Uživatelské hodnocení a recenze Sony KD-75ZH8. Odkazy na odborné recenze a testy Sony KD-75ZH8.

Chystáte se koupit televizi Sony KD-75ZH8 a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili Sony KD-75ZH8 před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na televizi Sony KD-75ZH8

Sony KD-75ZH8 informace

Popis produktu Dokonalé rozlišení 8K s ohromujícím zvukem a neuvěřitelně realistickým obrazem Vstupte do úchvatného světa velké obrazovky s rozlišením 8K1 a vychutnejte si obraz dokonale sladěný se zvukem z obrazovky. Tenký a jednoduchý design One Slate vám umožní nechat se unést akcí. Větší obrazovka. Více detailů v 8K. Větší krása. Náš procesor dává možnost naplno vyznít intenzivní hloubce a detailům obrazu tohoto 8K televizoru, ať už sledujete cokoli. Vychutnejte si hlubší černou a jasnější světla na obrazovce disponující podsvícením Full Array LED a funkcí místního ztlumení. Mimořádné rozlišení při sledování čehokoli S pomocí jedinečných funkcí společnosti Sony lze jakýkoli obsah dopočítat na téměř realistické rozlišení 8K. Náš procesor X1 Ultimate je dvakrát rychlejší než procesor X1 Extreme a přesně analyzuje a zpracovává data pro 8K obraz, který má oproti obrazu 4K čtyřnásobné rozlišení a vytváří scény s bohatou hloubkou, texturou a detaily. Technologie 8K X-Reality PRO s jedinečnou 8K databází dokáže zvýšit rozlišení dokonce i u záběrů natočených v režimu 4K a 2K na hodnoty blízké rozlišení 8K. Rozlišení jednotlivých objektů je následně optimalizováno technologií Object-based Super Resolution, která reprodukuje textury prakticky odpovídající skutečnému světu. Důvěryhodný realistický kontrast s přesným ovládáním Generování jasu na panelu 8K je kvůli nízké přenosové rychlosti složité. Tento 8K televizor přesně vyvažuje světelný výkon na celé obrazovce a zajišťuje tak, že všechny scény jsou plné úchvatného kontrastu. Technologie Full Array LED používá zóny LED diod umožňující nezávislé rozsvícení a díky ještě světlejším světlým místům a ještě tmavším tmavým místům vytváří realističtější kontrast. Kontrast dále vylepšuje technologie 8K X-tended Dynamic Range PRO, která upravuje jas tak, aby mohla zobrazit jasnější odlesky a hlubší černou ve stínech. Realističtější barvy a kontrast Technologie Object-based HDR remaster analyzuje barvu objektů na obrazovce a upravuje kontrast – na rozdíl od běžných televizorů, které upravují kontrast na základě jedné křivky černé a bílé. Díky vylepšení jednotlivých objektů dokáže televizor dosáhnout větší hloubky, detailních textur a realističtějšího obrazu. Reprodukuje širší a přesnější škálu barev Díky rozšíření barevného spektra dokáží displeje TRILUMINOS vybavené našimi procesory X1 reprodukovat více barev než běžné televizory. Analyzují a zpracovávají data každého snímku tak, aby barvy působily ještě přirozeněji a přesněji a obraz se tak blížil realitě v takové míře, v jaké to dosud nebylo možné. Krásné barvy ze všech stran Sledování televizoru z úhlu je nyní stejně uspokojivé jako sledování přímo. Originální optický design společnosti Sony ovládá světlo z podsvícení a panel X-Wide Angle zajišťuje věrné barvy, ať je sledujete odkudkoli. Rychlé scény jsou jasné a čisté Na některých obrazovkách mohou sportovní přenosy a rychlé akční scény působit rozmazaně. Díky naší technologii X-Motion Clarity je vše plynulé, jasné a čisté. Každý okamžik je jednotlivě kontrolován, jeho trvání je optimalizováno a podle potřeby je zvyšován jas, aby vám nic neuniklo. Harmonie zvuku a obrazu – reproduktor je samotný rám Vychutnejte si zvuk vycházející ze správného místa scény díky reproduktorům integrovaným do rámu. Umístění reproduktorů blíže ke středu obrazovky přináší harmonii zvuku a obrazu. Vychutnejte si zvuk vycházející ze správného místa scény Zvuk u běžných televizorů s reproduktorem umístěným pod obrazovkou není často synchronizovaný obrazem. Naše technologie Acoustic Multi-Audio používá vibrující výškový reproduktor v rámu, díky kterému zvuk následuje pohyb na obrazovce a zajišťuje tak naprosto pohlcující zážitek. Nezávislé zesilovače jsou samostatně řízeny pro zajištění přesného polohování vysokých tónů z tohoto reproduktoru, čímž dochází k vylepšení akustického tlaku a stability a vzniká realističtější zvuk. Dominanta s dechberoucím zvukem Použijte reproduktor BRAVIA jako centrální reproduktor a poslouchejte rozhovory, vokály a nástroje v mimořádné kvalitě. Stačí připojit systém domácího kina a ponořit se do strhujícího zážitku jako v kině. Zvuk vás obklopí díky technologii Dolby Atmos Nechte se obklopit zvukem, jako kdybyste byli přímo na scéně. S technologií Dolby Atmos zvuk přichází shora i ze stran, takže objekty nad hlavou budou realističtěji a vy si tak budete moci dopřát skutečně multidimenzionální zážitek. Multidimenzionální zvuk s technologií S-Force Front Surround Užijte si zvuk jako při poslechu několika samostatných reproduktorů. Konverzí vstupů zajišťuje technologie S-Force Front Surround virtuální reprodukci systému vytvářejícího prostorový zvuk, takže si můžete dopřát napětí ještě více pohlcujícího zvuku. Zřetelně slyšitelné hlasy S technologií Voice Zoom uslyšíte lidskou řeč zřetelně bez nutnosti zesilovat hlasitost – ideální pro zpravodajské relace a dokumenty. Skvělý obraz a zvuk v jakémkoli prostředí Pohodlně se posaďte a užívejte si ten nejlepší možný zážitek ze sledování. Unikátní technologie optimalizace podle okolního prostředí od společnosti Sony zajistí automatickou úpravu nastavení obrazu a zvuku podle prostředí. Jas přizpůsobený vaší místnosti U běžných televizorů zůstává jas stejný bez ohledu na osvětlení místnosti, takže obraz může být příliš tmavý nebo moc jasný. Tento 8K televizor je vybaven světelným snímačem, který optimalizuje jas obrazu podle podmínek v místnosti, To znamená, že v jasně osvětlených místnostech se jas zvýší a ve tmavých sníží, abyste vždy získali dokonalý obraz. Zvuk přesně do vašeho prostředí Zvukový zážitek se může lišit podle prostředí v místnosti. Například záclony a závěsy pohlcují zvuk a objekty před televizorem mohou rušit průchod zvuku a snižovat tak kvalitu poslechu. Tento televizor tyto objekty detekuje a reprodukuje zdokonalený zvuk optimalizovaný pro danou místnost. Velká obrazovka, která vás pohltí Díky minimalistickému designu One Slate a tenkému rámu přináší tento 8K televizor LED požitek z velké obrazovky s rozlišením 8K do vaší domácnosti. Ponořte se naplno do zábavy a nenechte se ničím rušit. Úzký hliníkový rám Umožní vám se zcela soustředit na obraz, ne na televizor. Nenápadný stojan s dvěma polohami Náš tichý stojan nenápadně stojí na poličce a neruší váš zážitek ze sledování. Díky možnosti nastavení pro širokou a úzkou montáž jej lze používat na velkých i malých poličkách. Minimální změť kabelů Díky držákům zůstanou kabely úhledně skryté a televizor bude vypadat dobře zepředu, z boku i zezadu. Snadný přístup pro snadný život Díky snadnému přístupu k veškerému vašemu oblíbenému obsahu, službám a zařízením vám naše chytré televizory s platformou Android zjednoduší život. Stačí mluvit a objevíte nové světy Svou vysněnou zábavu dostanete tak rychle, jak si o ni zvládnete říct. Díky vylepšenému hlasovému ovládání vám chytrý televizor s platformou Android TV umožní si během okamžiku užívat filmy a pořady z aplikací a vysílání. Přes 5000 aplikací – více, než kolik má jakýkoli jiný chytrý televizor Chytré televizory Sony s platformou Android TV disponují nepřebernou nabídkou aplikací. Můžete si vybrat ty, které vám do života přinesou více radosti a zábavy. Už žádné čekání Aplikace se spouští rychle a při přepínání mezi nimi už nemusíte čekat – Netflix se spouští 3x rychleji než dříve. Vychutnejte si kvalitu režimu Netflix Calibrated Mode Tento režim byl vyvinut speciálně pro originální pořady Netflix a v televizoru reprodukuje stejnou kvalitu obrazu jako na hlavní studiové kopii. V režimu Netflix Calibrated Mode je plně zachována vize a záměr autora snímku. Podpora funkcí Apple AirPlay / Apple HomeKit S funkcí Apple AirPlay můžete streamovat video a zvuk do televizoru přímo ze svého zařízení iPhone, iPad nebo počítače Mac. Sledujte filmy a pořady prostřednictvím aplikace Apple TV, vašich oblíbených aplikací, nebo dokonce i prohlížeče Safari. Sdílejte své fotografie se všemi v místnosti. Odesílejte obsah na větší, lepší obrazovku pomocí služby Chromecast Služba Chromecast vám umožňuje přenášet oblíbená videa, hry a aplikace z mobilního zařízení v plné kvalitě do televizoru. Stačí jednou klepnout na tlačítko přenosu na obrazovce zařízení se systémem Android nebo iOS a váš oblíbený obsah získá větší rozměry. Přeneste obsah a poté můžete pokračovat v procházení obsahu na telefonu či tabletu. Dokumenty Informační list 2021 – Sony KD-75ZH8.pdf Energetický štítek 2021 – Sony KD-75ZH8.pdf

Sony KD-75ZH8 parametry

Cena Sony KD-75ZH8: 89 990 Kč
Značka: Sony Televize

Sony KD-75ZH8 popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Sony Druh televizorů LED Úhlopříčka obrazovky 189 cm Úhlopříčka v palcích 75 palců DVB-T tuner ano DVB-T2 ano DVB-S/S2 ano DVB-C ano Smart televizory ano 3D televizory ano 4K televizory ne Hmotnost 47.9 kg 8K televizory ano Energetická třída G Modelový rok 2020 Rozteč otvorů VESA 400 x 400 Spotřeba energie při standardním dynamickém rozsahu (SDR) na 1000 h 361 kWh Spotřeba energie při vysokém dynamickém rozsahu (HDR) na 1000 h 305 kWh

Recenze Sony KD-75ZH8 recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Sony KD-75ZH8 recenze

Recenze Sony KD-75ZH8 recenze