Fotoaparát Lumix GX9 pro kreativní fotografy a filmaře, Live MOS snímač 20 Mpx, 4K funkce – 4K foto a 4K video, výklopný displej, výměnné objektivy, Bluetooth, Wi-Fi, Dual IS. Celý popis

Panasonic Lumix DC-GX9 parametry

Cena Panasonic Lumix DC-GX9: 14 990 Kč
Značka: Panasonic Fotoaparáty

Panasonic Lumix DC-GX9 popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Typ fotoaparátu bezzrcadlovky Rozlišení 20.3 Mpix Napájení Akumulátor Typ snímače Live MOS Formát snímače 4/3

Popis produktu LUMIX GX9. Ulice jsou váš ateliér. 20,3 megapixelů Digitální snímač Live MOS 5osý duální stabilizátor obrazu Funkce 4K – 4K Video / 4K Photo / Post Focus Model GX9 je kombinací neuvěřitelné kvality obrazu a skvělého kompaktního provedení, včetně výklopného hledáčku, se kterým se vaší kreativitě již meze nekladou. Dále využívá snímač s 20 megapixely bez filtru low pass a funkci duální stabilizace obrazu, a tak vám přináší bezkonkurenční kvalitu. Fotoaparát s opravdovou tvůrčí vizí S modelem GX9 může módní fotografka portrétů a blogerka Viviana Galletta prozkoumávat ulice Los Angeles podle svého gusta. Tento fotoaparát je kombinací neuvěřitelné kvality obrazu a působivě kompaktního provedení a díky výklopnému hledáčku Viviana přesně zachytí svůj jedinečný pohled na město. Snímač o 20,3 megapixelech a duální stabilizace obrazu se postarají o nevídanou kvalitu snímků a funkce kreativních efektů ve fotoaparátu jejím snímkům dodají umělecký ráz. Sledujte Vivianu, jak nafotí nadcházející designérskou jarní kolekci 2018 v Los Angeles s modelem LUMIX GX9. Ostrá fotka, ostrá image Fotoaparát LUMIX GX9 využívá snímač s 20,3 megapixely bez filtru low pass a přináší tak nevyšší kvalitu snímků ve své třídě. I ty nejmenší detaily lze zachytit v úžasné kvalitě, ať již rádi fotíte portréty nebo vás baví jiná témata. Úžasné fotografie z jakéhokoli úhlu S výklopným elektronickým hledáčkem a displejem LCD můžete pohodlně a jednoduše fotit z jakéhokoli úhlu, a máte tak svobodu dívat se z originálnější perspektivy a najít si svůj pohled na svět. Ostré snímky i v pohybu Díky duální stabilizaci obrazu* s modelem LUMIX GX9 nafotíte dokonalé fotky v pohybu, a to i bez stativu. Váš objekt bude na fotografii vždy ostrý, i když si ho dlouhým teleobjektivem přiblížíte a potom na pozadí použijete parádní efekty rozostření (bookeh). * DUAL IS 1 Dokonalé záběry vždy a všude S modelem LUMIX GX9 máte fotografování plně pod kontrolou a můžete experimentovat s profesionálními uměleckými efekty a filtry jednoduše a chytře vestavěnými ve fotoaparátu. Vyzkoušejte nový efekt L. Monochrome (černobílé) a Grain (zrnitost) a vytvořte si nadčasové černobílé snímky nebo si vyberte z mnoha dalších efektů. Skvělé chvíle, které vám už neuniknou Ty nejkrásnější chvíle v životě rychle utečou. S funkcí 4K Photo fotoaparátu LUMIX GX9 se ale nemusíte bát. Natočte filmový záznam v kvalitě 30 snímků za sekundu a jednoduše si kterýkoli snímek vytáhněte jako fotografii ve vysokém rozlišení. Lze také zkombinovat různé sekvenční snímky a vytvořit si úplně novou skvělou fotografii. Kreativitě se už meze nekladou Fotografování má být co nejpohodlnější a ničím nerušené, a proto je model LUMIX GX9 intuitivní, jednoduše se ovládá a využívá praktické tlačítko nastavení expozice a páčku ostření. Nekompromisní kreativita. * Na obrázku je zachyceno volitelné příslušenství (očnice DMW-EC5 a grip DMW-HGR2). Kvalita přesně pro váš životní styl Fotoaparát LUMIX GX9 je dokonalou harmonií stylu a technologie. Je sice kompaktní, ale nabízí veškeré funkce a výkon nezbytný pro profesionální kreativní fotografování v pohybu. A díky široké nabídce objektivů LUMIX vás už nebude nic omezovat. Ulice jsou váš ateliér.

Recenze Panasonic Lumix DC-GX9 recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Panasonic Lumix DC-GX9 recenze

Recenze Panasonic Lumix DC-GX9 recenze