Uživatelské hodnocení a recenze sluchátek Sony IER-Z1R. Odkazy na odborné recenze a testy Sony IER-Z1R.

Chystáte se koupit produkt: Sony IER-Z1R a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili produkt Sony IER-Z1Rpřed vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili s chcete naspat vlastní hodnocení či recenzi na sluchátka Sony IER-Z1R

Sluchátka Sony IER-Z1R informace

In-Ear sluchátka Firma Sony slaví 40. výročí od uvedení na trh ikonického Walkman®, ten fascinoval miliony lidí po celém světě a nastavil nové standardy v poslechu hudby. Díky tomuto zařízení jste mohli mít vaše oblíbené nahrávky stále při sobě a dělit se tak o ně se svými přáteli, jelikož hudba vždy sbližovala. Signature Series tuto revoluci posouvá na novou úroveň skvělé věrnosti zvuku – hudbu už není jen slyšet, nyní ji můžete i cítit. Řada Signature Series je vrcholem zkušeností a odhodlání. Spojení těch nejkvalitnějších analogových a digitálních technologií povyšuje poslech hudby do neuvěřitelných rozměrů. Signature Series vám umožní vychutnat si každý detail hudby, ať už se jedná o vážnou, rockovou nebo ambientní hudbu. Při poslechu si budete připadat jako byste stáli uprostřed pódia a hudba do vás vnášela nespočetné kvantum energie. Všechny produkty řady Signature Series disponují autentickou a krystalisky čistou reprodukcí zvuku včetně všech subtilních a delikátních nuancí zvuků a dynamik. Sony IER-Z1RElegantní sluchátka nabízí špičkový zvuk charakteristický krystalickou čistotou s možností rozeznat sebemenší detail v hudbě. Jednotlivé částí sluchátek byly propojeny tak, aby tvořily jeden harmonický celek, který vám dodá jen tu nejlepší kvalitu zvuku. Sluchátka jsou tvořena výškovým reproduktorem s hliníkovou membránou LCP a vnějším magentickým obvodem. Reproduktory dodavají zvuku ultra vysoké frekvenční rozšíření a technologie EXTRA BASS potom podpoří signál nízkých frekvencí, takže uslyšíte opravdu vše, co vaše oblíbená nahrávka obsahuje. Ergonomický tvar vám zajistí maximální pohodlí a sedm náhradních náušníků se postará o to, aby vám sluchátka skvěle držela v uších. Součástí balení je také kvalitní vyvážený kabel o délce 1,2 m s pozlacenými konektory a ovladačem s mikrofonem pro handsfree hovory.
In-Ear sluchátka Firma Sony slaví 40. výročí od uvedení na trh ikonického Walkman®, ten fascinoval miliony lidí po celém světě a nastavil nové standardy v poslechu hudby. Díky… celá specifikace

Kuchyňský robot Sony IER-Z1R parametry

Průměrná cena: 56 990 Kč