Uživatelské hodnocení a recenze Samsung NZ64N9777GK. Odkazy na odborné recenze a testy Samsung NZ64N9777GK.

Samsung NZ64N9777GK informace

Samsung NZ64N9777GK/E1, černá Zmodernizujte vaši kuchyň díky indukční desce Samsung NZ64N9777GK/E1 s maximálním příkonem 7 200 W. Revoluční technologie Virtual Flame disponuje… Celý popis

Samsung NZ64N9777GK parametry

Cena Samsung NZ64N9777GK: 16 992 Kč
Značka: Samsung Varná deska

Samsung NZ64N9777GK popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Samsung Materiál desky sklo Typ varné desky indukční Počet plotýnek/hořáků 4 Typ ovládání dotykové Hmotnost 13.2 kg Integrovaný odsavač par ne Hob2Hood ano Flexi zóna ano

Popis produktu Samsung NZ64N9777GK/E1, černá Zmodernizujte vaši kuchyň díky indukční desce Samsung NZ64N9777GK/E1 s maximálním příkonem 7 200 W. Revoluční technologie Virtual Flame disponuje modrým LED osvětlením, které září stejně jako plamen skutečného plynového hořáku a zároveň zobrazuje aktuální úroveň teploty varné zóny. Indukční varnou desku Samsung lze pohodlně ovládat přes Wi-Fi připojení, díky čemuž ji prostřednictvím aplikace propojíte se svým chytrým telefonem. Bluetooth pak zajišťuje kombinované ovládání varné desky a digestoře. Čtyři varné zóny se pyšní identifikací hrnců a dostatečným prostorem pro přípravu oblíbených pokrmů a nabízejí také praktickou zónu Flex Zone Plus s širokou varnou plochu pro přípravu velkých porcí různých pokrmů najednou. Posuvný ovládací panel indukční desky vám umožní, jednoduchým posunutím prstu po LED displeji, rychlé a přesné nastavení hořáků. Maximální bezpečnost během vaření zajišťuje systém bezpečnostního vypnutí a dětská pojistka. Klíčové vlastnosti: Indukční varná deska s maximálním příkonem 7 200 W Čtyři varné zóny + funkce Power Boost Wifi ovládání, Bluetooth připojení Využití zbytkového tepla Automatická detekce hrnců, dětská pojistka Vařte maximálně bezpečně a efektivně s varnou deskou Samsung! Virtual Flame Samsung představuje intuitivní vaření budoucnosti! S technologií Virtual Flame bude LED osvětlení zářit jako plamen skutečného plynového hořáku. Modrý LED plamen svítí na hrnec podobně jako plynový vařič a jeho intenzita světla indikuje úroveň výkonu varné zóny. Efektivní vaření Praktická zóna Flex Zone Plus nabízí širokou varnou plochu pro přípravu velkých porcí různých pokrmů najednou. Flex Zone Plus poskytuje větší flexibilitu a pohodlí během přípravy pokrmů a spolehlivě se na ni vejde množství hrnců s různým objemem. Maximální pohodlí Indukční varná deska je vyvinuta špičkovými odborníky a nabízí množství praktických funkcí. Během vaření oceníte revoluční identifikaci hrnců i pekáčů a jejich velikostí pro maximální efektivitu vaření! Elegantní design Značka Samsung si zakládá na maximální kvalitě a v neposlední řadě také designu svých spotřebičů. Indukční varná deska je ztělesněním elegantního designu, praktických funkcí a bezpečnostních systémů. Černé provedení Dodejte své kuchyni originální vzhled a vybavte ji praktickou indukční deskou. Desku lze pomocí Bluetooth propojit s digestoří od značky Samsung a využít tak konektivity kuchyňských přístrojů. LED osvětlení Jako jedna z mála, nabízí varná deska Samsung NZ64N9777GK/E1 modré LED osvětlení znázorňující plamen skutečného hořáku. Tato jedinečná technologie je velice praktická a zároveň vysoce elegantní. Detail Flexy Zone Plus Zónu Flexy Zone Plus výrobce rozdělil do několika částí pro maximální možnou efektivitu a úsporu energie. V levém spodním rohu disponuje deska intuitivním ovládáním a zdobí ji logo výrobce. Technologie Virtual Flame Revoluční varná deska disponuje modrým LED osvětlením, které září stejně jako plamen skutečného plynového hořáku. Aktuální teplota Technologie Virtual Flame zaujme nejen svým efektním vzhledem, ale také bezpečností. LED osvětlení zároveň zobrazuje aktuální úroveň teploty a nabízí tak ještě více intuitivní způsob vaření. LED osvětlení Moderní technologie jdou ruku v ruce s vyšší bezpečností. Varná deska s modrým LED osvětlením vám vždy jasně ukáže, zda jsou hořáky zapnuté nebo vypnuté. Během přípravy pokrmů tak budete mít maximální kontrolu. Efektivní vaření Varná deska Samsung dokáže rozpoznat všechny hrnce i jejich velikosti a přizpůsobit se jim. Deska tak rozvádí teplo rovnoměrně a využívá maximální množství energie bez tzv. mrtvých zón. Bezstarostné vaření S indukční deskou bude vaření jedna radost! Spolehněte se na nejmodernější technologie a bezpečnostní systémy. Vařte bez obav o své kuchyňské nádobí nebo připálené jídlo. Varná deska Samsung NZ64N9777GK/E1 je spolehlivým spotřebičem do vaší kuchyně. Bezpečnostní vypnutí Během vaření a přípravy oblíbených pokrmů se můžete spolehnout na systém bezpečnostního vypnutí, který automaticky vypne všechny varné zóny, pokud se některá z nich zahřívá neobvykle dlouho beze změny stupně ohřevu. Zůstatkové teplo Varná deska disponuje indikátorem zůstatkového tepla, díky kterému šetří energii a peníze pomocí tepla, které uchovává. Dvojstupňový indikátor zůstatkového tepla umožňuje efektivně využívat zbytkové teplo a jasně zobrazuje písmeno „H“, když teplota stoupne nad 60 °C. Zároveň se vypne, když deska vychladne a je bezpečná na dotek. Maximální bezpečí Pro maximální bezpečnost nejmenších členů domácnosti nabízí varná deska dětskou pojistku. Pomocí jediného tlačítka zabráníte vašim dětem aktivovat varnou plochu a ochráníte je před nepříjemnými popáleninami! Jednoduchým stlačením ovládání lze ovládací panel úplně uzamknout. Intuitivní ovládání Ovládání varné desky Samsung NZ64N9777GK/E1 je velmi intuitivní a snadné. Pomocí posuvného ovládání si můžete vychutnat jednodušší způsob vaření s nastavením té správné teploty. Posuvný ovládací panel indukční desky umožňuje rychlou a přesnou regulaci hořáků, kde pro nastavení jednoduše posunete prst po LED displeji a přizpůsobíte úroveň tepla jediným pohybem prstu. Dálkové ovládání Indukční varnou desku Samsung lze pohodlně ovládat přes Wi-Fi připojení. Propojení s chytrým telefonem umožňuje sledovat varnou desku kdykoli a z jakéhokoli místa pomocí aplikace dostupné na zařízeních s operačním systémem Android a iOS. Aplikace vám umožní vám kontrolovat hořáky, když nejste doma. V neposlední řadě deska šetří váš čas, zasílá vám upozornění v reálném čase a pomůže i při odstraňování chyb. Maximální konektivita Deska Samsung přináší revoluční kombinované ovládání varné desky a digestoře. Tato automatická konektivita vám ušetří čas i námahu s ovládáním domácích spotřebičů, především díky bezdrátovému nastavení, které zajišťuje Bluetooth digestoře. Ovládání pomocí jednoho dotyku bude snazší než kdy dřív. Technické parametry Další parametry Retro Ne Značka kvality dTest Ne Připojení 220-240 V / 400 V Celkový příkon 1.9 kW Šířka 60 cm Barva černá Vhodné pro kuchyně IKEA METOD Ano Rozšířená záruka – Připojovací kabel součástí balení Ano Značky Samsung Funkce Hob2Hood Ne Dětská pojistka Ano Časovač/minutka ano Signalizace zbytkového tepla Ano Booster Ano Konstrukce Typ varné desky Indukce Zóny Počet víceokruhových zón 1 Počet varných zón 4 Provedení Umístění ovládání vpředu Ovládání dotykové Provedení hrany VD bez rámečku Provedení desky bezpečnostní sklo SMART Integrace do systému Amazon Alexa Ne Apple HomeKit Ne Google Home Ne Vlastní systém Ne Rozměry výrobku Šířka výrobku 60.0 cm Výška výrobku 5.6 cm Hloubka výrobku 49.0 cm Hmotnost výrobku 13.2 kg Rozměry balení Šířka výrobku 71.2 cm Výška výrobku 14.9 cm Hloubka výrobku 59.4 cm Hmotnost výrobku 16.1 kg

Recenze Samsung NZ64N9777GK recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Samsung NZ64N9777GK recenze

Recenze Samsung NZ64N9777GK recenze