Uživatelské hodnocení a recenze Samsung QE65Q77A. Odkazy na odborné recenze a testy Samsung QE65Q77A.

Chystáte se koupit televizi Samsung QE65Q77A a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili Samsung QE65Q77A před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na televizi Samsung QE65Q77A

Samsung QE65Q77A informace

Popis produktu Špičkový televizor, za jehož skvělým obrazem a zvukem stojí výkonný Quantum Processor 4. O brilantní obraz a barvy se postará technologie Quantum Dot, technologie Quantum HDR se zaměří na výraznění kontrastu a podsvícení Dual LED zajistí optimalizaci obrazu dle sledovaného pořadu. Další předností jsou široké pozorovací úhly a adaptivní obraz přizpůsobující jas dle okolního prostředí. Perfektní zvuk nabídne technologie Q-Symphony, funkce SpaceFit Sound a Active Voice Amplifier. Dokonalé pohodlí zprostředkuje funkce Multi View umožňující současně sledovat displej mobilního telefonu a obsah v televizi. Stejně dobře si můžete užít i hraní her, o vaši výhru se postará rychlá odezva technologie Motion Xcelerator Turbo+. Podsvícení Dual LED Sofistikovaná technologie podsvícení Dual LED zajistí optimalizovaný barevný tón a reálnější kontrast, který bude díky tomu v souladu s typem vámi sledovaného pořadu. Zvýrazněné detaily Technologie Quantum Dot se postará o dechberoucí barvu obrazu, ať už bude úroveň jasu jakákoli. Díky tomu krásně vyniknou všechny detaily. Technologie Quantum HDR se zaměřuje na zvýraznění kontrastu. Výsledkem je pocitově mnohem živější a bohatší obraz, výraznější detaily a hlubší černá. Dokonale se přizpůsobí Široké pozorovací úhly vám dokonce i při pohledu ze strany nabídnou brilantní barvy s minimálním zkreslením. Sledovaný pořad si užijete na maximum, ať už ho budete sledovat z jakéhokoli místa. Další předností je adaptivní obraz, který nevyžaduje žádné nastavení a sám automaticky přizpůsobuje kontrast obrazovky a jas dle okolních podmínek a sledovaného obsahu. Perfektní synchronizace Q-Symphony je synonymem pro dokonalé simultánní fungování soundbaru a televizních reproduktorů. Můžete se těšit na působivý prostorový efekt bez nežádoucího tlumení televizních reproduktorů. Zvuk krásně vynikne do nejmenších detailů. Adaptivní zvuk Funkce SpaceFit Sound bere v potaz, jestli je televizor umístěný na stolku, nebo na zdi a podle toho optimalizuje zvuk. Praktická je i funkce Active Voice Amplifier, která zvýrazní hlasy v dané scéně, jakmile v okolním prostředí zaznamená hluk, který by vás mohl rušit. Maximální možnosti využití S funkcí Multi View budete moct sledovat chytrý telefon a televizi na jedné obrazovce současně. Chytrá 8K TV vám navíc na jedné obrazovce umožní sledovat až dvě různé obrazovky. Práce, nebo zábava díky tomu získají zcela nový rozměr. Jistě oceníte i funkci Tap View pro zrcadlení hudby, filmů, nebo jakéhokoli dalšího obsahu z mobilního telefonu na televizor. Bude vám stačit jedno jediné klepnutí. Skvělý obraz a zvuk, za kterými stojí pokročilá inteligence Quantum Processor 4K Quantum Processor 4K pohání všestranný výkon, inteligentně optimalizuje obraz, zvuk a další, aby vám poskytl skutečně dechberoucí zážitek ze sledování. Umělá inteligence zároveň analyzuje a přepočítává daný obraz do vyššího rozlišení. *Zážitek ze sledování se může lišit v závislosti na typu obsahu a formátu. Upscaling se nemusí vztahovat na připojení k PC a herní režim. Optimalizovaný barevný tón podsvícení pro lepší kontrast Zdokonalené podsvícení – Dual LED Inovativní technologie podsvícení přináší odvážnější a reálnější kontrast optimalizací barevného tónu podsvícení tak, aby odpovídal typu sledovaného obsahu. Miliarda barevných odstínů s Quantum Dot 100% barevný objem s Quantum Dot Technologie Quantum Dot přináší náš nejlepší obraz všech dob. Se 100% barevným objemem promění Quantum Dot světlo v dechberoucí barvu, která zůstane věrná při jakékoli úrovni jasu. *100% objem barev měřený v režimu videa a barevném prostoru DCI-P3, certifikováno VDE. Větší rozsah kontrastu ve filmovém měřítku Quantum HDR Quantum HDR zvýrazňuje detaily a kontrast, aby vám u každé scény přinesl plný zážitek. Dynamické mapování tónů HDR10+ překonává přední standardy a vytváří hlubší černé, živější snímky a detaily, které vždy zazáří. *Rozsah jasu Quantum HDR je založen na interních testovacích standardech a může se měnit v závislosti na podmínkách nebo specifikacích sledování. Brilantní barvy z každého pohledu Širokoúhlé pozorovací úhly Širokoúhlé pozorovací úhly vám umožňují vidět brilantní barvy z více úhlů s menším zkreslením barev. Dokonce i ze strany získáte vždy plný obraz. Okolnosti se mění, perfektní obraz zůstává Adaptivní obraz Dopřejte si dokonalý obraz, aniž byste museli provádět jakékoliv úpravy nastavení. Jas a kontrast obrazovky se automaticky mění v závislosti na okolních podmínkách a obsahu, který sledujete. Televizor a soundbar v dokonalé harmonii Q-Symphony Obklopte se zvukem z TV a soundbaru, které jsou perfektně harmonicky sladěny. Q-Symphony umožňuje jedinečné simultánní fungování televizních reproduktorů se soundbarem pro lepší prostorový efekt bez ztlumení TV reproduktorů. *Q-Symphony je k dispozici pouze s kompatibilním soundbarem. Zkontrolujte kompatibilitu Q-Symphony ve specifikacích soundbaru. Automaticky optimalizovaný zvuk, který se sladí s vaším prostorem Kalibrace zvuku – SpaceFit Sound Vychutnejte si optimalizovaný zvuk v souladu s instalačním prostředím, ať už je na zdi nebo na stolku, a užijte si tak optimální zvukový zážitek. Zachyťte každé slovo bez vyrušování Active Voice Amplifier (AVA) Nově přidaná inteligence šumu v reálném čase. Pokud se v obytném prostředí vyskytne hluk, mohl by diváky rušit. AVA však pomáhá zvýraznit hlas scény, aby televizor mohl divákům poskytovat zřetelný dialog. Štíhlý a elegantní, více než kdy dřív Dechberoucí štíhlý design, který jste v této kategorii ještě neviděli. S tloušťkou pouhých 27 mm hladce přilne k vaší zdi. Profil QLED TV zobrazuje ultra tenký design QLED TV Air Slim. Výjimečné vylepšení pohybu ve 4K 120 Hz Motion Xcelerator Turbo+ Zdolejte každého nepřítele, a to i při prudkých rychlostech. Díky výjimečným vylepšením pohybu až do 4K 120 Hz a době odezvy pod 10 ms si můžete užít hraní s ultrajemnou akcí bez zpoždění a rozmazání pohybu. Scény měnící hru v celém rozsahu Super Ultrawide GameView a Game Bar Poměry obrazovky 21:9 a 32:9 vám poskytnou další zobrazovací plochu, kterou potřebujete, abyste maximalizovali herní zážitek — a vyhráli. Optimalizujte své hraní pomocí Game Baru, nabídky na obrazovce, která vám umožní upravovat poměr obrazovky v reálném čase, kontrolu zpoždění na vstupu, FPS, HDR, nastavení bezdrátových sluchátek a další. *Super ultrawide GameView je k dispozici pouze pro podporované ultraširokoúhlé hry a PC hry. *Některé herní platformy nemusí tuto funkci podporovat nebo její používání může být omezeno. *Může být vyžadována změna rozlišení obrazovky z externího zařízení. *Není k dispozici pro Q60A 32″ Hraní v HDR bez trhání, zasekávání a s nízkou latencí FreeSync Premium Pro Díky certifikované základní technologii AMD FreeSync Premium Pro™ se dočkáte sníženého zasekávání a trhání obrazovky, stejně jako vynikající kombinace plynulého hraní při špičkovém výkonu, výjimečného vizuálu s vysokým dynamickým rozsahem a nízké latence pro skutečný herní výkon. Pracujte a studujte z domova Bezdrátové připojení počítače – PC on TV Využijte všech možností a užijte si bezproblémový přístup k počítači, notebooku či mobilu na vaší televizi. Home office a distanční výuka získají nový rozměr efektivity. *Vzdálené připojení k počítači je podporováno pouze pro Windows 10 Professional nebo novější a Mac OS 10.5 nebo novější. *Připojení smartphonu k Samsung Dex vyžaduje kompatibilní mobilní zařízení. *Dostupnost služeb se může změnit bez předchozího upozornění. *K TV a PC je vyžadováno internetové připojení. Uvidíte vše na jedné obrazovce Multi View Sledujte svoji TV i smartphone na jedné obrazovce současně. Ať už jde o živé výsledky ze sportovních zápasů nebo video návody k hrám, jednoduše připojte svůj telefon a užijte si multi zobrazování jako nikdy předtím. 8K TV vám umožní na jedné obrazovce sledovat až 2 různé samostatné obrazovky. *Podporuje smartphone se systémem Android a iOS. Podrobnosti o kompatibilních mobilních zařízeních najdete na stránce podpory. Připojte se pouhým dotykem Jednoduché zrcadlení obsahu Tap View Pro zrcadlení filmů nebo hudby z mobilu na televizor vám bude stačit jediné klepnutí. Jakmile klepnete mobilním telefonem na televizor, ihned rozpozná klepnutí a automaticky přepne na režim zrcadlení. Přepínání na televizor bude rychlé a snadné, takže si můžete i nadále užívat svůj oblíbený obsah. *Jednoduché zrcadlení obsahu Tap View je k dispozici na zařízeních Samsung Galaxy s Android OS 8.1 a novějším. *Není k dispozici v Q60A 32″. Specifikace – Rozlišení 3 840 × 2 160 – HDR (vysoký dynamický rozsah) Quantum HDR – Digitální vysílání DVB-T2CS2 x 2 – HDMI 4 Podrobné specifikace Typ produktu – QLED Řada – 7 Displej – Úhlopříčka obrazovky 65″ – Rozlišení 3 840 × 2 160 Video – Obrazový procesor Quantum Processor 4K – PQI (index kvality obrazu) 3 500 – HDR (vysoký dynamický rozsah) Quantum HDR – HDR 10+ Certifikováno (HDR10+) – Podpora HLG (Hybrid Log Gamma) Ano – Kontrast Mega Contrast – Barvy 100% objem barev s Quantum Dot – Pozorovací úhel Široký pozorovací úhel – Micro Dimming Ultimate UHD Dimming – Zvýrazňovač kontrastu Ano – Filmový režim Ano – Podpora přirozeného režimu Ano Zvuk – Dolby Digital Plus Ano – Dolby 5.1 Decoder Není k dispozici – Zvuk sledujíci pohyb OTS Lite – Q-Symphony Q-Symphony Lite – Zvukový popis Ano – Zvukový výkon (RMS) 20 W – Konfigurace reproduktorů 2CH – Basový reproduktor Není k dispozici Smart Service – Samsung SMART TV Smart – Operační systém Tizen™ – Bixby Americká angličtina, britská angličtina, indická angličtina, korejština, francouzština, němčina, italština, španělština (dostupnost funkcí se může lišit v závislosti na jazyku) – Webový prohlížeč Ano – SmartThings aplikace Ano – Režim Galerie Ano Propojení – Zrcadlení obsahu – TV –> mobilní zařízení Ano – Zrcadlení obsahu / DLNA – mobilní zařízení –> TV Ano – Podpora NFC Není k dispozici – Tap View Ano – Digital Butler (iOT) Není k dispozici – Multi-View Ano (až 2 videa) – Sound Wall Ano – Vzdálený přístup Základní – Přehrávač 360° videa Ano – Podpora 360° kamery Ano – Příme připojení Wi-Fi Ano – Přehrávání zvuku z TV v telefonu Ano – Zrcadlení hudby Ano Tuner/vysílání – Digitální vysílání DVB-T2CS2 x 2 – Analogový tuner Ano – 2 tunery Ano – CI (Common Interface) CI+(1.4) / CI+(1.4 ECP)_IT only – Vysílání dat HbbTV 2.0.2 (CZ,SK) – TV Key podpora Ano Konektivita – HDMI 4 – USB 2 – Komponentní vstup (Y/Pb/Pr) Není k dispozici – Kompozitní vstup (AV) Není k dispozici – Ethernet (LAN) Ano – Audio výstup (mini jack) Není k dispozici – Digitální Audio výstup (optický) 1 – Vstup RF (pozemní/kabelový vstup)1/1 (společné použití pro pozemní vysílání)/2 – Slot CI 1 – HDMI ARC Ano – eARC Ano – Rychlé přepínání HDMI Ano – Vestavěný modul pro připojení k bezdrátové síti LAN Ano (WiFi5) – Bluetooth Ano (BT4.2) – Anynet+ (HDMI-CEC) Ano Design – Design AirSlim – Typ rámečku Bezrámečkový ze 3 stran – Tenké provedení Slim look – Barva přední strany Titan Grey – Typ podstavce Narrow Neck Plate – Barva podstavce Sand Black Další funkce – Adaptivní obraz Ano – Aktivní zesílení hlasu Ano – Adaptivní zvuk Adaptive Sound+ – AI Streaming Není k dispozici – AI Upscale Ano – Dekorativní režim Není k dispozici – Detekce pohybu Není k dispozici – Režim Ambient Ambient Mode+ – Senzor režimu Ambient (Světlo/barvy) Ano – Režim na výšku Není k dispozici – Usnadnění – Ostatní Přiblížení / vysoký kontrast / vícenásobný výstup zvuku / SeeColors / barevná inverze / stupně šedi / přiblížení znakové řeči / prodleva stisku tlačítka – Automatické vyhledávání kanálů Ano – Automatické vypnutí Ano – Titulky Ano – Connect Share™ (pevný disk) Ano – ConnectShare™ (USB 2.0) Ano – EPG Ano – Rozšířená funkce nahrávání programů Ano – Freesync FreeSync Premium Pro – G-SYNC Není k dispozici – Filmmaker Mode (FMM) Ano – Jazyk OSD 27 evropských jazyků a ruština (pouze v EE, LV, LT) – Obraz v obraze Ano – Vestavěné rozhraní BT HID Ano – Podpora rozhraní USB HID Ano – Teletext (TTX) Ano – Časový posun Ano – V-Chip Není k dispozici – Podpora IPv6 Ano – Podpora MBR Ano Ekologické funkce – Ekologický snímač Ano – Třída energetické účinnosti F Napájení – Zdroj napájení AC220-240V 50/60Hz – Příkon (max.) 245 W – Příkon (pohotovostní režim) 0,50 W – Příkon (režim úspory energie) Není k dispozici – Spotřeba (typická) 101 W Rozměry – Rozměry balení (Š x V x H) 1 623 × 950 × 205 mm – Rozměry televizoru s podstavcem (Š x V x H) 1 451,7 × 897,8 × 285,6 mm – Rozměry televizoru bez podstavce (Š x V x H) 1 451,7 × 832,2 × 25,7 mm – Podstavec (základní) (Š x H) 320 × 285,6 mm – Podstavec (minimální) (Š x H) Není k dispozici Váha – Hmotnost balení 30,8 kg – Hmotnost televizoru s podstavcem 23,8 kg – Hmotnost televizoru bez podstavce 20,9 kg Příslušenství – Model dálkového ovládání TM2180E – Baterie (pro dálkový ovladač) Není k dispozici – Samsung Smart Control ovladač (součást balení) Ano – Prodlužovací kabel One Connect Není k dispozici – Podpora nástěnného držáku Mini (držák není součástí balení) Ano – Podpora nástěnného držáku VESA (držák není součástí balení) Ano – Možnost výměny rámečku (The Frame) Není k dispozici – Uživatelská příručka Ano – Elektronická příručka Ano – Anténní kabel Není k dispozici – Napájecí kabel Ano – HDMI kabel Není k dispozici Dokumenty Informační list 2021 – Samsung QE65Q77A.pdf Energetický štítek 2021 – Samsung QE65Q77A.pdf Návod – Samsung QE65Q77A.pdf

Samsung QE65Q77A parametry

Cena Samsung QE65Q77A: 27 857 Kč
Značka: Samsung Televize

Samsung QE65Q77A popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Samsung Druh televizorů QLED Úhlopříčka obrazovky 163 cm Úhlopříčka v palcích 65 palců DVB-T2 ano DVB-S/S2 ano DVB-C ano Smart televizory ano 4K televizory ano Hmotnost 20.9 kg 8K televizory ano Energetická třída F Modelový rok 2021 Spotřeba energie při standardním dynamickém rozsahu (SDR) na 1000 h 101 kWh Spotřeba energie při vysokém dynamickém rozsahu (HDR) na 1000 h 202 kWh

Recenze Samsung QE65Q77A recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Samsung QE65Q77A recenze

Recenze Samsung QE65Q77A recenze