Vezměte do ruky fotoaparát E-M10 Mark III S od známého výrobce Olympus a zažijte řadu fotografických příležitostí, které se před vámi otevřou. Zachyťte nepozorovaně jedinečné… Celý popis

Olympus OM-D E-M10 Mark III S parametry

Cena Olympus OM-D E-M10 Mark III S: 14 988 Kč
Značka: Olympus Fotoaparáty

Olympus OM-D E-M10 Mark III S popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Olympus Typ fotoaparátu kompakty s výměnným objektivem Rozlišení 16.1 Mpix Napájení Akumulátor Typ snímače CMOS Formát snímače 4/3

Popis produktu Vezměte do ruky fotoaparát E-M10 Mark III S od známého výrobce Olympus a zažijte řadu fotografických příležitostí, které se před vámi otevřou. Zachyťte nepozorovaně jedinečné momenty díky režimu Silent Photo, který eliminuje provozní zvuky fotoaparátu – ideální například pro fotografování přírody nebo dění na jevišti. E-M10 Mark III S nabízí také umělecký filtr Instant Film, který momentkám ze života dodá nezaměnitelný retro nádech. Ostré snímky a video Objevte krásu čistých a ostrých snímků a videa s E-M10 Mark III S. To vše z ruky díky 5osé stabilizaci obrazu. Ostrost Propracovaný design Intuitivní ovládání Rychlost WI-FI rozhraní Nejlepší úhly Nespokojte se jen s jedním záběrem skvělé scény. Díky sklopnému dotykovému LCD ji jednoduše zaberte z jakéhokoli úhlu. Společně s pohodlným zobrazením na LCD tak získáváte tvůrčí kontrolu. Správné světlo Vestavěný blesk vám dává další zdroj světla při snímání ve tmě a špatných světelných podmínkách – vždy s vámi, kdekoli se nacházíte. Stačí pohnout přepínačem, a blesk automaticky vyskočí. Perfektní pohled Elektronický hledáček vám vždy rychle poskytne přesný náhled scény. Automatické úpravy jasu a úplná kreativní kontrola nad vašimi snímky vám umožňují vždy pořídit ten nejlepší záběr. Jednoduchý dotek Někdy je ve složitějších situacích lepší použít dotykovou obrazovku. S dotykovým AF si jen vyberete místo, na které chcete zaostřit, a klepnutím na obrazovku pořídíte skvělý snímek. Kompaktní společník Dejte si E-M10 Mark III S přes rameno a berte ho s sebou všude. Fotoaparát se pohodlně vejde do dlaně a je tak lehký, že téměř zapomenete, že ho nosíte. Seznamte se s přepínačem a režimy snímání Rychlá tvorba videa Stiskem tlačítka přejdete od pořizování snímků k nahrávání videa. Čtyři režimy videa, navíc s volitelnými efekty, vám umožní přidat k vašim vzpomínkám emoce. Individuální kreativní kontrola S E-M10 Mark III S posunete své hranice. Široká škála automatických a manuálních režimů vám dává tvůrčí svobodu a individuální kontrolu nad výsledným snímkem. Jednoduché automatické pořizování snímků Užijte si každou chvíli a nechte ji E-M10 II S ostře a čistě zaznamenat. Automatický režim přesně upravuje všechna nastavení s ohledem na situaci, a díky tomu můžete fotografovat bez starostí. Skvělý obraz scény Nechte E-M10 Mark III S provést nastavení za vás. V režimu SCN si zvolte scénu – například Portrét nebo Noční snímek – a fotoaparát pořídí úžasné snímky. Krok k pokročilé fotografii Pozvedněte vaši kreativitu na vyšší úroveň. S S devíti možnostmi v režimu pokročilé fotografie (AP) – například živé kompozitní snímání HDR – se můžete ve snímcích lépe vyjádřit. Mnoho uměleckých možností Dodejte svým snímkům nebo fotografickým sériím osobitý výraz. Celkem 16 uměleckých filtrů, včetně nového filtru Instant Film, vám pomůže rozšířit vaše kreativní možnosti. Obsah balení Tělo fotoaparátu (černé) M.Zuiko Digital 14-42mm F3.5-5.6 II R (černý) BLS-50 Lithium-Ion baterie BCS-5 Nabíječka Micro 4/3 krytka těla (BC-2) Řemínek přes rameno USB kabel Návod k použití Servisní karta

Recenze Olympus OM-D E-M10 Mark III S recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Olympus OM-D E-M10 Mark III S recenze

Recenze Olympus OM-D E-M10 Mark III S recenze