Uživatelské hodnocení a recenze kamery do auta Overmax Recorder MIRROR 2.0. Odkazy na odborné recenze a testy Overmax Recorder MIRROR 2.0.

Chystáte se koupit Overmax Recorder MIRROR 2.0 a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili produkt Overmax Recorder MIRROR 2.0 před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili s chcete naspat vlastní hodnocení či recenzi kamery do auta Overmax Recorder MIRROR 2.0

Kamera do auta Overmax Recorder MIRROR 2.0 informace

3 v 1: zrcadlo, zapisovac a kamera pro couvání Camroad Mirror slouží také jako zpetné zrcátko a displej pripojený k zadní kamere, což poskytuje úplný prehled o silnici. , Když je displej vypnutý, zrcadlo funguje jako obycejné zrcadlo do auta. Pokrocilá prední kamera FULL HD Vestavený objektiv prední kamery je vyroben z 5 vrstev skla. , Poskytují maximální jasný obraz ve vysokém rozlišení, zarucují vysokou odolnost objektivu a chrání pred nežádoucími odrazy svetla na záznamu. , Objektiv lze pomocí vestavené koule upevnit do pravého úhlu, takže není treba pohybovat celým zrcadlem. , Úhel pohledu kamery je až 150 stupnu. , Automatická konverze H.264 zajištuje nejvyšší kvalitu záznamu pri zachování malého objemu video souboru. Zadní odolný fotoaparát Zadní fotoaparát odolný proti povetrnostním vlivum s vestavenými LED diodami. , Muže být instalován mimo automobil, napr. Vedle SPZ, stejne jako uvnitr zadního okna. , Funkce zpetného chodu Když je zarazen zpetný chod, je zpetná kamera automaticky aktivována detekováním napetí v zpetných svetlech. , Zpetné zrcátko pak zobrazí obrázek v zadní cásti vozidla, což usnadnuje manévrování. , Aby byl manévr ješte jednodušší, byly oznaceny speciální cáry, které oznacují parkovací místo a zobrazují vzdálenost k objektu za autem. Velká obrazovka Všechny funkce na dosah ruky , – rychle a intuitivne. , Díky 4,3palcové HD LCD obrazovce mužete zobrazit obraz ze zadní kamery a zobrazit náhled funkcí dostupných ve fotoaparátu. Systém WDR (Wide Dynamic Range) Funkce této funkce ve fotoaparátu je založena na použití vhodných algoritmu pro analýzu expozice snímku a dynamické zmeny hodnot podexponovaných a preexponovaných oblastí, aby byly exponované prvky viditelné. , To výrazne zlepšuje kvalitu obrazu zaznamenaného v noci. Snadná instalace Bezpecná, rychlá a stabilní instalace díky zahrnutým elastickým gumám, které navíc snižují nežádoucí vibrace prenášené do zrcadla , , zlepšení kvality zaznamenaného materiálu. , Instalace je rychlá a pohodlná. EAN: 5902581656001 Záruka: Externí záruka Kód dodavatele: , OV-CAMROAD MIRROR 2.0 Rozlišení: Full HD 1080p Snímky za sekundu: 30 Matice: Funkce stabilizace obrazu Úhel pohledu: 150 ° Mikrofon: Vestavený Nocní režim: Ano , Záznam smycky: Ano GPS: Ne Speciální funkce: Když je zarazen zpátecka, kamera pro couvání se automaticky spustí detekcí napetí. , ve zpetných svetlech. , Potom zrcadlo v celé oblasti displeje zobrazuje obrázek v zadní cásti vozu, což usnadnuje jeho manévrování. Úhloprícka obrazovky: 4,3 Dotyková obrazovka: Ano Ctecka pametových karet: Ano Typ pametových karet: microSD Formát záznamu: JPG Komunikace , bezdrátový: Ne Napájení: 600 mAh 3,7 V Vcetne príslušenství: Zrcadlový záznamník Zadní kamera Napájení 5 m kabelem USB datový kabel , Montáž gumy Zárucní list Barva: Stríbro Hmotnost: 1 kg Rozmery: 26 x 8 x 29,5 , cm. Zakupte produkt OVERMAX Recorder zrcadlový dotykový displej MIRROR 2.0 z kategorie Heureka.cz | Auto-moto | Autodoplňky | Kamery do auta od výrobce Overmax za cenu 879.07 Kč.
3 v 1: zrcadlo, zapisovac a kamera pro couvání Camroad Mirror slouží také jako zpetné zrcátko a displej pripojený k zadní kamere, což poskytuje úplný prehled o silnici. , Když… celá specifikace

Kamera do auta parametry

Průměrná cena: Kč