Uživatelské hodnocení a recenze sluchátek Sony MDR-ZX220BT. Odkazy na odborné recenze a testy Sony MDR-ZX220BT.

Chystáte se koupit produkt: Sony MDR-ZX220BT a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili produkt Sony MDR-ZX220BTpřed vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili s chcete naspat vlastní hodnocení či recenzi na sluchátka Sony MDR-ZX220BT

Sluchátka Sony MDR-ZX220BT informace

Streamujte své oblíbené skladby bezdrátově pomocí technologie Bluetooth®. Spárujte s těmito sluchátky Bluetooth smartphone nebo tablet a můžete na nich přímo ovládat přehrávané skladby i hlasitost hudby ze zařízení. Technologie NFC Díky technologii NFC (Near Field Communication) je složité nastavení minulostí. Pro bezproblémové připojení se stačí dotknout zařízením s technologií NFC značky N na těle zařízení, a poté můžete začít streamovat obsah pomocí Bluetooth®. Nemáte technologii NFC? Žádný problém. Pomocí nabídky nastavení zařízení se můžete manuálně připojit k Bluetooth®. Uslyšíte vše Užijte si více detailů ve všech svých oblíbených skladbách díky 30mm kopulovitým reproduktorům, díky nimž získáte dynamický zvuk v kompaktní a lehké konstrukci. Delší poslech Poslouchejte hudbu celý den. Vestavěná lithium-iontová baterie nabízí až osm hodin provozu (v závislosti na nastavení) a lze ji dobíjet přes rozhraní Micro USB. Vestavěný mikrofon pro telefonování v režimu handsfree Přijímejte hovory a zadávejte hlasové příkazy – i když je váš telefon uložený v kapse nebo tašce. Díky vysoce kvalitnímu integrovanému mikrofonu budete moci snadno volat a přijímat hovory na smartphonu. S otočným skládacím designem se dobře cestuje Tato sluchátka si s sebou můžete vzít kamkoli. Díky otočnému skládacímu provedení se sluchátka snadno uskladňují, když je nepoužíváte nebo když cestujete. Mušle lze složit naplocho, aby se snadno vešly do kufru nebo do tašky. Vlastnosti: • Jednoduché připojení přes Bluetooth® díky NFC jedním dotykem • 30mm jednotka ovladače • Až 8 hodin provozu • Dobíjení rozhraním USB, kabel je součástí balení Technická specifikace: • Provedení: s obroučkou přes hlavu • Typ sluchátek: uzavřená • Typ přenosu: bluetooth • Ovládání hlasitosti: na sluchátkách • Frekvenční rozsah: 20 – 20 000 Hz • Impedance: 24 ohmů • Hmotnost: 130 g • Doba použití: max. 8 h • Doba nabíjení: přibližně 2,5 hodiny
Spárujte s těmito sluchátky Bluetooth smartphone nebo tablet a můžete na nich přímo ovládat přehrávané skladby i hlasitost hudby ze zařízení. celá specifikace

Kuchyňský robot Sony MDR-ZX220BT parametry

Průměrná cena: 1 299 Kč