Uživatelské hodnocení a recenze Panasonic TX-65HZ980E. Odkazy na odborné recenze a testy Panasonic TX-65HZ980E.

Chystáte se koupit televizi Panasonic TX-65HZ980E a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili Panasonic TX-65HZ980E před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na televizi Panasonic TX-65HZ980E

Panasonic TX-65HZ980E informace

Popis produktu Smart OLED televizor s rozlišením Ultra HD, podporou HDR10+ a inteligentním procesorem ukazuje dokonalé detaily a přesné barvy. Obraz dokáže automaticky přizpůsobit světelným podmínkám v místnosti, takže si jej vždy vychutnáte naplno. Spolu s technologií Dolby Atmos pro perfektní zvuk vám pak poskytne zážitek jako v kině. Samozřejmostí je i dostatek chytrých funkcí, díky nimž budete mít přístup do nekonečného světa televizní a filmové zábavy. Inteligentní procesor Procesor vyvinutý Panasonic Hollywood Laboratory zajišťuje skvělé zpracování detailů, dokonalý kontrast a zobrazení barev. Spolu s technologií Dolby Vision IQ, která pomocí senzoru okolního světla přizpůsobuje zobrazení světelným podmínkám ve vašem obýváku, tak zaručuje dokonalý divácký zážitek. Technologie OLED k vašim službám Tato technologie funguje na principu individuálního osvětlení jednotlivých obrazových bodů a díky tomu zajišťuje vysoký jas a kontrast, a zároveň zobrazuje opravdu hlubokou černou barvu. V kombinaci s HDR10+ tak zaručuje přesnou reprodukci jednotlivých scén a vysoký standard čistoty obrazu i při streamování video obsahu nebo sledování Blu-Ray disků. Zvuk, který vás pohltí Technologie prostorového zvuku Dolby Atmos podporovaná reproduktory Cinema Surround Pro vám dopřeje ještě lepší zážitek i bez složité instalace externích reproduktorů. Pokud naopak chcete poslouchat v bezdrátových sluchátkách, můžete využít Bluetooth Audio Link pro snadné připojení a perfektní přenos zvuku. Ideální televizor pro Netflix Tento televizor je opatřený certifikátem Netflix Recommended TV a díky Netflix Calibrated Mode vám umožní sledovat filmy a seriály z platformy Netflix ve 4K kvalitě a vychutnat si je tak přesně podle představ tvůrců. Další chytré funkce pak zajišťuje operační systém My Home Screen, který nabízí různé možnosti přizpůsobení a snadné streamování nebo i hlasové ovládání přes Google Assistant a Amazon Alexa. HZ980: VSTUPENKA DO SVĚTA HOLLYWOODSKÝCH FILMOVÝCH ZÁŽITKŮ Vynikající OLED TV pro dechberoucí filmové zážitky jako z Hollywoodu. Nová řada OLED televizorů Panasonic opět posunuje laťku kvality obrazu výš. OLED panel totiž přináší obraz, který splňuje i náročné požadavky náročných diváků i filmových tvůrců. Vše je doplněno moderními technologiemi a podporou formátů jako Dolby Vision IQ, HDR10+ či Dolby Atmos. Obrazový procesor HCX Pro Intelligent Desítky let zkušeností a spolupráce s filmaři napěchované do jednoho výkonného čipu, který tak dodává špičkovou kvalitu obrazu. Procesor HCX (Hollywood Cinema eXperience) zajišťuje bezkonkurenční zpracování detailů s precizním kontrastem a dokonalou reprodukcí barev. Díky dlouhodobé spolupráci mezi Panasonic a hollywoodským filmovým průmyslem vznikla společnost Panasonic Hollywood Laboratory, která již přes 20 let sleduje trendy a požadavky filmařů s cílem pomoci zdokonalování televizorů Panasonic. A právě výsledkem této spolupráce je procesor HCX a televizory Panasonic OLED s dechberoucím obrazem. OLED panel pro skvělý obraz a hlubokou černou Obrazový panel HDR OLED zajišťuje vysoký jas, kontrast, a především skutečně temné podání černé. Obraz v HDR kvalitě, jako HDR10+ nebo Dolby Vision IQ, vypadá ještě působivěji, protože OLED televizor Panasonic dokáže reprodukovat složité scény s proměnlivým jasem a kontrastem, které se často vyskytují ve filmech a sportovním vysílání. Dolby Vision IQ a HDR10+ Dolby Vision IQ přidává nový rozměr sledování HDR díky senzoru okolního osvětlení. Senzor přesně zjistí a analyzuje množství světla ve vašem obývacím pokoji a TV na podle toho dynamicky přizpůsobí HDR obraz pro nejlepší barvy a kontrast. Televizor HZ980 samozřejmě podporuje i další formáty HDR, jako je formát HDR10+, který můžete využít jak u streamovacích služeb, tak u přehrávání obsahu z Blu-Ray disků. Zvuk Dolby Atmos® K dechberoucímu obrazu je zapotřebí také neméně skvělý zvuk. Tento OLED televizor Panasonic podporuje technologii zvuku Dolby Atmos®, takže se můžete těšit na vytříbený a dynamický zvukový zážitek, který vás pohltí. Filmmaker mode aneb Režisérský režim Tento režim byl vyvinut aliancí výrobců elektroniky ve spolupráci s předními světovými režiséry, abyste si mohli maximálně užít svůj oblíbený film z pohodlí domova. Stisknutím jediného tlačítka TV nastaví přesné barvy, kontrast, poměr stran i snímkovou frekvenci tak, jak režisér při natáčení filmu zamýšlel. Režim Netflix Calibrated Mode Společnosti Panasonic a Netflix mají za sebou dlouhou historii spolupráce a přinášejí zábavu v nejvyšší možné kvalitě. Díky Netflix Calibrated Mode si mohou diváci pouštět filmy a seriály ve 4K kvalitě z platformy Netflix a vychutnat si přesné barvy, dynamický kontrast a další parametry – přesně dle představ tvůrců. Navíc se tento televizor honosí také titulem Televize doporučená Netflixem (Netflix Recommended TV) pro maximální pohodlí a výkon při sledování filmové a televizní zábavy. Chytré funkce a intuitivní ovládání Televizor používá operační systém My Home Screen 5.0, který je velmi intuitivní, rychlý a nabízí možnosti přizpůsobení pro ještě jednodušší používání televize. Součástí jsou chytré a streamovací aplikace, jako YouTube nebo Netflix. Televizor podporuje také hlasové ovládání prostřednictvím služeb Google Assistant a Amazon Alexa. Klíčové vlastnosti OLED televizoru Panasonic HZ980 • Ostrost a detaily rozlišení 4K Ultra HD • Vysoký kontrast a perfektní černá díky OLED panelu • Podpora více formátů HDR: Dolby Vision IQ, HDR10+, HDR10, Hybrid Log-Gamma • Výkonný obrazový procesor HCX Pro Intelligent vyladěný v Hollywoodu • Filmmaker Mode – speciální režim pro filmové zážitky podle představ režisérů • Kvalitní zvuk díky technologii Dolby Atmos • Podpora nového vysílání DVB-T2 (H.265), DVB-C, DVB-S2 • Chytré aplikace a streamovací služby jako YouTube a Netflix • Režim Netflix Calibrated Mode pro nejlepší zážitky z Netflixu • Intuitivní a přizpůsobivý operační systém my Home Screen 5.0 • Kompatibilní s hlasovým ovládáním Google Assistant a Amazon Alexa • Funkce Bluetooth Audio Link pro připojení bezdrátových reproduktorů • Nezávislé ovládání hlasitosti TV a sluchátek • Vyrobeno v Plzni v ČR Dokumenty Energetický štítek 2021 – Panasonic TX-65HZ980E.pdf

Panasonic TX-65HZ980E parametry

Cena Panasonic TX-65HZ980E: 31 990 Kč
Značka: Panasonic Televize

Panasonic TX-65HZ980E popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Druh televizorů OLED Úhlopříčka obrazovky 164 cm Úhlopříčka v palcích 65 palců Průměrný příkon 138 W DVB-T tuner ano DVB-T2 ano DVB-S/S2 ano DVB-C ano Smart televizory ano 3D televizory ne 4K televizory ano Hmotnost 27 kg Přenosné ne 8K televizory ne Energetická třída G Modelový rok 2020 Rozteč otvorů VESA 400 x 400 Spotřeba energie při standardním dynamickém rozsahu (SDR) na 1000 h 138 kWh Spotřeba energie při vysokém dynamickém rozsahu (HDR) na 1000 h 173 kWh

Recenze Panasonic TX-65HZ980E recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Panasonic TX-65HZ980E recenze

Recenze Panasonic TX-65HZ980E recenze