Uživatelské hodnocení a recenze Sony Alpha A7. Odkazy na odborné recenze a testy Sony Alpha A7.

Kompakt pro každou akci. Pohání ho procesor zaručující bleskovou rychlost a nadstandardní obraz. A to i při nedostatečném osvětlení. Nebo je libo natáčení videa ve Full HD kvalitě? Celý popis

Sony Alpha A7 parametry

Cena Sony Alpha A7: 27 990 Kč
Značka: Sony Fotoaparáty

Sony Alpha A7 popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Sony Typ fotoaparátu kompakty s výměnným objektivem Rozlišení 24.3 Mpix Digitální zoom 8 x Napájení Akumulátor Typ snímače CMOS Formát snímače Full Frame / FX

Popis produktu Přední digitální zrcadlovky se musejí mít na pozoru. Tento kompaktní fotoaparát pro ně představuje silnou konkurenci! Zachycuje prvotřídní snímky s vysokým rozlišením a detaily (i při špatném osvětlení), má nízkou úroveň šumu, super citlivost a extrémní dynamický rozsah. To vše díky nejnovějšímu obrazovému procesoru a nejpokročilejšímu automatickému ostření. Samozřejmostí je možnost natáčení videí v rozlišení Full HD. Nezabere ani moc místa, jelikož je lehký a odolný. Suma sumárum, s tímto fotoaparátem vystoupíte z davu! Snímač = velký hráč Užijte si sílu momentu díky snímkům ve vysokém rozlišení. Snímač fotoaparátu zachytí okamžiky dotažené do detailu! Je tak vhodný pro velkoformátový tisk. A procesor? Ten zajišťuje věrné vykreslení barev, přirozenější kontury, lepší redukci rozmazání světlých bodů + šumu a rychlejší snímání série fotografií. Hledáček umí divy Klasické optické hledáčky vám zobrazují něco, co ve výsledku, tedy po vyfocení, vypadá trochu jinak. Realita je prostě poněkud odlišná. Se zabudovaným elektrickým hledáčkem v tomto fotoaparátu máte jistotu, že to, co vidíte ve snímači (jas, barvy a podobně), tak přesně tak bude vypadat i na finální fotce. Ostrý jako břitva Chloubou přístroje je automatické ostření. Každičký pohyb sleduje s větší rychlostí a přesností. Skvěle detekuje oči, takže když například budete chtít vyfotit svého neposedného potomka, fotoaparát zaostří i obličej, jenž je od objektivu zčásti odvrácen. Sdílení povoleno Sdílejte fotografie a videa s ostatními. Jednu z variant představuje technologie NFC, prostřednictvím které nahrajete své snímky pouhým poklepáním na chytrý telefon, tablet nebo notebook. Další možností je přenos dat skrz Wi-Fi připojení. V kůži profíka Intuitivní uspořádání ovládacích prvků/funkcí vám pomůže k tomu, aby vaše práce byla efektivnější. S fotoaparátem budete díky tlačítkům na „pravém místě“ manipulovat jako ryzí profesionál. Funkce si navíc můžete sami přizpůsobit dle libosti. Dlouhá životnost Fotoaparát vyžaduje minimální prostor na skladování. Oproti podobným typům digitálních zrcadlovek má o 25 % menší velikost. Navíc je lehký, ale přitom odolný. Vůči nárazům je pevné tělo přístroje jednoduše imunní. Důvod? Konstrukce je vyrobená z hořčíku, a tak se fotoaparát společně s baterií může pochlubit muší váhou 474 gramů. 24.3 Mpx Exmor CMOS fullframe senzor , BIONZ X obrazový procesor, rychlý hybridní autofokus s fázovou detekcí a 25/117 zaostřovacími body, 5 fps při kontinuálním fotografování, estavěné Wi-Fi a NFC funkce, výklopný LCD, XGA OLED elektronický hledáček. Sony Alpha A7 je kompakt kompakt s výměnnými objektivy a full-framovým 24,3 Mpx snímačem typu CMOS. Fotoaparát je vybaven novým obrazovým procesorem Bionz X, který se vyznačuje bleskovou rychlostí, vylepšenou obrazovou kvalitou a dokonalým výkonem i při nedostatečném osvětlení. Dále vlastní 3 palcový výklopný displej, XGA OLED electronický hledáček s 2,359,000 obrazovými body, multifunkční sáňky Sony a Wi-Fi modul s technologií NFC. Video natáčí ve Full HD kvalitě rychlostí 60p. Specifikace fotoaparátu Sony Alpha A7 Počet efektivních pixelů 24 Mpx Obrazový snímač CMOS, Full Frame / FX Stabilizátor snímače Ne Typ obrazového procesoru Bionz X Pomocné světlo AF Ano Videosekvence Full HD (1920×1080) Způsob měření expozice Bodové, Středové, Zónové Citlivost ISO 100-25600 Časy závěrky 30 – 1/8000 Expoziční režimy (Av), Auto, M, P, S (Tv) Wifi Ano Formáty souborů JPEG, MPEG-4, RAW Video formát AVCHD, MPEG-4, AVC/H.264 Monitor 3″ (7,5 cm) Média MS (Memory Stick), SD, SDHC, SDXC Zdroje energie NP-FW50 Baterie Rozměry (Š × V × H) 127 x 94,4 x 48 mm Hmotnost 474 g Dodáváné příslušenství Baterie, nabíječka, USB kabel, HDMI kabel, CD, manuál Dokumenty Návod – Sony Alpha A7 ILCE-7.pdf

Recenze Sony Alpha A7 recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Sony Alpha A7 recenze

Recenze Sony Alpha A7 recenze