Uživatelské hodnocení a recenze mikrofonu Rode IXY Stereo. Odkazy na odborné recenze a testy Rode IXY Stereo.

Chystáte se koupit produkt: Rode IXY Stereo a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili produkt Rode IXY Stereopřed vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili s chcete naspat vlastní hodnocení či recenzi na kuchyňského mikrofon Rode IXY Stereo

Mikrofon Rode IXY Stereo informace

Rode IXY Stereo mic pre iPhone/iPad je perfektný mikrofón pre záznam od klubových akcií, až po veľké koncertné šou. Ideálne je ale tiež pre pre záznam vašej kapely, sessions či hudobných nápadov. A reálna XY stereo konfigurácia umožňuje zaznamenať presne to, čo počujete a vďaka nastaviteľnej citlivosti vstupnej úrovne máte istotu, že aj hlasný koncert bude krištáľovo čistý. Záznam výukových hodín či obchodných rokovaní je otázkou jedného ťuknutie na iPhonu / iPadu. IXY pracuje s akoukoľvek audio aplikáciou, avšak aplikácia RODE Rec umožňuje nahrávanie až do spomínanej kvality 24-bit/96kHz a tiež ponúka presety pre maximálnu zrozumiteľnosť, dávajúci fantastické výsledky v prakticky akomkoľvek prostredí. A vďaka mobilnosti IXY neprepasiete žiadnu príležitosť. Preto je IXY skvelý pre reportérov, pretože vďaka IXY získate skvelý broadcastový záznamník a vďaka už spomínanej RODE Rec aplikácii môžete nahrávky editovať a uploadovať na SoundCloud alebo Dropbox. Srdcom IXY je výberový pár 1/2 “kondenzátorových mikrofónových kapsúl s kardioidnou charakteristikou, ktorý je zafixovaný do uhla 90 ° s takmer zhodnú rovinou snímania. Výsledkom je perfektne a reálne zaznamenané stereo. IXY je dodávaný s penovým Windshield pre terénny záznam a tiež s obalom na zips, takže budete mať IXY vždy v bezpečí so sebou. IXY je kompatibilný s iPhone 4S/4/3, iPad 2, iPad a iPod touch (4. generácia). RODE Rec je k stiahnutiu na App Store za $, však, aby ste neboli ochudobnení o záznam v 24-bit/96kHz, je k dispozícii aj RODE Rec LE verzia, ktorá je zadarmo a poskytuje základné funkcie pre záznam.
Rode IXY Stereo mic pre iPhone/iPad je perfektný mikrofón pre záznam od klubových akcií, až po veľké koncertné šou. Ideálne je ale tiež pre pre záznam vašej kapely, sessions či… celá specifikace

Recenze Rode IXY Stereo recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Rode IXY Stereo recenze