Uživatelské hodnocení a recenze Sony KD-65X80K. Odkazy na odborné recenze a testy Sony KD-65X80K.

Chystáte se koupit televizi Sony KD-65X80K a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili Sony KD-65X80K před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na televizi Sony KD-65X80K

Sony KD-65X80K informace

Popis produktu 4K HDR processor X1™ Náš výkonný procesor omezuje pomocí vyspělých algoritmů šum a zvýrazňuje detaily. Díky ještě čistšímu 4K signálu se bude vše, co sledujete, blížit kvalitě 4K plné realistických barev a kontrastu. TRILUMINOS PRO™ Naše televizory s širokým barevným gamutem a unikátním algoritmem TRILUMINOS PRO™ umí detekovat barvy na základě sytosti, odstínu a jasu, takže dokáží reprodukovat přirozené odstíny v každém detailu. Můžete si tak vychutnávat téměř realistické barvy. Technologie 4K X-Reality™ PRO Dopřejte si pohled na úžasný obraz v rozlišení 4K, plný reálných detailů a struktur, o který se stará exkluzivně náš procesor 4K HDR Processor X1™. Technologie 4K X-Reality™ PRO s jedinečnou 4K databází dokáže zvýšit rozlišení záběrů natočených ve 2K a HD na hodnoty blížící se úrovni detailů v rozlišení 4K. Motionflow™ XR Užívejte si hladké a ostré detaily i ve velmi rychlých scénách díky technologii Motionflow™ XR. Tato inovativní technologie vytváří další snímky filmu a vkládá je mezi původní snímky. Porovnává klíčové vizuální prvky sousedících snímků a vzápětí počítá chybějící akci v sekvenci. Některé modely disponují také možností vkládání černého snímku, která brání rozmazání a vytváří dojem skutečného zážitku jako v kině. Automatický režim s nízkou latencí Díky automatickému režimu, kterým disponuje rozhraní HDMI 2.1, televizor BRAVIA rozpozná konzoli a automaticky přepne do režimu s nízkou latencí. Výsledkem je plynulejší hraní s lepší odezvou, která je zásadní pro náročné a svižné hry. Automatické mapování tónů HDR Díky funkci Automatického mapování tónů HDR se nastavení HDR okamžitě optimalizuje už při zapnutí konzole PS5™. Konzole PS5™ automaticky rozpozná jednotlivé modely televizoru BRAVIA a zvolí to nejlepší nastavení HDR pro daný televizor. I ve scénách s vysokým kontrastem uvidíte všechny klíčové detaily a barvy v nejjasnějších i nejtmavších částech obrazovky. Automatický režim obrazu žánrů Televizor BRAVIA se automaticky přepne do herního režimu, což minimalizuje prodlevu vstupu, aby měla akce lepší odezvu. Při sledování filmů na konzoli PlayStation5® se televizor přepne zpět do standardního režimu, aby mohl lépe zpracovat obraz a vykreslit výraznější scény. Reproduktor X-Balanced Speaker Naše nově tvarované reproduktory s měniči X-Balanced Speaker doplňují štíhlé televizory kvalitním zvukem a umožňují čistý poslech u filmů i hudebních pořadů. Možnost připojení Bluetooth® Připojte k televizoru zařízení kompatibilní s technologií Bluetooth a dopřejte si jednoduchou bezdrátovou zábavu. Spárujte s televizorem BRAVIA sluchátka Bluetooth a užijte si oblíbené televizní pořady a hudbu na oblíbeném místě – bez rušení a přerušování. Ambient Optimization Pohodlně se usaďte a užijte si úchvatnou podívanou. Naše jedinečná technologie optimalizace podle okolního prostředí se světelným snímačem automaticky přizpůsobuje obraz a zvuk podle vašeho prostředí. Světelný senzor U běžných televizorů zůstává jas stejný bez ohledu na osvětlení v místnosti, takže obraz může být příliš tmavý nebo příliš světlý. Tento televizor je vybaven světelným snímačem, který optimalizuje jas obrazu podle podmínek v místnosti. V jasně osvětlených místnostech se jas zvýší a v tmavých místnostech se sníží, abyste získali dokonalý obraz. Zvuk optimalizovaný pro vaši místnost Zvukový zážitek se může lišit podle prostředí v místnosti. Například záclony a závěsy pohlcují zvuk a objekty před televizorem mohou rušit průchod zvuku a snižovat tak kvalitu poslechu. Tento televizor tyto objekty detekuje a reprodukuje zdokonalený zvuk optimalizovaný pro danou místnost. Funguje s kamerou BRAVIA CAM Pokud ke svému televizoru BRAVIA připojíte samostatně prodávanou kameru BRAVIA CAM, dosáhnete ještě více pohlcujícího zážitku ze sledování. Kamera BRAVIA CAM pozná, kde v místnosti jste a jak daleko od televizoru, a následně upraví odpovídajícím způsobem nastavení zvuku i obrazu. Díky kameře BRAVIA CAM si můžete navíc vychutnat celou řadu zábavných nových zážitků z televizoru, včetně ovládání gesty, videochatu a mnoha dalších funkcí. Google TV Projděte si více než 700 000 filmů a televizních pořadů ze všech svých streamovacích služeb, které najdete na jednom místě a uspořádané do témat a žánrů na základě vašich zájmů. Hlasové vyhledávání Využitím síly svého hlasu najdete oblíbený obsah rychleji než kdykoli dříve. Funkce hlasového vyhledávání odstraňuje komplikované procházení nabídek a únavné psaní. Stačí se jen zeptat. Podpora funkcí Apple AirPlay / Apple HomeKit S funkcí Apple AirPlay můžete streamovat video a zvuk do televizoru přímo ze svého zařízení iPhone, iPad nebo počítače Mac. Sledujte filmy a pořady prostřednictvím aplikace Apple TV, vašich oblíbených aplikací, nebo dokonce i prohlížeče Safari. Sdílejte své fotografie se všemi v místnosti. Chromecast built-in Okamžitý přenos obsahu z telefonu, tabletu nebo notebooku do televizoru. Díky integrované podpoře zařízení Chromecast můžete přenést veškeré své oblíbené filmy, pořady, aplikace, hry a další obsah přímo do televizoru. Snadné otírání Náš dálkový ovladač s plně zarovnaným povrchem, tlačítky s nízkým zdvihem a opatřený speciálním polyuretanovým povrchem lze snadno otřít a udržovat v čistotě. Všechna tlačítka jsou opatřena vrstvou speciálního antibakteriálního materiálu. Chytré dálkové ovládání Všechna připojená zařízení můžete ovládat naším chytrým dálkovým ovladačem. Díky přístupu ke službám videí na vyžádání jedním tlačítkem si můžete během okamžiku užívat oblíbené pořady a filmy. Vícepolohový stojan nastavitelný ve 2 směrech Univerzální stojan nastavitelný ve 2 směrech vám umožňuje vybrat si standardní nastavení, kdy se soustředíte pouze na obraz, nebo úzké nastavení pro menší police. Zarovnaný povrch Díky mimořádně úzkému rámu se budete moci soustředit na obraz a nerozptylovat se okolím. Živá výzdoba Naše koncepce Živá výzdoba promění váš televizor v nezbytnou součást vašeho životního prostoru tak, že na obrazovce zobrazí umělecká díla, soukromé fotografie, motivy spořiče obrazovky a funkci hodin. Dolby Vision® a Dolby Atmos® Vychutnejte si doma zážitek jako v kině. Technologie Dolby Vision® oživí scény s cílem zajistit autentické zobrazení, zatímco technologie Dolby Atmos® naplní místnost podmanivým prostorovým zvukem.

Sony KD-65X80K parametry

Cena Sony KD-65X80K: 33 690 Kč
Značka: Sony Televize

Sony KD-65X80K popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Sony Druh televizorů LED Úhlopříčka obrazovky 164 cm DVB-T tuner ano Smart televizory ano 4K televizory ano Hmotnost 22.7 kg Energetická třída F Modelový rok 2022 Rozteč otvorů VESA 300 x 300

Recenze Sony KD-65X80K recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Sony KD-65X80K recenze

Recenze Sony KD-65X80K recenze