bodů dosáhnete ještě přehlednější kompozice obrazu, zobrazíte celý zorný úhel a můžete snadno zkontrolovat, zda je veškeré nastavení podle vašich představ. Navíc si můžete vybírat ze široké nabídky opravdu kvalitních objektivů, které výsledek pozvednou ještě o několik úrovní výše. Různě rychlá videa Čeká na vás mnoho různých režimů, které vám pomohou vytvářet neotřelé fotografie a videa. Například můžete využít režim časosběrného videa, kdy pořídíte sérii snímků, ze kterých potom vytvoříte zajímavý film. Kromě toho můžete video nahrávat s různými snímkovými frekvencemi a tak dosáhnout akční rychlé podívané nebo naopak pomalých záběrů se spoustou zachycených detailů. Limitovaná edice E-M10 Mark II v hnědé kůži sladěný s elegantním koženým popruhem a kvalitní stříbrnou krytkou je vyroben v limitované edici pouze 3 500 kusů na celém světě. Pokud se rozhodnete si tento jedinečný exemplář pořídit, získáte nejen fotoaparát, ale přímo sběratelský kousek. Upravte si zaostření Zaostření na hlavní objekt můžete měnit jednoduše prstem na displeji. Stačí se dotknout obrazovky v místě, kde je zobrazen focený objekt, a přístroj okamžitě zaměří pozornost, kam ukazujete. Využít můžete také funkce Bracketing zaostření, kdy jediným cvaknutím pořídíte sadu fotografií, kdy na každé bude jiné nastavení zaostření. Využijete to hlavně při focení detailů a makrofotografií. Foťte v noci Díky opravdu výkonnému vestavěnému blesku se nemusíte ohlížet na nepříznivé světelné podmínky. Zkusit můžete režim Live Composite, se kterým dosáhnete nádherných nočních snímků. A s tichým režimem závěrky se nemusíte bát, že byste na sebe upozornili a tak pokazili fotografovanou scénu. Žádné zkažené snímky Při vývoji E-M10 Mark II bylo myšleno i na jeden z nejčastějších důvodů zkažených fotografií – chvění ruky. Proto je přístroj vybaven pětiosým stabilizátorem obrazu, který se stará o minimalizování rozmazaných snímků. Navíc je zabudovaný přímo v těle přístroje, takže dosahuje ještě vyšší účinnosti a nezvyšuje zbytečně hmotnost fotoaparátu. Zabudovaná Wi-Fi Abyste se mohli výslednými fotografiemi okamžitě pochlubit svým přátelům a rodině, má zařízení zabudovanou Wi-Fi, která zjednoduší přesun fotografií do telefonu a jejich přeposlání. Můžete tedy sdílet veškeré své zážitky z výletů, aniž byste čekali, až se budete moci připojit k počítači a snímky do něj stáhnout přes kabel. Díky svému smartphonu také můžete ovládat fotoaparát na dálku. Nejmenší bezzrcadlovka řady OM-D , model E-M10 Mark II, disponuje velkým 4/3 snímačem, hledáčkem s vysokým rozlišením 2,36 Mpx, rychlým sériovým snímáním 8,5 sn/sec, Wi-Fi konektivitou, 5osou stabilizací obrazu a 4K Time-laps režimem. Nástupce nejmenší bezzrcadlovky z řady OM-D , model E-M10 Mark II, přináší kromě velkého 4/3 snímače, hledáčku s vysokým rozlišením (čítajícím nově 2,36 Mpx), rychlého sériového snímání (8,5 sn/sec), nebo Wi-Fi konektivity nově také videorežim 4K Time-laps. Zásadní změnu oproti původnímu modelu E-M10 doznal též výklopný LCD displej, který dostal do vínku ochrannou vrstvu proti otiskům a schopnost reagovat na dotyk i při použití hledáčku. I ovládací prvky, jejichž rozmístění doznalo jistých změn, nyní dopomohou k ještě snadnějšímu ovládání přístroje. Nová funkce S-OVF dokáže nasimulovat focení pomocí optického hledáčku. Reálné náhledy scén s využitím různých uměleckých filtrů, efektů, či vyvážení bílé apod. mohou být v režimech P, A, S a M zcela deaktivovány. Tím však výčet příjemných bonusů ještě nekončí. Oproti původnímu modelu E-M10 prošel změnou i stabilizační systém, který nyní pracuje v pěti osách. To oceníte zejména při natáčení Full HD videosekvencí. Zajímavou funkcí je také časosběrné snímání, které dokáže zaznamenat až 999 fotografií. Ve formátu 4K pak vytvoří videozáznam s frekvencí 5 fps. Vestavěný blesk fotoaparátu je schopný komunikovat bezdrátově s blesky Olympus FL‑36R, FL‑50R, FL‑300R, či FL-600R Olympus OM-D E-M10 Mark II je velmi pohotový fotoaparát pro všechny fotonadšence, kteří chtějí mít vždy při ruce něco malého, stylového a spolehlivého, a zároveň i velmi výkonného s mimořádně dobrým poměrem cena / výkon. Pětiosá stabilizace obrazu Olympus OM-D E-M10 Mark II přináší velmi výkonnou stabilizací obrazu, která pracuje v pěti osách a účinně eliminuje rozmazání obrazu vlivem chvění rukou. Jedná se v současnosti o nejvýkonnější stabilizační systém, který účinně eliminuje pohyby jak ve vodorovném i svislém posunu, při naklánění i otáčení, tak také při kývání přístroje. Široká nabídka objektivů Rozsáhlá řada objektivů vynikající konstrukce s mimořádně kvalitními optickými prvky dokonale doplňuje váš E-M10 Mark II jak po stránce stylu, tak i výkonu. K dispozici máte jakýkoli objektiv, o kterém jste kdy snili – od makro objektivů po teleobjektivy, širokoúhlé objektivy a objektivy typu rybí oko. Dotykové nastavení cíle AF Fotoaparát umožňuje intuitivní zaostřování při pohledu skrz hledáček: cíl automatického zaostřování můžete změnit jednoduchým pohybem prstu po dotykové obrazovce na zadní straně fotoaparátu. Dotkněte se obrazovky a posuňte bod AF zaostřování na požadované místo, aniž byste přestali sledovat scénu v hledáčku. Brecketing zaostření V tomto režimu pořídí E-M10 Mark II řadu fotografií, každou s jiným nastavením zaostření. Funkce je užitečná zejména při detailním přiblížení a v makrofotografii. Vestavěný blesk Výkonný vestavěný blesk E-M10 Mark II vám přináší mimořádnou flexibilitu, s možností fotografovat nádherné snímky v libovolných světelných podmínkách a cestovat nalehko, s minimální výbavou. Navíc je schopný komunikovat bezdrátově s blesky Olympus FL‑36R, FL‑50R, FL‑300R, či FL-600R Režim Live Composite Fotografujte nádherné noční scenérie a šeré kompozice pomocí režimu Live Composite. Na displeji můžete skutečně v reálném čase vidět, jak obraz postupně vzniká, což vám dává plnou kontrolu nad expozicí statických snímků ve slabém světle. Wi-Fi konektivita pro snadné sdílení a ovládání Pomocí aplikace Olympus Image Share (OI.Share) můžete snadno sdílet své snímky s přáteli i rodinou. Stačí jen aplikaci zdarma stáhnout a nainstalovat do chytrého zařízení (Android, iOS). Díky funkci Wi-Fi můžete navíc vzdáleně ovládat celou řadu nastavení fotoaparátu, včetně aktivace spouště. Dokumenty Návod – Olympus E-M10 II.pdf

Recenze Olympus OM-D E-M10 Mark II recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Olympus OM-D E-M10 Mark II recenze

Recenze Olympus OM-D E-M10 Mark II recenze