Uživatelské hodnocení a recenze Sony KE-55A8. Odkazy na odborné recenze a testy Sony KE-55A8.

Sony KE-55A8 informace

Technologie displeje: OLED Úhlopříčka obrazovky: 139 cm (55″) Rozlišení displeje: 4K Ultra HD Technologie zobrazení: Triluminos Frekvence panelu (Hz): 100 Index zpracování… Celý popis

Sony KE-55A8 parametry

Cena Sony KE-55A8: 30 990 Kč
Značka: Sony Televize

Sony KE-55A8 popis

Hlavní charakteristiky Výrobce Sony Druh televizorů OLED Úhlopříčka obrazovky 139 cm Úhlopříčka v palcích 55 palců DVB-T tuner ano DVB-T2 ano DVB-S/S2 ano DVB-C ano Smart televizory ano 4K televizory ano Hmotnost 18.6 kg Energetická třída G Modelový rok 2020 Rozteč otvorů VESA 300 x 300 Spotřeba energie při standardním dynamickém rozsahu (SDR) na 1000 h 111 kWh Spotřeba energie při vysokém dynamickém rozsahu (HDR) na 1000 h 116 kWh

Popis produktu Technologie displeje: OLED Úhlopříčka obrazovky: 139 cm (55″) Rozlišení displeje: 4K Ultra HD Technologie zobrazení: Triluminos Frekvence panelu (Hz): 100 Index zpracování obrazu: X-Motion Clarity HDR (vysoce dynamický rozsah): Ano Lokální řízení jasu (Micro Dimming): ANO Obraz v obraze (PIP): NE Ambilight: Smart TV: Ano HbbTV (červené tlačítko): Ano Typ panelu: OLED Tuner: DVB-C; DVB-S2; DVB-T; DVB-T2 (H.265) – certifikováno ČRa Twin Tuner: ANO Operační systém: Android TV Wi-Fi: Integrovaná Internetový prohlížeč: ANO Webové aplikace: Apple TV; HBO GO; Kodi; Lepší.TV; Netflix; O2 TV; Prime Video; Rakuten TV; Skylink Live TV; Spotify; T-Mobile TV GO; Voyo; YouTube DLNA: NE TimeShift: ANO Přehrávání multimédií z USB/ HDD: ANO Fast scan – automatické ladění Skylink: ANO Integrovaný DVD přehrávač: NE Ovládání hlasem: Ano Chytrý ovladač: Ano (v balení) Bezdrátové připojení: AirPlay; Bluetooth; Chromecast; Wi-Fi Zvuk: Dolby Atmos; Dolby Audio; DTS Hudební výkon (W): 30 Prémiové ozvučení: ANO Komponentní: NE Počet HDMI: 4 HDMI 2.0: 3 HDMI ARC: ANO Počet USB: 3 USB 2.0: 2 USB 3.1: 1 CI slot: ANO LAN (Ethernet): ANO Scart: NE PC vstup (VGA): NE Sluchátkový výstup: Ano Optický výstup: ANO Energetická třída 2021: G Spotřeba v běžném režimu (W): 131 Spotřeba v pohotovostním režimu (W): 0.5 Napájení 12/24 V: NE Doporučená sledovací vzdálenost (m): 1,1 Modelový rok: 2020 Barva: černá Televize pro náročné: Ano Hotelový mód: ANO Rodičovský mód: ANO Teletext: ANO Specifické funkce: TRILUMINOS, Acoustic Surface Audio Distribuce: oficiální ČR Země původu: SK Stojan: Boční nohy/dva rozměry Šířka stojanu/rozteč nožiček (cm): 100,4/107,5 Rozměr pro uchycení (VESA) (mm): 300×300 Hmotnost bez podstavce (kg): 16.8 Výška bez podstavce (cm): 71.2 Šířka bez podstavce (cm): 122.7 Hloubka bez podstavce (cm): 5.2 Provedení výrobku: černá barva Hluboká černá obrazovky OLED a čistý, harmonický zvuk Vysoce výkonný procesor tohoto 4K televizoru OLED vytváří nádherný obraz technologie OLED dokonale sladěný se zvukem. A to vše v dechberoucím designu One Slate. 3 nejlepší funkce: » Procesor, který dokáže naplno využít výhod panelu OLED Stejný výkonný procesor, který pohání naše 8K televizory, přesně analyzuje obrazová data tak, aby dokázal plně využít intenzivní kontrast zobrazovacího panelu OLED se sytou černou, špičkovým jasem a skutečně realistickým obrazem. » Harmonie zvuku a obrazu – celá obrazovka je reproduktor Díky obrazovce, která funguje současně jako reproduktor, je zvuk v souladu s obrazem a ozývá se z toho správného místa ve scéně, takže zážitek se blíží tomu v kině. » Designový koncept One Slate, neuvěřitelně tenký V rámci našeho supertenkého designu One Slate dosahuje obrazovka až k okrajům televizoru, takže si můžete užít obraz, aniž by vás něco rušilo. Zřetelnější barvy a kontrast dodávající větší hloubku a realismus Podívejte se, jak vypadají skutečné barvy, objevte detaily v temných stínech i vysokých jasech. Funkce Pixel Contrast Booster zajišťuje intenzivnější barvy a kontrast na jasných místech, takže si můžete vychutnávat scény plné realistických barevných nádechů a odstínů, s větší prostorovostí, jemnými texturami a kontrastní sytou černou, jakou dokáže zajistit jen zobrazovací technologie OLED. Vylepšení objektů pomocí HDR Technologie Object-based HDR remaster analyzuje barvu objektů na obrazovce a upravuje kontrast – na rozdíl od běžných televizorů, které upravují kontrast na základě jedné křivky černé a bílé. Díky vylepšení jednotlivých objektů dokáže televizor dosáhnout větší hloubky, detailních textur a realističtějšího obrazu. Skvělé rozlišení, ať už se díváte na cokoli Pomocí funkcí společnosti Sony lze obsah převést na 4K. Náš procesor X1™ Ultimate je dvakrát rychlejší než procesor X1™ Extreme a analyzuje a zpracovává data, čímž doplňuje 4K obraz realistickými detaily a texturami. Technologie 4K X-Reality™ PRO se 4K databází dokáže zvýšit rozlišení dokonce i u záběrů ve 2K a Full HD na hodnoty blízké rozlišení 4K. Rozlišení objektů je následně optimalizováno technologií Object-based Super Resolution, která reprodukuje věrné textury. Reprodukuje širší a přesnější škálu barev Díky rozšíření barevného spektra dokáží displeje TRILUMINOS vybavené našimi procesory X1 reprodukovat více barev než běžné televizory. Analyzují a zpracovávají data každého snímku tak, aby barvy působily ještě přirozeněji a přesněji a obraz se tak blížil realitě v takové míře, v jaké to dosud nebylo možné. Zvuk vycházející z obrazovky pro naprosto pohlcující zážitek Zvuk u běžných televizorů s reproduktorem umístěným pod obrazovkou není často synchronizovaný obrazem. Díky naší technologii Acoustic Surface Audio je reproduktorem samotná obrazovka. Inovativní měnič za obrazovkou ji jemně rozechvívá a zvuk tak vychází přesně z místa, kde se odehrává děj – dialogy z postav, hluk motoru z automobilu. Zvuk vás obklopí díky technologii Dolby Atmos® Nechte se obklopit zvukem, jako kdybyste byli přímo na scéně. S technologií Dolby Atmos zvuk přichází shora i ze stran, takže objekty nad hlavou budou realističtěji a vy si tak budete moci dopřát skutečně multidimenzionální zážitek. Multidimenzionální zvuk s technologií S-Force Front Surround Užijte si zvuk jako při poslechu několika samostatných reproduktorů. Konverzí vstupů zajišťuje technologie S-Force Front Surround virtuální reprodukci systému vytvářejícího prostorový zvuk, takže si můžete dopřát napětí ještě více pohlcujícího zvuku. Zřetelně slyšitelné hlasy S technologií Voice Zoom uslyšíte lidskou řeč zřetelně bez nutnosti zesilovat hlasitost – ideální pro zpravodajské relace a dokumenty. Skvělý obraz a zvuk v jakémkoli prostředí Pohodlně se posaďte a užívejte si ten nejlepší možný zážitek ze sledování. Unikátní technologie optimalizace podle okolního prostředí od společnosti Sony zajistí automatickou úpravu nastavení obrazu a zvuku podle prostředí. Jas přizpůsobený vaší místnosti U běžných televizorů zůstává jas stejný bez ohledu na osvětlení místnosti, takže obraz může být příliš tmavý nebo moc jasný. Tento 4K televizor OLED je vybaven světelným snímačem, který optimalizuje jas obrazu podle podmínek v místnosti, To znamená, že v jasně osvětlených místnostech se jas zvýší a ve tmavých sníží, abyste vždy získali dokonalý obraz. Zvuk přesně do vašeho prostředí Zvukový zážitek se může lišit podle prostředí v místnosti. Například záclony a závěsy pohlcují zvuk a objekty před televizorem mohou rušit průchod zvuku a snižovat tak kvalitu poslechu. Tento televizor s rozlišením 4K Ultra HD tyto objekty detekuje a reprodukuje zdokonalený zvuk optimalizovaný pro danou místnost. Podívejte se, jak vás náš nádherný design pohltí Náš tenký a jednoduchý design One Slate vám umožní plně se soustředit na obrazovku, přičemž harmonicky splyne s prostředím každé místnosti. » Úzký hliníkový rám Umožní vám se zcela soustředit na obraz, ne na televizor. » Flexibilní stojan je kompatibilní se soundbarem U tohoto všestranného stojanu lze měnit natočení tak, aby televizní obrazovce nic nepřekáželo, například soundbar. » Minimální změť kabelů Díky držákům zůstanou kabely úhledně skryté a televizor bude vypadat dobře zepředu, z boku i zezadu. Snadný přístup pro snadný život Díky snadnému přístupu k veškerému vašemu oblíbenému obsahu, službám a zařízením vám naše chytré televizory s platformou Android zjednoduší život. Stačí mluvit a objevíte nové světy Svou vysněnou zábavu dostanete tak rychle, jak si o ni zvládnete říct. Díky vylepšenému hlasovému ovládání vám chytrý televizor s platformou Android TV umožní si během okamžiku užívat filmy a pořady z aplikací a vysílání. Přes 5000 aplikací – více, než kolik má jakýkoli jiný chytrý televizor Chytré televizory Sony s platformou Android TV disponují nepřebernou nabídkou aplikací. Můžete si vybrat ty, které vám do života přinesou více radosti a zábavy. Už žádné čekání Aplikace se spouští rychle a při přepínání mezi nimi už nemusíte čekat – Netflix se spouští 3x rychleji než dříve. Vychutnejte si kvalitu režimu Netflix Calibrated Mode Tento režim byl vyvinut speciálně pro originální pořady Netflix a v televizoru reprodukuje stejnou kvalitu obrazu jako na hlavní studiové kopii. V režimu Netflix Calibrated Mode je plně zachována vize a záměr autora snímku. Podpora funkcí Apple AirPlay / Apple HomeKit S Apple AirPlay můžete streamovat video a audio do vaší televize přímo z vašeho iPhone, iPad nebo Mac. Sledujte filmy a pořady z aplikace Apple TV, vašich oblíbených aplikací nebo dokonce Safari. Sdílejte své fotografie se všemi v místnosti. Váš nový chytrý život Odesílejte obsah na větší, lepší obrazovku pomocí služby Chromecast Služba Chromecast vám umožňuje přenášet oblíbená videa, hry a aplikace z mobilního zařízení v plné kvalitě do televizoru. Stačí jednou klepnout na tlačítko přenosu na obrazovce zařízení se systémem Android nebo iOS a váš oblíbený obsah získá větší rozměry. Přeneste obsah a poté můžete pokračovat v procházení obsahu na telefonu či tabletu. Snadné ovládání s chytrým ovladačem Připojte k chytrému televizoru OLED set top boxy a další zařízení přes HDMI a všechna je ovládejte jedním ovladačem. Díky tenčímu designu s vestavěným mikrofonem a vylepšeným rozložením tlačítek je jeho použití rovněž opravdová hračka. Užijte si obsah, jak jej tvůrci zamýšleli Při digitální kompresi obrazu z filmů do televizního vysílání dochází ke snížení kvality a vaše zážitky neodpovídají záměru režiséra ve studiu. Díky celé řadě unikátních funkcí si můžete doma dopřát zábavu ve studiové kvalitě – přesně tak, jak to režisér zamýšlel. Vášeň v nezkreslené podobě Při řešení odchylek barev, ke kterému dochází během procesu produkce, používá tento televizor autokalibrační software CalMAN® značky Portrait Displays. Ten zajišťuje nepřekonatelnou kvalitu kalibrace a nabízí možnost přesného doladění, jakého není možné dosáhnout klasickým procesem nastavení obrazu. Výsledkem je reprodukce barev, která odpovídá původnímu televiznímu signálu a dokáže reagovat i na nejmenší změny barev, ke kterým může časem docházet. Tento televizor podporuje software CalMAN®, čímž zákazníkům nabízí možnost využívat nástroj určený především ke kontrole kvality při práci s vizuální postprodukcí a prokazuje naši touhu nabízet i domácnostem obraz s přesně kalibrovanými barvami a profesionální kvalitou. OBSAH BALENÍ: Baterie Dálkový ovladač pro hlasové ovládání Napájecí kabel Provozní pokyny Průvodce rychlým nastavením Stojánek na stůl Rozměry výrobku: Hmotnost (kg): 18.600 Výška (cm): 73.30 Šířka (cm): 122.70 Hloubka (cm): 32.60 Rozměry balení: Hmotnost (kg): 25.000 Výška (cm): 83.20 Šířka (cm): 136.20 Hloubka (cm): 18.40 EAN: 4548736114203 Záruční doba: 24 měsíců TV s rozlišením 4K Ultra HD (3840×2160), úhlopříčka 139 cm, DVB-C/S2/T/T2 (H.265) – certifikováno ČRa, Wi-Fi, Smart TV – internetový prohlížeč, X-Motion Clarity, HbbTV, HDR, 4x HDMI, 3x USB, OS Android, chytrý ovladač, energetická třída G Dokumenty Energetický štítek 2021 – Sony KE-55A8.pdf Informační list 2021 – Sony KE-55A8.pdf Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Recenze Sony KE-55A8 recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro Sony KE-55A8 recenze

Recenze Sony KE-55A8 recenze