Uživatelské hodnocení a recenze Samsung QE75Q80T. Odkazy na odborné recenze a testy Samsung QE75Q80T.

Chystáte se koupit televizi Samsung QE75Q80T a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili Samsung QE75Q80T před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na televizi Samsung QE75Q80T

Samsung QE75Q80T informace

Popis produktu Pokročilý televizor s chytrým procesorem od společnosti Samsung vám otevře bránu k úchvatnému obrazovému zážitku. Přístroj je vybaven vysokým 4K rozlišením, kvalitní optimalizací obrazu či přímým zadním podsvícením. Nechybí mu technologie Quantum Dot, jež se postará o tu nejlepší barevnou reprodukci, ani optimalizace jasu dle okolního osvětlení. Pokročilé audio vybavení poskytuje vysoce realistický a vždy srozumitelný zvuk. Chytrý procesor nabídne řadu moderních funkcí a nádherný minimalistický design z ní v kombinaci s Ambiente+ režimem dělá unikátní interiérový doplněk. Obraz ve 4K kvalitě Televizor vám nabídne nevídanou obrazovou kvalitu. 4K rozlišení se v kombinaci s výkonným čipem Quantum Processor 4K stará o nejlepší možnou optimalizaci obrazu – snižuje šum a obnovuje detaily. Přímé zadní podsvícení vykouzlí tu nejčernější černou. Optimální jasová vyváženost Ať už sledujete televizi kdykoli, obrazovka vám vždy poskytne optimální jas. Adaptuje se na okolní prostředí a dle něj jas automaticky upravuje. Úchvatné barevné spektrum Obraz plný jasných a hlubokých barev si díky technologii Quantum Dot vychutnáte na maximum. Podporuje 100% objem barev podle standardu DCI-P3 a nabízí tak perfektní podívanou při jakékoli úrovni jasu. Součástí je taktéž podpora Quantum HDR 1500, která má na starosti kontrastní a dynamický obraz v každé scéně. Aktivní zvukový doprovod Televize je vybavena dvěma specializovanými reproduktory, horním a spodním, díky nimž ochutnáte perfektní audio. Zvuková technologie OTS sleduje pohybující se objekt a nabízí tak vysoce realistické 3D audio. Funkce automatického zesílení hlasu se pak postará o vždy srozumitelný dialog. Chytrá a plná užitečných funkcí Ovládejte svou televizi hlasem, propojte ji s chytrými spotřebiči ve své domácnosti nebo si užijte nadupaného herního režimu. Díky One Remote ovladači je její ovládaní snadné a rychlé. Vždy elegantní Působivý minimalistický design se perfektně hodí do každé domácnosti. Díky režimu Ambiente+ z televize navíc vykouzlíte oku lahodící doplněk místnosti. SAMSUNG Q80T Vyvážené barvy v každé scéně Tmavé scény děsivého hororu nebo sluncem zalité záběry romantické komedie uvidíte přesně tak, jak je zamýšleli jejich tvůrci. Díky Přímému zadnímu podsvícení, které automaticky upravuje kontrast v každé promítané scéně, uvidíte detaily, které vám doposud unikaly. Možnost vypnutí podsvícení tam, kde není potřeba, vám nabídne dokonalé vyznění černé barvy. Ještě realističtější rozlišení Televizor Q80T od společnosti Samsung vám přináší sledování ve vysokém 4K rozlišení. Inovativní Quantum Processor 4K pomocí technologie 4K AI Upscaling dokáže i ze starších snímků nižší kvality vytvořit ostrý a jasný obraz. Funkce Adaptivní obraz zase snímá světelné podmínky ve vašem obývacím pokoji a na základě toho upraví úroveň jasu na obrazovce pro co nejlepší sledování. Špičkový obraz, perfektní zvuk Zvuk, který kopíruje pohyb na obrazovce – i to vám QLED Q80T nabízí. Zařízení disponuje technologií Zvuku sledujícího pohyb (OTS), která se přizpůsobí promítaným scénám, a díky vestavěným horním a spodním reproduktorům vytváří pohlcující prostorové audio pro maximální kino zážitek. Jasné a zářivé barvy Nechte se okouzlit jemnými detaily, ostrým obrazem a vyváženým kontrastem, které přináší technologie Q HDR 1500. Číslovka představuje počet nitů neboli intenzitu svítivosti, díky které budete sledovat jasnou obrazovku i během slunných dní. Dynamické mapování HDR+ upravuje barevné odstíny a jejich kontrast v každé jednotlivé scéně a výsledkem je detailní obraz s optimálními parametry. Díky technologii Quantum Dot si vychutnáte 100% barevný objem barev, který zajistí komfortní sledování v jakýchkoli světelných podmínkách. Nový parťák pro gamery Nečekané lagy na cestě za vaším vítězstvím vás s televizí od společnosti Samsung neohrozí. QLED Q80T podporuje technologii AMD FreeSync, která zajistí plynulou grafiku vašich her. Kromě toho eliminuje také rozostření obrazu a postará se dokonce i o špičkové audio v každé scéně. Uhlazený design bez rušivých prvků Elegantní provedení prémiové QLED Q80T bude slušet každému interiéru. Obrazovka orámovaná ultratenkým rámečkem přináší revoluci v oblasti televizí – při sledování nekonečného displeje uvidíte pouze jeho zářivé detaily. Rušivé elementy, které dříve odváděly vaši pozornost, jsou minulostí. Dokonale vyladěný zvuk S QLED Q80T a funkcí Automatického zesílení hlasu (AVA) vám už neunikne jediné slovo. Pokročilá technologie zesílí dialogy na základě detekce zvýšeného okolního hluku. Do posledního detailu QLED Q80T je jako chameleon ve vašem obývacím pokoji. Obrazovka dokáže dokonale splynout se stěnou, před kterou stojí, nebo se proměnit ve stylové nástěnné hodiny či rámeček s rodinnou fotografií. Díky režimu Ambient Mode+ už nebude nevzhledný černý obdélník narušovat design vašeho interiéru. Veškerý obsah pod palcem Televizní vysílání, streamovací služby, lokální aplikace, videoknihovny – využijte zábavný obsah rozhraní Smart Hub na maximum. K ovládání vám bude stačit jediný ovladač One Remote, se kterým budete mít veškerou zábavu pod palcem. Dokumenty Energetický štítek 2021 – Samsung QE75Q80T.pdf

Samsung QE75Q80T parametry

Cena Samsung QE75Q80T: 44 990 Kč
Značka: Samsung Televize

Samsung QE75Q80T popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Samsung Druh televizorů QLED Úhlopříčka obrazovky 189 cm Úhlopříčka v palcích 75 palců DVB-T tuner ano DVB-T2 ano DVB-S/S2 ano DVB-C ano Smart televizory ano 3D televizory ne 4K televizory ano Hmotnost 40.3 kg Energetická třída G Modelový rok 2020 Rozteč otvorů VESA 400 x 400 Spotřeba energie při standardním dynamickém rozsahu (SDR) na 1000 h 290 kWh Spotřeba energie při vysokém dynamickém rozsahu (HDR) na 1000 h 340 kWh

Recenze Samsung QE75Q80T recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Samsung QE75Q80T recenze

Recenze Samsung QE75Q80T recenze