Uživatelské hodnocení a recenze Pioneer Rayz Pro. Odkazy na odborné recenze a testy Pioneer Rayz Pro.

Chystáte se koupit Pioneer Rayz Pro a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili produkt Pioneer Rayz Pro před vámi?

Sluchátka Pioneer Rayz Pro informace

Maximální požitek z hudby, minimum ovládacích úkonů Žijete naplno? Poslouchejte naplno i oblíbenou hudbu – nebývale čistý zvuk sluchátek umocňuje technologie aktivního útlumu okolního zvuku přizpůsobí svůj výkon vašim uším. Vytvoří vám osobní klidovou zónu i na rušné ulici a přesto vás neodřízne od okolního dění. Nastavitelné smart tlačítko spustí vaši oblíbenou aplikaci nebo ztlumí či zahájí hovor. Nezdržujte se hledáním tlačítek nebo telefonu, nastavte si ovládání přes hlasové pokyny. Stejně jednoduché je i používání automatické pauzy. Rayz Pro se nabíjejí přímo z iPhonu, iPadu nebo iPodu a při nabíjení můžete dokonce i poslouchat hudbu. Navíc jako první přichází na trh s 2. generací Lightning Audio Technology. Prostřednictvím Pioneer Rayz aplikace nastavíte osobní předvolby a získáte automatické aktualizace s novými funkcemi sluchátek. Nejvybavenější model z řady Pioneer Rayz nabízí navíc kompatibilitu s MacBookem a možnost připojení přes USB-C. Smart technologi

Pioneer Rayz Pro parametry

Zařazení: Pioneer>Sluchátka

Recenze Pioneer Rayz Pro recenze, parametry a obchody