Uživatelské hodnocení a recenze Samsung QE85Q70A. Odkazy na odborné recenze a testy Samsung QE85Q70A.

Chystáte se koupit televizi Samsung QE85Q70A a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili Samsung QE85Q70A před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na televizi Samsung QE85Q70A

Samsung QE85Q70A informace

Popis produktu Špičkový televizor, za jehož skvělým obrazem a zvukem stojí výkonný Quantum Processor 4. O brilantní obraz a barvy se postará technologie Quantum Dot, technologie Quantum HDR se zaměří na výraznění kontrastu a podsvícení Dual LED zajistí optimalizaci obrazu dle sledovaného pořadu. Další předností jsou široké pozorovací úhly a adaptivní obraz přizpůsobující jas dle okolního prostředí. Perfektní zvuk nabídne technologie Q-Symphony, funkce SpaceFit Sound a Active Voice Amplifier. Dokonalé pohodlí zprostředkuje funkce Multi View umožňující současně sledovat displej mobilního telefonu a obsah v televizi. Stejně dobře si můžete užít i hraní her, o vaši výhru se postará rychlá odezva technologie Motion Xcelerator Turbo+. Podsvícení Dual LED Sofistikovaná technologie podsvícení Dual LED zajistí optimalizovaný barevný tón a reálnější kontrast, který bude díky tomu v souladu s typem vámi sledovaného pořadu. Zvýrazněné detaily Technologie Quantum Dot se postará o dechberoucí barvu obrazu, ať už bude úroveň jasu jakákoli. Díky tomu krásně vyniknou všechny detaily. Technologie Quantum HDR se zaměřuje na zvýraznění kontrastu. Výsledkem je pocitově mnohem živější a bohatší obraz, výraznější detaily a hlubší černá. Dokonale se přizpůsobí Široké pozorovací úhly vám dokonce i při pohledu ze strany nabídnou brilantní barvy s minimálním zkreslením. Sledovaný pořad si užijete na maximum, ať už ho budete sledovat z jakéhokoli místa. Další předností je adaptivní obraz, který nevyžaduje žádné nastavení a sám automaticky přizpůsobuje kontrast obrazovky a jas dle okolních podmínek a sledovaného obsahu. Perfektní synchronizace Q-Symphony je synonymem pro dokonalé simultánní fungování soundbaru a televizních reproduktorů. Můžete se těšit na působivý prostorový efekt bez nežádoucího tlumení televizních reproduktorů. Zvuk krásně vynikne do nejmenších detailů. Adaptivní zvuk Funkce SpaceFit Sound bere v potaz, jestli je televizor umístěný na stolku, nebo na zdi a podle toho optimalizuje zvuk. Praktická je i funkce Active Voice Amplifier, která zvýrazní hlasy v dané scéně, jakmile v okolním prostředí zaznamená hluk, který by vás mohl rušit. Maximální možnosti využití S funkcí Multi View budete moct sledovat chytrý telefon a televizi na jedné obrazovce současně. Chytrá 8K TV vám navíc na jedné obrazovce umožní sledovat až dvě různé obrazovky. Práce, nebo zábava díky tomu získají zcela nový rozměr. Jistě oceníte i funkci Tap View pro zrcadlení hudby, filmů, nebo jakéhokoli dalšího obsahu z mobilního telefonu na televizor. Bude vám stačit jedno jediné klepnutí. ŠTÍHLÝ A ELEGANTNÍ Dechberoucí štíhlý design, který jste v této kategorii ještě neviděli. S tloušťkou pouhých 27 mm hladce přilne k vaší zdi. Skvělý obraz a zvuk, za kterými stojí pokročilá inteligence. OBRAZ: OPTIMALIZOVANÝ BAREVNÝ TÓN PODSVÍCENÍ PRO LEPŠÍ KONTRAST Zdokonalené podsvícení – Dual LED Inovativní technologie podsvícení přináší odvážnější a reálnější kontrast optimalizací barevného tónu podsvícení tak, aby odpovídal typu sledovaného obsahu. MILIARDA BAREVNÝCH ODSTÍNŮ S QUANTUM DOT 100% barevný objem s Quantum Dot Technologie Quantum Dot přináší náš nejlepší obraz všech dob. Se 100% barevným objemem promění Quantum Dot světlo v dechberoucí barvu, která zůstane věrná při jakékoli úrovni jasu. VĚTŠÍ ROZSAH KONTRASTU VE FILMOVÉM MĚRÍTKU Quantum HDR Quantum HDR zvýrazňuje detaily a kontrast, aby vám u každé scény přinesl plný zážitek. Dynamické mapování tónů HDR10+ překonává přední standardy a vytváří hlubší černé, živější snímky a detaily, které vždy zazáří. BRILANTNÍ BARVY Z KAŽDÉHO ÚHLU Širokoúhlé pozorovací úhly Širokoúhlé pozorovací úhly vám umožňují vidět brilantní barvy z více úhlů s menším zkreslením barev. Dokonce i ze strany získáte vždy plný obraz. OKOLNOSTI SE MĚNÍ, PERFEKTNÍ OBRAZ ZŮSTÁVÁ Adaptivní obraz Dopřejte si dokonalý obraz, aniž byste museli provádět jakékoliv úpravy nastavení. Jas a kontrast obrazovky se automaticky mění v závislosti na okolních podmínkách a obsahu, který sledujete. ZVUK: TELEVIZOR A SOUNDBAR USPOŘÁDÁNY V DOKONALÉ HARMONII Q-Symphony Obklopte se zvukem z televizoru a soundbaru, které jsou harmonicky sladěny. Q-Symphony umožňuje, aby reproduktory TV a soundbar fungovaly současně pro ještě lepší prostorový efekt bez ztlumení reproduktorů TV. AUTOMATICKY OPTIMALIZOVANÝ ZVUK, KTERÝ SE SLADÍ S VAŠÍM PROSTOREM Kalibrace zvuku – SpaceFit Sound Vychutnejte si optimalizovaný zvuk v souladu s instalačním prostředím, ať už je na zdi nebo na stolku, a užijte si tak optimální zvukový zážitek. ZACHYŤTE KAŽDÉ SLOVO BEZ VYRUŠOVÁNÍ Active Voice Amplifier (AVA) Nově přidaná inteligence šumu v reálném čase. Pokud se v obytném prostředí vyskytne hluk, mohl by diváky rušit. AVA však pomáhá zvýraznit hlas scény, aby televizor mohl divákům poskytovat zřetelný dialog. SMART TV: SKVĚLÝ OBRAZ A ZVUK, ZA KTERÝMI STOJÍ POKROČILÁ INTELIGENCE Quantum Processor 4K Quantum Processor 4K pohání všestranný výkon, inteligentně optimalizuje obraz, zvuk a další, aby vám poskytl skutečně dechberoucí zážitek ze sledování. Umělá inteligence zároveň analyzuje a přepočítává daný obraz do vyššího rozlišení. PRACUJTE A STUDUJTE Z DOMOVA Bezdrátové připojení počítače – PC on TV Využijte všech možností a užijte si bezproblémový přístup k počítači, notebooku či mobilu na vaší televizi. Home office a distanční výuka získají nový rozměr efektivity. UVIDÍTE VŠE NA JEDNÉ OBRAZOVCE Multi View Sledujte svoji TV i smartphone na jedné obrazovce současně. Ať už jde o živé výsledky ze sportovních zápasů nebo video návody k hrám, jednoduše připojte svůj telefon a užijte si multi zobrazování jako nikdy předtím. 8K TV vám umožní na jedné obrazovce sledovat až 2 různé samostatné obrazovky. PŘIPOJTE SE POUHÝM DOTYKEM Jednoduché zrcadlení obsahu Tap View Pro zrcadlení filmů nebo hudby z mobilu na televizor vám bude stačit jediné klepnutí. Jakmile klepnete mobilním telefonem na televizor, ihned rozpozná klepnutí a automaticky přepne na režim zrcadlení. Přepínání na televizor bude rychlé a snadné, takže si můžete i nadále užívat svůj oblíbený obsah. HERNÍ TV: VÝJIMEČNÉ VYLEPŠENÍ POHYBU VE 4K 120 Hz Motion Xcelerator Turbo+ Zdolejte každého nepřítele, a to i při prudkých rychlostech. Díky výjimečným vylepšením pohybu až 4K 120 Hz a době odezvy pod 10 ms si můžete užít hraní s ultrajemnou akcí bez zpoždění a rozmazání pohybu. SCÉNY MĚNÍCÍ HRU V CELÉM ROZSAHU Super Ultrawide GameView a Game Bar Poměry obrazovky 21:9 a 32:9 vám poskytnou další zobrazovací plochu, kterou potřebujete, abyste maximalizovali herní zážitek — a vyhráli. Optimalizujte své hraní pomocí Game Baru, nabídky na obrazovce, která vám umožní upravovat poměr obrazovky v reálném čase, kontrolu zpoždění na vstupu, FPS, HDR, nastavení bezdrátových sluchátek a další. HRANÍ V HDR BEZ ZASEKÁVÁNÍ A S NÍZKOU LATENCÍ FreeSync Premium Pro Díky certifikované základní technologii AMD FreeSync Premium Pro™ se dočkáte sníženého zasekávání a trhání obrazovky, stejně jako vynikající kombinace plynulého hraní při špičkovém výkonu, výjimečného vizuálu s vysokým dynamickým rozsahem a nízké latence pro skutečný herní výkon. KLÍČOVÉ VLASTNOSTI Obraz a vysílání: QLED 4K Úhlopříčka 85″” (214 cm) Rozlišení 4K (3840 x 2160) Umělá inteligence – Quantum Processor 4K, Edge LED, Široké pozorovací úhly, 100% objem barev, Podsvícení Dual LED, Q HDR (HDR10+/HLG) Supreme UHD Dimming Adaptivní obraz, Motion Xcelerator Turbo+, PQI 3400 (picture quality index) 2 tunery (DVB T2/C/S2), kodek H.265, HbbTV 2.0 Smart TV: Operátorské aplikace – O2 TV/T Mobile, VOD – Voyo/HBO GO/Dramox/Netflix/Prime Video, IPTV – Skylink/Sledovani.TV/Lepší.TV iTunes TV a Airplay, Spotify, SmartThings – IOT chytrá domácnost Multiview – rozdělení obrazovky na 2 části Google DUO – videohovory PC on TV – propojení počítače s TV Hlasové ovládání (AJ) Operační systém Tizen Herní TV: Auto Game Mode – FreeSync Premium Pro Game Motion Plus Dynamic Black EQ Game Bar Ultraširoký herní režim 32:9 Audio: 20W, Konfigurace reproduktorů 2CH Zvuk sledující pohyb Lite (OTS Lite) SpaceFit – kalibrace zvuku Q-Symphony Dolby Digital Plus Multiroom Link Adaptivní zvuk+ Bluetooth Audio Design: Bezrámečkový elegantní design Slim One Connect Box – propojení jedním kabelem Smart Ovladač TM2180E se solárním dobíjením Ambient mode + (splynutí obrazovky s okolní stěnou) Podpora Slim Fit držáku na zeď (není součástí balení) Černá barva PropojenÍ: Wifi5 Bluetooth 4.2 4x HDMI 2.1 2x USB 2.0 1x LAN 1x optický výstup 1x CI+ (1,4) Dokumenty Návod – Samsung QE85Q70A.pdf Energetický štítek 2021 – Samsung QE85Q70A.pdf Informační list 2021 – Samsung QE85Q70A.pdf

Samsung QE85Q70A parametry

Cena Samsung QE85Q70A: 68 490 Kč
Značka: Samsung Televize

Samsung QE85Q70A popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Samsung Druh televizorů QLED Úhlopříčka obrazovky 214 cm Úhlopříčka v palcích 85 palců DVB-T2 ano DVB-S/S2 ano DVB-C ano Smart televizory ano 4K televizory ano Hmotnost 41.5 kg 8K televizory ano Energetická třída E Modelový rok 2021 Spotřeba energie při standardním dynamickém rozsahu (SDR) na 1000 h 141 kWh Spotřeba energie při vysokém dynamickém rozsahu (HDR) na 1000 h 299 kWh

Recenze Samsung QE85Q70A recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Samsung QE85Q70A recenze

Recenze Samsung QE85Q70A recenze